Bölüm 5 Soylu Koleji (Ayaz Soylu)

744 27 0
                                    

OKUMAYA VE TABİKİ EN ÇOK DA OYLAMAYA DEVAM LÜTFEN HİKAYENİN İLERLEYEN BÖLÜMLERİNDE NELER OLACAĞIYLA İLGİLİ TAHMİNİ VEYADA  FİKRİ OLAN YYORUM ATSIN LÜTFEN DEĞERLENDİREBİLİRİM. VOTELER ARTSIN ARTIKK :)

GÖZLERİMİ KAPATIP AÇTIM BUNUN BİR RÜYA OLMASINI DİLEDİM AMA GÖZLERİMİ AÇTIĞIMDA AYAZ HALA BANA BAKIYORDU.

- YA KIZIM  SEN BENİ TAKİP FALAN MI EDİYOSUN YA ?

- SAÇMALAMA,ASIL SEN BENİMİ TAKİP EDİYOSUN BABAM BENİ BU OKULA YAZDIRMIŞ VE GELDİĞİM İLK GÜNDE SENİ OKULUMDA GÖRÜYORUM ŞANSA BAK YA?

- YEMEZLER GÜZELİM HEM SEN HİÇ OKULUN İSMİNE BAKMADIN SANIRIM.KAFAMI KALDIRIP OKULUN İSMİNE BAKTIM SOYLU KOLEJİ SONRA AYAZ ÖĞRENCİ KARTINI GÖSTERDİ ÜZERİNDE -AYAZ SOYLU- YAZIYORDU NE YANİ ŞİMDİ BU OKUL AYAZ'LARIN MIYDI.OF KAHROLSUN YİNE EZİK DURUMA DÜŞMÜŞTÜM.HADİ GEL SANA OKULU GEZDİREYİM BELKİ BİR KAHVE ISMARLARSIN BANA DEDİ VE PİS PİS SIRITTI.

- TABİKİ HAYIR.

- AAA ELİF ÇOK AYIP AMA DAHA OKULA GELİR GELMEZ BENİ YATAĞINA MI DAVET EDİYORSUN Bİ KERE BEN NAMUSLU Bİ ÇOCUĞUM.

- NE DİYOSUN BE YA SEN MANYAK FALAN MISIN AMACIN NE SENİN DİYEREK GÖZLERİMİ DEVİRDİM.

- HAYIR KIRMIZI OLAN TANGANI GİY BU SEFER DEDİĞİNDE BAŞTAN AŞAĞI KIZARDIM . AYAĞINA BİR TEKME ATIP AĞLARAK OKULA GİRDİM. TUVALETE GİRDİĞİMDE 2 KIZ VARDI.AMA DİĞER KIZLAR GİBİ OROSPU TİPLERİ YOKTU DAHA ÇOK YARDIMSEVER KIZLARA BENZİYORLARDI.

- AA NİYE AĞLIYOSUN?

- ŞEY HİÇ HİÇBİŞEY.

- 1 DAKİKA SEN YENİ FALAN MI GELDİN?

- EVET BUGÜN GELDİM.ÇANTAMDAN SINIFIMIN YAZILI OLDUĞU KAĞIDI ÇIKARDIM.11/F'DEYİM.

- BAK SEN BİZE ANLATMIYOSUN AMA AYNI SINIFTAYMIŞIZ.EĞER ANLATMASSAN VE SEN KOPYA ÇEKMEYE FALAN KALKARSAN HEMEN HOCAYA SÖYLERİM.AYRICA BİL BAKALIM BİZİM SINIFTA KİM VAR BU OKULUN SAHİBİNİN OĞLU AYAZ SOYLU. BÜTÜN OKULUN KIZLARI ONUNLA YATMAK İÇİN YANINA NEREDEYSE ÇIPLAK GİDİYO. AAYRICA ZATEN BİR

- BU ARADA ADIM EYLEM.

- BEN TUĞÇE.BENDE EYLEM.TUĞÇE SİYAH SAÇLI ÇOK GÜZEL BİR KIZDI EYLEMDE DAHA ÇOK ŞEKER BİR KIZA BENZİYORDU.AMA ÇOK AMA ÇOK TATLI ONLARLA KISA SÜREDE KAYNAŞMIŞTIK.HEMENCİCİK EN YAKIN ARKADAŞLARIM OLUVERMİŞLERDİ.ZİL ÇALDIĞINDA BENİ SINIFA GÖTÜRDÜLER . SINIF OLDUKÇA KALABALIKTI.OĞLUM BURASI ÖZEL OKUL VE NASIL BU KADAR KALABALIK OLUYO YA OFF BU MİLLET NE KADAR ZENGİN.SINIFA GİRDÜĞÜMDE 2 BOŞYER GÖRDÜM BİRİ AYAZ'IN YANI DİĞERİ İSE OLDUKÇA PİÇ GÖZÜKEN BİR ÇOCUĞUN YANI.

- HEY GÜZELİM BURAYA GEL BENİM YANIM BOŞ.BUNU DİYEN O PİÇ ÇOCUKTU.AYAZ'DA HEMEN ORADAN ATLADI VE - BANA BAK AMINA KODUĞUMUN MERTİ ELİF BENİM YANIMDA OTURURACAK VE ONDAN UZAK DURACAKSIN.BENDE AYAZ'A İNADIMA MERT'İN SIRASINA DOĞRU İLERLİYORDUMKİ AYAZ GELDİ VE ZORLA KOLUMDAN ÇEKİŞTİREREK BENİ KENDİ SIRASINA OTURDU.

- YA BIRAKSANA KOLUMU GERİZEKALI, MAL , APTAL , ŞEREFSİZ YA BIRAK .

- SEKSİ OLDUĞUMU BİLİYORUM BİNKERE SÖYLEMENE GEREK YOK.TAM AĞZIMI AÇMIŞ BİR ŞEY SÖYLEYECEKKEN HOCA SINIFA GİRDİ. 

- EVET ARKADAŞLAR HEPİNİZE GÜNAYDIN.OKULUMUZ TÜM OKULLAR ARASINDA BAŞARISI EN YÜKSEK OLAN OKUL SEÇİLDİĞİNDEN DOLAYI BİZDE SİZİ ÖDÜLLENDİRMEK ADINA YARIN GECE İÇİN BİR PARTİ DÜZENLEDİK.HEPİNİZ DAVETLİSİNİZ.TUĞÇE KIZIM ŞU DAVETİYELERİ DAĞITIR MISIN?ELİME GELEN DAVETİYEYE VAKTIM YARIN GECE SAAT 9'DA İDİ. TÜM GÜN BOYUNCAA AYAZLA HİÇ KONUŞMADIM.OKUL ÇIKIŞINDA TUĞÇE BENİ ARABASIYLA EVE BIRAKACAĞINI SÖYLEDİĞİNDEN BENDE SERVİSE BİNMEDİM.

- YARIN PARTİYE GELİYORSUN DE Mİ?

- HAYIR BEN ÖYLE SÜSLENİP PÜSLENİP PARTİYE GELEN KOKONA KIZLARDAN DEĞİLİM.

- HADİ AMA ELİF SAÇMALAMA O GÜZEL SAÇLARINIDA SALDIKMI OFF BE SENİN İÇİNDE NELER VARDIR KİM BİLİR DEDİ VE DİREKSİYONU KIVIRDI.

- NEREYE GELDİK BE.

- ELBİSE DÜNYASINA.GELDİĞİMİZ YER ÖZEL BİR YERE BENZİYORDU.

- YA ELİF ŞUNA BAKSANA . GÖSTERDİĞİ OLDUKÇA GÜZEL BİR ELBİSEYDİ. PARLAK PARLAK TAŞLARI VARDI.

- TUĞÇE BEN BUNA BAYILDIMM.YARIM SAAT İÇİNDE BEN O PARLAK TAŞLI ELBİSEYİ TUĞÇEDE KENDİNİN ÇOK BEĞENDİĞİ BİR ELBİSEYİ ALMIŞTI.BEN BİDE ALTINA SİYAH TOPUKLU AYAKKABI ALMIŞTIM. YARIM SAAT SONRA BİZİM EVE VARMIŞTIK.

- CANIM PARTİ 9'DA AMA BEN SENİ AKŞAM 8'DE ALIRIM TAMAM MI?

- TAMAM CANIM ÇOK SAOL.ARABADAN İNDİM EVE GELDİĞİMDE KİMSE YOKTU.OH BE SAATE BAKTIM SAAT 6 İDİ. 2 SAATİM VARDI 1 SAATTE GÜZELLEŞMEK İÇİN SÜT BANYOSU DİĞER 1 SAATTE İSE HAZIRLANACAKTIM.BANYODAN ÇIKTIĞIMDA SAAT 7YE 10 VARDI.HEMEN HAZIRLANMAM GEREKİYORDU.YETİŞEMEYECEĞİMİ DÜŞÜNEREK KUAFÖRE GİTMEKTEN VAZGEÇTİM.ÖNCE PARLAK ELBİSEMİ ALTINADA AYAKKABILARIMI GİYDİM SONRA GÖZLERİMİ EYELİNER VE MASKARA SÜRDÜM.E TABİ BİDE GÖZ KALEMİ.. DUDAKLARIMI ÖNCE DUDAK KALEMYLE BELİRGİNLEŞTİRDİKTEN SONRA PEMBE RUJ SÜRDÜM. SON OLARAK SAÇLARIMI GÜL ŞEKLİNDE TOPUZ YAPTIM VE YANLARDAN 2 TANE KIVRIK BIRAKTIM.AYNAYA BAKTIĞIMDA GERÇEKTEN GÜZEL OLDUĞUMU FARKETTİM VE ŞUAN TELEFONUM ÇALIYORDU. ARAYAN TUĞÇE İDİ. CAMDAN BAKTIĞIMDA ARABASINI GÖRDÜĞÜM İÇİN AÇMAYA GEREK DUYMADAN AŞAĞI İNDİM.ARABAYA BİNDİĞİMDE TUĞÇE ISLIK ÇALDI.

- FUUUUUUUUUUUUUUUU.

- AY ABARTMA BE SENDE.

- NE ABARTMASI AZ BİLE MANKENLERE TAŞ ÇIKARTIRSIN.

- HADİ CANIM SENDE FENA SAYILMAZSIN.

1 SAATLİK YOLCULUKTAN SONRA BÜYÜK BİR EVE GELDİK.PARTİ HAVUZ BAŞINDAYDI.VE BAŞIMI DÖNDÜRDÜĞÜMDE AYAZ'IN BİR KIZLA ÖPÜŞTÜĞÜNÜ GÖRDÜMMM. KAHRETSİNN.. 

Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin