Bölüm 6 FELAKET

756 21 0
                                    

Gözlerimi kapatıp açtım şuanda bunun bir rüya olmasini o kadar çok istiyordumki of aman 1 dakika ya bana ne oluyordu ki o ayaz soylu istediğini yapar etrafı onunla yatmak isteyeen kizlarla dolu eh be gerizekalı Elif yoksa cidden sana bakicağıni mi düşüniyodun ?

- canım iyi misin ? Ya elif niye öyle bakıyosun yoksa sen ayaZ ' a aşık mı oldun ?

- aaa hayır tuğçe saçmalama sadece şasırdım.

- ay elif neyine şasiriyorsun ki ayaz o istedigi kızla istedigini yapar.evet tuğce doğru söylüyordu. Havuza yakın bir masaya geçtik ayazla o kız durmuşlardi tuğçe içecek bir şeyler almaya gitmişti . ayazin o kizla öpüşmesi nedense çok ağırıma gitmişti.

- selam her zaman ki gibi çirkin olmuşsun . Ayaz tam karşımda duruyodu. Amâa şuan onla konusmak istemiyodum .

- Elif küsmüyüz ?

- Ayaz ben senin oyuncal sandıgın kizlardan degilim benimlede onlarla oynadığin gibi oynayamassin tamam mi ? Ya sen ne düşüncesiz bişeysin ya ?

- o kızlardan olmadığina emin misin ? Suratına tuğçe' nin getirdiği 1 bardak içkiyi döktükten sonra birde tokat attım.

- Hadi bakalim sence onlardan miyim ? Kahretsin neredeydi bu partinin çıkışı ?

- ELİF NE ARIYORSUN ? BUNU DİYEN BİRKAÇ KEZDE OKULDA GÖRDÜĞÜM BİR ÇOCUKTU.UZUN BOYLUYDU,ÇOK YAKIŞIKLI DEĞİLDİ AMA FENADA SAYILMAZDI.

- BEN PARTİNİN ÇIKIŞINI ARIYORUM.

- GEL BEN SENİ GÖTÜREYİM. 

- ASLINDA ÇOK İYİ OLUR TEŞEKKÜR EDERİM.BİRLİKTE PARTİNİN ÇIKIŞINA KADAR GELDİK.

- ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .

- NE DEMEK ASIL BEN TEŞEKKÜR EDERİM SENİN GİBİ GÜZEL BİR KIZLA YÜRÜYEBİLDİĞİM İÇİN.......BU ARADA BEN BARIŞ.

- BENDE ELİF DİYCEM AMA ZATEN SEN BİLİYOR MUŞSUN.ELİNİ UZATTIM VE ''MEMNUN OLDUM'' DEDİM.. ''BENDE DAHA ÖNCE KİMSEYLE MEMNUN OLMADIĞIM KADAR MEMNUN OLDUĞUM İÇİN MEMNUN OLDUM''.. BU KARIŞIK KELİMESİ İÇİN BİR KAHKAHA ATTIM.

- GÜLMEK SANA ÇOK YAKIŞIYO.KEKELEYEREK''SAN-A-DA '' DİYEBİLDİM. BAŞIMI SAĞA ÇEVİRDİĞİMDE AYAZ'IN SİNİRLİ BİR ŞEKİLDE BİZE DOĞRU YAKLAŞTIĞINI FARK ETTİM.HADİ ELİF TAM SIRASIYDI. BARIŞI YANAĞINDAN 2 KERE ÖPTÜM.

- TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM BEN ARTIK GİDEYİM.

- BARİ NUMARANI SÖYLE...

- ***************.

- SENİ ARIYCAM.SADECE GÜLÜMSEDİM. PARTİNİN ÇIKIŞINDA BEKLEYEN TAKSİYE BİNİP EVİ TARİF ETTİM.TELEFONUMU ELİME ALDIM VE WHATSAPTAN GELEN MESAJLARA BAKTIM TUĞÇE BANA ÇOK KIZMIŞTI VE KESİNLİKLE EN AZ 1 SAAT KESİNTİSİZ DIRDIRINI ÇEKİCEKTİM. BEN TELEFONUMLA İLGİLENİRKEN TAKSİ BİRDEN YAVAŞLADI VE KENARA ÇEKTİ.

- NE OLUYOR YA. ADAM HİÇ BİR ŞEY DEMEDEN TAKSİDEN İNDİ. BENDE SİNİRLENDİM VE ÇANTAMI ALDIM İNERKENDE KAPIYI GICIKLIĞINA ÇARPTIRDIM.

- ŞEREFSİZE BAKYA MADEM GÖTÜRMEYE NİYETİN YOK NE DİYE O ZMAN ARABANA BİNDİRİYORSUN NAMUS.... DERKEN GÖZLERİM AYAZ'IN MAVİ GÖZLERİNİ BULDU.ŞİMDİ HER ZMANKİNDEN DAHA YOĞUN VE DAHA DEHŞETLİYDİLER.

Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin