Bölüm 13 ŞURADAN ATLASAM UNUTUR MUYUM SENİ ? GEÇER Mİ TÜM ACILARIM AYAZ?

608 23 0
                                    

SELAM GENÇLER FAZLA UZATMADAN BAŞLIYCAM VOTELEYİN :)


ÜZERİMDE BİR AĞIRLIK VARDI KULAĞIMDA UĞULTU. GÖZLERİMİ AÇTIM AMBULANSIN ARKA TARAFINDAYDIM. O CIRTLAK AMBULANS SESİ İNSANIN ÖLMÜŞ OLMASADA ÖLESİ GELİYOR VALLA. 

- HANIMEFENDİ BIRAKIN ŞU SERUMU TAKILI KALMASI GEREKİYOR YOKSA HASTAHANEYE GİDENE KADAR CİDDİ PROBLEMLER OLUŞABİLİR.

- NEDENNN HEMŞİRE NEDEN BEN MUTLU OLAMIYORUM NEDEN ÖNÜME ÇIKAN HER ERKEK HOŞLANDIĞIM AŞIK OLDUĞUM HER ERKEK BENİ ALDATIYO ÇOK MU ÇİRKİNİM. NEDEN.

- HANIMEFENDİ LÜTFEN SAKİN OLUN BENCE ÇOK GÜZELSİNİZ.

-  BEN  TAM BİR GERİZEKALIYIM SSEN ÇIKARMASSAN BEN ÇIKARICAM .

- HALE ORDAN SAKİNLEŞTİRİCİYİ VERSENE BU BÖYLE OLMAZ , KENDİNE ZARAR VERECEK.

- İSTEMEM AAAAAAAA. KOLUMA ZORT DİYE İĞNEYİ SOKMUŞTU 10 SANİYE BİLE GEÇMEDEN GÖZ KAPAKLARIM İSTEMSİZ  BİR ŞEKİLDE KAPANDI.

AYAZ'DAN


KAPIDAKİ GÖREVLİ ELİF'İN ASFALTTAN DÜŞTÜĞÜNÜ SÖYLEYİNCE ÖLÜCEM ZANNETTİM BEN HAYATIMDA İLK DEFA BÖYLE BİR ŞEY YAŞIYORDUM VE BELKİDE ŞUAN ONU KAYBEDİYORDUM. ELİF'İNDE DEDİĞİ GİBİ BEN İNSANLARIN HAYATININ İÇİNEE SIÇIP BIRAKAN TAM BİR ŞEREFSİZDİM. ELİF'İN YANINA GİTTİĞİMDE KAFASI KANIYORDU. ARABAMLA GÖTÜRECEKTİM AMA AMBULANSI BELKEMENİN DAHA DOĞRU OLDUĞUNU SÖYLEDİLER. AMBULANS GELİNCE O KÜÇÜCÜK  ELLERİ ELLERİMDEN KAYDI . ONUNLA GİTMEYE CESARETİM YOKDU AİLESİNE HABER VERDİK O YÜZDEN.GECE İYİ OLDUĞU HABERİ GELİNCE DERİN BİR OHH ÇEKTİM. ŞU SANEM HANIM KONUSUNU ACİL KONUŞMAM GEREKECEKTİ.YANLIŞ ANLAMIŞTI ÇÜNKÜ.

ELİF'DEN


UYANDIĞIMDA BAŞIMDA ANNEM, HURİYE TEYZE, TUĞÇE VARDI. 

- AHH ELİF SONUNDA UYANDIN.

- ÇOK ŞÜKÜR DİYE DEVAM ETTİRDİ HURİYE TEYZE.

- ANNE BENİ TUĞÇE'YLE YALNIZ BIRAKIR MISIN?  ANNEM NORMALDE OLSA HAYATTA YALNIZ BIRAKMAZDI AMA ŞİMDİ SADECE ''- TAMAM HADİ HURİYE ABLA GENÇLER DERTLEŞSİN DEMİŞTİ...... (UNUTANLAR İÇİN TUĞÇE ELİF'İN OKULDAN ARKADAŞI HANİ ŞU TUVALETTE TANIŞTIĞI)

- ELİF BANA NELER OLDUĞUNU DETAYLI ANLAT YANİ AYAZ'LA TARTIŞTIĞINIZI BİLİYORUM AMA NEDEN TARTIŞTIĞINIZI BİLMYORUM ÇOK KORKUTTUN KIZIM YA.

- TUĞÇE BİZ AYAZ'LA BİRBİRİMİZE GÖRE DEĞİLİZ. GİTTİKÇE BİRBİRİMİZE DAHA ÇOK BAĞLANIYORUZ BAĞLANDIKÇADA DAHA ÇOK CANIMIZ ACIYO EN İYİSİ İŞLER DAHADA KÖTÜ OLMADAN BURADA NOKTAYI KOYMAK. 

- YA SAÇMALAMA KIZIM SİZ ÇOK TATLISINIZ.

- BAK TUĞÇE BEN DAHA HİÇBİR ERKEKLE BİRLİKTE OLMAADIM AMA AYAZ'IN OLDUĞU KİŞİLER ORTAYA ÇIKINCA BEN DERLİRİYORUM BİRDE O KADININ YANINDA BENİ SAVUNMAMASI BÖYLE Mİ SEVİYOR BENİ?

- HANGİ KADIN ?

- SANEM HANIM'MIYMIŞ NE BOKMUŞ.

- İNANMIYORUM SIRF ONUN İÇİN Mİ YA KIZIM YOK ÖYLE BİŞEY BU KARI ZENGİN OROSPUNUN TEKİ TAMAM MI YILLARDIR AYAZ'A KARŞI PLATONİK AŞK BESLİYO . YANİ AYAZ'LA YATMA OLAYI FALAN YOK O KENDİ KENDİNE ÖYLE ZANNEDİYO. ANLAYACAĞIN DELİNİN TEKİ İNANMIYORUM SANA ELİF ANLAMADAN DİNLEMEDEN BİDE TOKAT ATMIŞSIN.

- HAKETTİ. AÇIKLAMA YAPSAYMIŞ.

- İZİN VERDİN Mİ Kİ ÇOCUĞA.  5 DAKİKA DÜŞÜNÜP ''- HAYIR'' DİYE CEVAP VERDİM.

- AHİRET SORUSU SORMADIM.

- GELDİMİ O HİÇ

- HAYIR, AMA HEMEN MORALİNİ BOZMA YA.

- GELMEZ ZATEN O BEN............                         ODANIN KAPISI AÇILDI VE AYAZ ÇERİ GİRDİ.

TUĞÇE AYAĞA KALKTI VE ''- ŞEY BENİM LAVABOYA GİTMEM GEREKTE'' DİYEREK ÇIKTI ASLINDA TEK AMACI BİZİ YALNIZ BIRAKMAKTI.

- İYİ MİSİN ?

- NE DEMESSİN AYAZ YA GERÇEKTEN ÇOK İYİYİM.

- BAK BİLDİĞİN GİBİ DEĞİL ...

- BİLİYORUM TUĞÇE ANLATTI SANEM'İN DUYGULARINI. NEDENSE HEP SSENİ BULUYO BUNLARDA. 

- YALAN SÖYLEMİYORUM.

- AYAZ BAK BİZ GİTGİDE BİRBİRİMİZE DAHA ÇOK BAĞLANIYORUZ VE BAĞLANDIKÇADA CANIM DAHA ÇOK ACIYO BENCE BURADA BİTİRELİM UNUTUP GİDELİM NE SEN ÜZÜL NE BEN.

- EĞER SEN DAHA İYİ OLACAKSAN BİTSİN ELİF. GÖZYAŞLARIM YİNE BOY GÖSTERDİ.

- DAHA İYİ HİSSEDECEK MİSİN ELİF?

- EV-E-TT . SON KELİMEM AĞZIMDAN KEKELEYEREK ÇIKMIŞTI.

- TAMAM O ZAMAN HOŞÇAKAL.

************************************************************************************************************

ARADAN 2 HAFTA GEÇMİŞTİ KAFAMDAKİ İZDE GEÇMİŞTİ. OKULUN SON HAFTALARI OLDUĞU İÇİN OKULADA GİTMİYORDUM.ANNEMLER TATİL PLANI AYARLIYORDU. AYAZ'LA HİÇ BU KADAR UZUN SÜRE GÖRÜŞMEMEZLİK YAPMAMIŞTIK ÇOK ÖZLEMİŞTİM ONUN KOKUSUNU. O GÜN HASTAHANEDE SÖYLEDİĞİM KELİME İÇİN ÇOK PİŞMANDIM. O GÜNDEN SONRA 2 KERE SİNİR KRİZİ GEÇİRMİŞTİM VE İKİSİNDEDE HASTAHANELİK OLMUŞTUM. KENDİMİ ÇOK YALNIZ HİSSEDİYORDUM AYAZ YOKKEN ONUN KOKUSU NEFESİ  İBNECE SIRITIŞI GÜLÜMSEMESİ KOKUSU HERŞEYİYLE BİR EFSANEYDİ O. BAŞIMIN AĞRISI BUNLARI DÜŞÜNMEKLE DAHA DA ÇOK ARTTI 2 HAFTADIR YAPMAMIŞTIM AMA YAPMAYA KARAR VERDİM. YAN BİNADA OTURAN AYYAŞ ZAFER AMCADAN 5 ŞİŞE İÇKİ ALDIM VE KÜÇÜKKEN BABAMLA BİRLİKTE GELDİĞİMİZ UÇURUMUN BAŞINA GELDİM. 1 ŞİŞE RAKIYI AÇTIM VE BURNUMU SIKARAK KAFAMA DİKTİM SANKİ TÜM ACILARIMI GEÇİRECEK GİBİ GELİYORDU. AMA GEÇMİYORDU. 1-2-3 DERKEN 4. ŞİŞEYİDE AÇICAKTIM. ARTIK İYİCE SARHOŞ OLUYORDUM. BAĞDAŞ KURARAK OTURDUĞUM İÇİN AYAKLARIM UYUŞMUŞTU . SOL AYAĞIMI DIŞARI ÇIKARTIRKEN BACAKLARIMIN ARASINDA OLAN İÇKİLERDEN BİRİ UÇURUMDAN DÜŞTÜ. BENDE ONU TUTMAK İÇİN EĞİLMİŞTİM VE BENDE TAM DENGEMİ KAYBEDİP DÜŞECEKKEN BİR KOL BENİ TUTTU. NASIL UNUTABİLİRİM Kİ O MAVİ GÖZLERİN SAHİBİNİ TEK BAKIŞIYLA ERİYİP BİTEN BEN.

- NEDEN GELDİN AYAZ. O KADAR ZAMAN SONRA NEDEN KARŞIMA ÇIKTIN HA . BAK BEN BURADA SENİN YÜZÜNDEN BU HALLERDEYİM. BEN SİNİR KRİZLERİ GEÇİRİP HASTAHANELERE GİTTİM BİLİYO MUSUN NEDEN? SIRF SANA OLAN AŞKIM YÜZÜNDEN.HEM SEN BENİM BURADA OLDUĞUMU NEREDEN BİLİYORSUN ?Ayaz ben artık seni affedemem bu sevdayla yaşanmaz çünkü sen çok karanlıksın bırak en iyisi şurdan atlayıp kurtulmak hem sen neden geldin gitsene sanem hanımına.

- HERŞEYDEN HABERİM VAR ELİF YANINA GELEMESEMDE HER GİTTİĞİN YERDE UZAKTAN İZLEDİM SENİ BİR TÜRLÜ CESARETİMİ TOPLAYIP ÇIKAMADIM KARŞINA BENİ YİNE KENDİNDEN UZAKLAŞTIRIRSIN DİYE KORKTUĞUM İÇİN SENİN İÇİN. AMA YAPAMIYORUM SENSİZ DEĞİL 2 HAFTA 2 SANİYEDE BİLE BOĞULUYORUM. SENDEN HER NE KADAR UZAKLAŞMAK İSTESEMDE YAPAMIYORUM YİNE BİTİYORUM DİZİNİN DİBİNDE. GÖZLERİ GÜVEN VERİRCESİNE BAKIYORDU. ELLERİ BELİMİ SARMIŞTI.

- ÖZLEDİM AYAZ HERŞEYİNİ ÖZLEDİM. EN ÇOK KORKTUĞUM ŞEY NE BİLİYO MUSUN BENİ BIRAKMAN.

- BIRAKMIYCAM ELİF ÖLENE DEK SENİNLEYİM.

- ÖLENE DEK SENİNİN AYAZ .     O GÜLÜMSEDİĞİNDE BENDE GÜLÜMSEDİM BU SEFER BEN DAYANAMAYARAK DUDAKLARINA YAPIŞTIM ODA HEMEN KARŞILIK VERDİ. BU ÇEKİM NASIL BİR ŞEYDİ .  HİÇ BİTMESİNİ İSTEMEDİĞİM RÜYAMDI O BENİMM..

NASIL BÖLÜM BEBİŞLER... VOTELEYİN HA YOKSA SİZE YENİ BÖLÜM YOKKK.

                                                                                                                                VOTELEYİN AŞKLARIMM:!!

Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin