Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorummm:!

3.2K 54 13
                                    

''ELİF NEREYE GİDİYORSUN KIZIM'' DİYEN ANNEMİN SESİYLE KENDİME GELDİM.2 GÜNDÜR DURMADAN AĞLIYORDUM.

- BİRAZ YÜRÜYÜŞ YAPMAK İSTİYORUM.  SESİM OLDUKÇA BOĞUK ÇIKMIŞTI.

- GİT KIZIM GİT ZATEN BENİ HİÇ  DİNLEDİĞİN YOK.  ANNEMİN ÇENESİNDEN BIKMIŞTIM ARTIK.BU KADAR LAFI NASIL ÜRETİYORLAR YA? YAVAŞ YAVAŞ YÜRÜMEYE BAŞLADIM ÜZERİMDE HALA BERK'İN EVİNE GİDERKENKİ GİYDİĞİM ZÜMRÜT YEŞİLİ ELBİSE VARDI.BERK KİM Mİ? APTALIN,GERİZEKALININ,ŞAPŞALIN TEKİ.YA DA BEN ŞÖYLE SÖYLEYEYİM SİZ KENDİNİZE GÖRE TANIMLAYIN.BEN BERK'İN EVİNE 2 GÜN ÖNCE GİTTİM.ONUN İÇİN SÜSLENDİM,PÜSLENDİM.EVE GİRDİĞİMDEKİ MANZARAYI HİÇ UNUTAMAM.BERK KUZENİM İLE ÖPÜŞÜYORDU.ŞİMDİ NASIL TANIMLAYACAĞINIZI EMİNİM SİZ BULMUŞSUNUZDUR.HALA YÜRÜYORDUM GEÇERKEN BİR ARABANIN AYNASINA BAKTIM.GÖZLERİM HEM KIPKIRMIZI OLMUŞ HEMDE ACAYİP DERECEDE ŞİŞMİŞTİ.EN YAKIN ARKADAŞIM PARDON DOSTUM OLAN MELİKE'Yİ ARADIM.

- YA ELİF CANIM BENİM ŞUAN İŞİM VARDA.YANİ ŞEY CENK'LEYİMDE BEN SENİ SONRA ARASAM ?

- TAMAM CANIM SORUN DEĞİL KEYFİNE BAK SEN.

YAKLAŞIK 1 SAAT YÜRÜDÜKTEN SONRA SAHİLE GELMİŞTİM.PEKİ BEN KİMMİYİM KENDİMİ HEMEN TANITAYIM 17 YAŞINDAYIM LİSE 3.SINIF ÖĞRENCİSİYİM.BABAM 8 YIL ÖNCE BİR DENİZ GEZİSİNDE KAYBOLMUŞ, BİRDAHADA HABER ALINAMAMIŞ.ANNEMLE YAŞIYORUM ANNEM TAM BİR ÇENEBAZIN TEKİ (DİKİŞ-NAKIŞ İŞLERİYLE UĞRAŞIYO YANİ DAHA ÇOK ELBİSE GELİNLİK FALAN DİKİYO.). İKİ GÜN ÖNCE MUHTEŞEM BİR SEVGİLİM VARDI AMA PİÇ KUROSU BENİ ALDATTI.2 GÜNDÜR ZATEN OKULADA GİTMİYORUM İŞTE BU ELİF'İN HAYATI BUNDAN İBARET.AH BABACIM SEN YANIMDA OLSAYDIN KİMSE ÜZEMEZDİ BENİ BİLİYOR MUSUN SEN HEP KORURDUN BENİ.SENİ ÇOK ÖZLEDİM BABA HERŞEYİNİ,KOKUNU.YANINAMI GELSEM BAK BEN ZATEN SAHİLDEYİM.BİR ADIM DAGA ATARSAM DENİZİN SERİN SULARINDAYIM.TAMAM BABA KORKMUYCAM GELİCEM YANINA.TAM BİR ADIM DAHA ATACAKKEN ;

- ELİF DUR NE YAPIYORSUN SEN ? BAŞIMI ÇEVİRDİĞİMDE KARŞIMDA BERK VARDI.SURATINA SERT BİR TOKAT PATLATTIM.HERKES BİZE BAKIYORDU AMA UMRUMDA DEĞİLDİ.

- BEN NE YAPMAYA ÇALIŞIYORUM HA GERİZEKALI.  BANA SİNİRLİ SİNİRLİ BAKIYORDU REZİL OLMUŞTU ÇÜNKÜ.SARI SAÇLARIMI YANIMA SAVURDUM VE HIZLI HIZLI YÜRÜMEYE BAŞLADIM.ARKAMDAN HALA MAL MAL BAKIYORDU ŞEREFSİZ OH NE İYİ YAPTIM WALLA.BİR TAKSİYİ DURZUTTURDUM VE EN HUZUR BULDUĞUM YERE HUZUR EVİNE SÜRMESİNİ İSTEDİM.HUZUR EVİNE GELİNCE HEMEN RESEPSİYON BÖLÜMÜNE YÖNELDİM.

- BUYRUN EFENDİM KİMİ ZİYARETE GELMİŞTİNİZ ?

- KADRİYE ULUSOY.

- TAMAM SİZİN İSMİNİZ NEYDİ.

- ELİF ULUSOY TORUNUYUM BEN.

- TAMAM ODA NUMARASI 27 KAT 5 ASANSÖRÜ KULLANABİLİRSİNİZ. YA BU RESEPSİYONDA ÇALIŞANLAR KENDİLERİNİ NE ZANNEDİYOLARDI Bİ AFRALAR TAFRALAR SANKİ HOLDİNG BAŞKANI SALAKLAR.ASANSÖRÜ KULLANMAYA GEREK DUYMADAN KOŞAR ADIMLARLA 5.KATA ÇIKTIM.27 ODAYI BULDUM.BABAANNEM UYUYORDU.ONU UYANDIRMAK İSTEMEDİĞİM İÇİN KARŞIISNDAKİ KOLTUĞA OTURDUM.AYNAYA BAKTIĞIMDA GÖZLERİMİN HALA KIPKIRMIZI OLDUĞUNU GÖRDÜM.BABANNEM YAKLAŞIK 15 DAKİKA SONRA KALKTI.

- OO BENİM GÜZEL TORUNUM GELMİŞ AAA ELİF BU GÖZLERİN HALİ NE BAKALIM ?
- BİŞEYİM YOK BABAANNE YA UYKUSUZLUKTAN.

- ELİF BAK BANA YALAN SÖYLEME O DÜN GELEN YAKIŞIKLI ÇOCUK YÜZÜNDEN DE Mİ?

- DÜN MÜ KİM GELDİ Kİ DÜN SENİN YANINA YOKSA BERK Mİ?

- AY NE BİLEYİM KIZIM BEN İSMİNİ?

- TAMAM BABAANNE BEN ANLADIM.EE NİYE GELMİŞ Kİ O ?

- SENİ ÜZMÜŞ MÜ NE KIZIM NE YAPTI O HAYDUT?

- BİŞEY YAPMADI YA SALAK SALAK KONUŞMUŞ İŞTE.BEN ARTIK GİDEYİM BABANNE YOKSA ANNEMİN ÇENESİNDEN KURTULAMAM VALLA :)

- AMAN GİT KIZIM GİT.BAK BEN SANA BİŞEY DİYEYİM Mİ BENCE BABANDA ANNENİN ÇENESİNDEN BIKTIDA GİTTİ.

- OFF BABANNE ALEMSİN VALLA.SANA EN SEVDİĞİN LOKUMDAN VE LEBLEDİDEN ALDIM YE TAMAM MI?

- OYY BENİM GÜZEL TORUNUM.

HUZUR EVİNDEN AYRILDIKTAN SONRA TAKSİYE BİNMEDİM KENDİM YÜRÜMEK İSTEDİM.TAM DALMIŞ GİTMİŞKEN KENDİME GELDİM.NEREDEYDİM BEN KAPKARANLIK BİR MAHALLEYDİ.VE 3 TANE SERSERİ BANA DOĞRU GELİYORDU.BENDE HEMEN GERİ DÖNÜP KOŞMAYA BAŞLADIM.

- HEY FISTIK NEREYE GİDİYORSUN?

- YA DEFOLUN GİDİN SERSERİLER.

- DURSANA KIZIM BAK ÇOK EĞLENİCEZ. YAKLAŞIK 10 DAKİKA SONRA KOŞMAKTAN YORULDUM.ARTIK YÜRÜMEYE BAŞLAMIŞTIM.ARKAMA DÖNÜP BAKTIĞIMDA BANA YETİŞTİKLERİNİ GÖRDÜM.ÜÇÜ BİRDEN BANA ELLEMEYE BAŞLADILAR BİRİ ELİYLE GÖĞÜSLERİME ELLERKEN DİĞER İKİSİDE ELBİSEMİ ÇIKARTMAYA ÇALIŞIYORDU..ELBİSEMİ ÇIKARTMALARINA İZİN VERMEMEYE ÇALIŞIYORDUM VE SÜREKLİ BAĞIRIYORDUM,LAKİN HİÇ KİMSE DUYMUYORDU.SONUNDA ELBİSEMİ ÇIKARAMAYACAĞINI ANLAYINCA BİRİ ELBİSEMİ KALDIRDI VE ALTTAN TAM KİLODUMU İNDİRECEKKEN BİR BAĞIRMA SESİ DUYULDU.

- HEY PİÇLER BIRAKIN O KIZI.

- SEN KİMSİN BE BUNU ASLA SANA YEM ETMEYİZ TAZE DAHA:!

- YA ÖYLEMİ? ÇOCUK GELDİ VE KİLODUMU ÇIKARMAYA ÇALIŞANA YUMRUK ATTI GÖGÜSLERİME ELLEYENEDE TAM TEKME ATACAKKEN ARKADAN DİĞER ÜÇÜNCÜ KİŞİ ELİNİ TUTTU.BENDE HEMEN AYAĞA KALKTIM VE ÇANTAMDAN GÖZ YAŞARTICI SPREYİ ALDIM . ÖNCE ELİNİ TUTAN ÇOCUĞA SONRADA DİĞERİNE SIKTIM.BENİ KORUMAYA ÇALIŞAN ÇOCUKDA HEMEN O İKİSİNİ HALLETTİ.ELİNE BAKTIĞIMDA KANADIĞINI GÖRDÜM.

- YA ACIYO MU=?

SERT BİR ŞEKİLDE - HAYIR:! DEDİ.

- YA BEN GERÇEKTEN ÇOK ÖZÜR DİLEİRM BENİM YÜZÜMDEN..

KAFASINI KALDIRDIĞINDA O SEKSİ MAVİ GÖZLERİNİ GÖRDÜM.

- BENİ TAKİP ET EVE BIRAKAYIM.

- GEREK YOK BEN KENDİM GİDERİM.

- BU HALDE Mİ?

KENDİME BAKTIĞIMDA ELBİSEM YIRTILMIŞ AYAKLARIM KANIYORDU.

- BİN DEDİM SANA.İTİRAZ ETMEDEN BİNDİM VE YOLU TARİF ETTİM.SONUNDA EVE GELMİŞTİK.

- İSTERSEN GELDE ELİNE PASUMAN YAPAYIM.

GÖZLERİ GÖZLERİMİ BULDUĞUNDA KALP ATIŞLARIM HIZLANDI.

- GEREK YOK .

- KİMSİN SEN NEDEN BANA YARDIM ETTİN ?

                                                                                      BÖLÜM SONU....

                                                                                                        BEĞENDİNİZ Mİİİİİİİİİİİİİ????

Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin