multimedia elif iyi okumalar...
CEVAP VERME ZAHMETİNE BİLE GEREK DUYMADI BENDE TAM ARKAMI DÖNDÜM BİR ADIM ATACAKTIM Kİ ÇIĞLIĞI BASTIM.
- NE OLDU?
- AYAĞIM AYAĞIM ÇOK ACIYO.
- DUR OTUR ŞURAYADA BAKALIM NİYE ACIYOMUŞ . SAĞ ELİYLE KALÇAMDAN SOL ELİFYLEDE SIRTIMDAN TUTUP KUCAĞINI ALDI.
- ELİNİ KIÇIMDAN ÇEKER MİSİN LÜTFEN.
- MANYAK MIISN KIZIM YA EĞER YÜRÜYEBİLECEKSEN BIRAKAYIM.
- SAPIKSIN YA.
- HA. YAVŞAMA KIZIM,YEMEZLER BU NUMARALARI.AMA ŞUNU SÖYLEYEBİLİRİM TİPİM DEĞİLSİN:!
- HA YAVŞAMAK MI DAHA NELER SANA SENİN GİBİ ÖKÜZE DEDİĞİM ANDA KUCAĞINDAN BIRAKTI.YİNE ÇIĞLIĞI BASTIM.
- AA NE OLDU GÜZELİM ELLERİM O HİÇTE SEKSİ OLMAYAN KIÇINDAN GİDİNCE CANIN MI YANDI?
- OFF UKALA,PİSLİK HERİF. AYAĞIMA BAKTIM UZUN BİR ŞEKİLDE KESİLMİŞTİ.KESİNLİKLE DİKİŞ ATILMASI GEREKİYORDU.
- HEP SENİN YÜZÜNDEN.
- YA SEN PSİKOPAT FALAN MISIN KIZIM SENİ KURTARMASAYDIM ONLARA YEM OLMUŞTUN ŞİMDİ AYY AMA KEŞKE KURTARMASAYDIM SENİN BU ÇENENİ ÇEKMEMDEN İYİDİR KESİN.NEYSE HADİ BİNDE HASTANEYE GÖTÜREYİM,ORASI Bİ DİKİŞ İSTER .
- HAYIR DEMEYİ ÇOK İSTERDİM.YAKLAŞTI VE BENİ TEKRAR KUCAĞINA ALDI ARABAYA BİNDİRENE KADAR BAKIŞTIK ÇOK YAKINDIK O MİS GİBİ PARFÜM KOKUSUNU ALIYORDUM.ÇOK GÜZEL KOKUYORDU.
- GELDİK HİŞTT HEY KALKSANA.GÖZLERİMİ HAFİFÇE ARALADIM.
- HII GELDİK Mİ ? YA BENİM Bİ ADIM VAR ADIM:!
- E NE YAPALIM YANİ SENİN ADIN VARYA BENİM YOK MU SANKİ.
- ONU DEMEDİM GICIK ŞEY ADIMLA HİTAP ET BENİM ADIM ELİF YA SENİN?
- BENİM ADIM SENDE YAKIŞIKLI KAHRAMANIM OLARAK KALSIN BİLMESEN DAHA İYİ, DEDİ VE OLDUKÇA PİÇÇE BİR ŞEKİLDE SIRITTI.
- AY ÇOKDA MERAKLIYDIM SANKİ SENİN ADINA AMA BEN SANA ÖKÜZ DEMEYİ TERCİH EDERİM.
- BİZ ONA SEKSİ DESEK ?
- SAPIK.DEDİM VE ARABADAN İNMEYE KALKTIM .
- 1 DK YA HANİ SEN YÜRÜYEMİYORDUN . YÜZÜM KIPKIRMIZI OLDU SIRF BENİ KUCAĞINA ALSIN DA O MAVİ GÖZLERİNİ DAHA YAKINDAN GÖREYİM DİYE NUMARA YAPMIŞTIM.
- YÜRÜYEMİYORUM ZATEN ŞAPŞAL ZAR ZOR YARDIM ETSENE.
- ALLAH'IM BENİM BAŞIMDAN HİÇ BELA EKSİK OLMAZ MI YAA ? BANA BELA DEMİŞTİ KIRILMIŞTIM . BU NEDENLE KUCAĞINA ALDIĞINDA DA HİÇ YÜZÜNE BAKMADIM . AMA ONUN BANA BAKTIĞINI VE SICAK NEFESİNİ FARKEDEBİLİYORDUM.
- ELBİSENİ İSTERSEN BİRAZ YUKARI ÇEK KIRMIZI SÜDYENİN ÇOK KADINSI DURUYO.
- SEN GERÇEKTEN SAPIKSIN.
- BEN Mİ SAPIĞIM YÜRÜYEBİLDİĞİN HALDE SIRF SANA DOKUNMAMI İSTEDİĞİN İÇİN YÜRÜYEMEME NUMARASI YAPTIN:!
- YUH,SENDEN İYİ YAZAR OLUR.SAÇMA SAPAN KONUŞMA , YÜRÜYEBİLSEM HERHALDE KENDİMİ SENİN GİBİ BİR ÖKÜZE TAŞITTIRMAZDIM.
- TABİ TABİ DEDİ VE GÖZÜ GÖGÜSLERİME KAYDI.BENDE ÖKSÜRDÜM VE ELBİSEMİ YUKARI ÇEKTİM.
- SONUNDA GÖZ ZEVKİMİ BOZDUN VALLA.
- TABİ TABİ YARIM SAATTİR SİNEMA İZLİYOMUŞ GİBİ İZLİYOSUN BE .. HİÇ Mİ GÖRMEDİN.
- BEN GÖRMEK İSTEMEM YAVRUCUK ONLAR GÖSTERİRLER AYNI SENİN YAPTIĞIN GİBİ DEDİ VE SEKSİ BİR ŞEKİLDE GÖZ KIRPTI.
- HAHAHA ÇOK KOMİK BANA BAK ÖKÜZ BENİ DİĞER SÜRTÜKLERLE KARIŞTIRAMAZSIN TAMAM MI BEN BEN DAHA HİÇ KİMSEYLE ÖPÜŞMEDİM.
- YUH SEN BAKİRESİNDİRDE ŞİMDİ.
- NE YANİ İLK ÖPÜCÜĞÜM İÇİN DOĞRU KİŞİYİ ARIYO OLAMAZ MIYIM?
- İYİ O ZAMAN SEN ARAMAYA DEWAM ET BULURSAN BANADA SÖYLEDE KIÇINA KINA YAKAYIM.YİNE PİÇÇE AMA BİR O KADAR SEKSİ GÜLÜŞ.BOZULDUĞUMU ANLASIN DİYE YÜZÜMÜ ÇEVİRDİM VE GÖZLERİMİ DEVİRDİM.
- BİZ DİKİŞ İÇİN GELMİŞTİK.
- AA TABİ BUYRUN AYAZ BEY . DEDİ HEMŞİRE RESMEN ÇOCUĞA YAVŞIYORDU NEREDEN TANIYORDU YA DEMEK ADI AYAZ DI .
- SEN ŞURADA OTUR BEN İŞLEMLERİ TAMAMLAYIP GELEYİM DEDİ VE YAVŞAK HEMŞİREYLE BERABER GİTTİ.YAKLAŞIK 10 DK SONRA GELDİ HADİ ŞU ODA SIRAMIZ GELMİŞ . YİNE O MUHTEŞEM KOKUSUNU HİSSETTİM.
- BUYRUN ELİF ULUSOY MU.
- EVET.
- EVET YARANIZA BİR BAKALIM.AYAĞIMI GÖSTERDİM BİR SÜRE İNCELEDİ VE İĞNE GİBİ BİR ŞEYLE BAKTI BİR ARA ACITMIŞTI AMA SESİMİ ÇIKARTMAMAYA ÇALIŞTIM.
- YA ÇOK DERİN VE BÜYÜK NE OLDU BU KADAR.
- EE CAM PARÇALARI VE TAŞ.DEDİ AYAZ BENDEN ÖNCE DAVRANIP.
- ANLADIM CANIN YANACAK AMA SABREDİN ELİF HANIM OLUR MU?
- OLUR OLUR DOKTOR BEY BEY.YA BU AYAZ NE YAPMAYA ÇALIŞIYORDU CİDDEN BU KADAR DEĞERSİZMİYDİM ? ÖNCE İĞNEYLE UYUŞTURDU BUNDA BİRAZ GIDIKKLANDIM.AMA SONRA DİKİŞE BAŞLADI ÇOK ACIYORDU.
- AHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.ÇOK ACIDI YA TAMAM BIRAKIN İSTEMİYORUM.
- AMA BAŞLADIK HEM OLDUKÇA DERİN DİKİLMEDEN KAPANMAZ Kİ BU YARA.
- YA ELİF DAYAN BİRAZ DAHA HADİ.
- TAMAM DEVAM EDİN. ÇOK ACIYORDU TAM 26 TANE DİKİŞ ATMIŞTI.ARTIK AĞLAMAYA BAŞLAMIŞTIM HIÇKIRIKLARA BOĞULMUŞTUM.2 GÜN SONRA PASUMANA GELİN DEDİ VE AYAZ'A BİR KAĞIT UZATTI .SONRADA BACAĞIMI SARDI.CANIM ÇOK YANIYORDU HALA ÇOK YANIYORDU CANIM.AYAZ KUCAĞINA ALDI VE EN SON ARABASINA BİNDİĞİMİ HATIRLIYORUM SONRA HEM ACIDAN HEM DE ÇOK UYKUM OLDUĞU İÇİN UYUYAKALMIŞIM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!
RomanceHerkes "Yaşayabilmek adına unutman gerekiyor" dese de ben yaşadığım için unutamıyorum. Attığım her adım, yaşadığım her an, sonbahara sarmalanmış Dolmabahçe, kasım soğuğunun nefesini içine çeken Kadıköy; onu hatırlarken ve her an onun bende bıraktıkl...