Bölüm 32 Teslimiyet

473 21 15
                                    

ÖNCELİKLE HEPİNİZE MERHABA. BEKLETTİĞİM İÇİN KUSURA BAKMAYIN. SİZİNDE BİLDİĞİNİZ ÜZERE KEYFİ BİR ŞEY DEĞİLDİ. MECBURİYETTEN BEKLETTİM. GEÇEN ŞÖYLE BİR YORUM ALDIM SENİNDE BİZİM GİBİ ELİNDE TELEFONUN ÖNÜNDE BİLGİSAYARIN VAR YAZSAYDIN NE İŞİN VARDI ? MECBURET MI HANGİ MECBURİYET 22 GÜNDÜR BÖLÜM YAZMAMANI OLUŞTARABİLİR Kİ ? ŞEKLİNDE VE DAHA NİCELERİ. BEN BİR MAKİNE DEĞİLİM ARKADAŞLAR BENİMDE BİR KALBİM DUYGULARIM ANILARIM DÜNYAM ÖZEL HAYATIM AİLEM VAR. BENİM TEK DÜNYAM BURASI DEĞİL. BURDAN ÇOK DAHA FARKLI DÜNYALARIM VAR. NEYSE UZATMAK İSTEMİYORUM KİM NE DÜŞÜNÜRSE DÜŞÜNSÜN EĞER BEN HALA YAZMAYA DEVAM EDİYORSAM BİLİNİZ Kİ BU SIRF BENİ DESTEKLEYENLER VE HER ZAMAN SAYGIYLA BANA YAKLAŞANLARDIR. İYİ OKUMALAR...


TANIDIK NEFES. İNİP KALKAN BİR GÖĞÜS. VE ETKİSİ ALTINA ALAN O KOKU. DÜNE DAİR AKLIMDA BİRKAÇ KIRINTI CANLANDI. UYKUM OLDUĞU İÇİN AYAZ YERE KARTONLARI KOYMUŞ SONRA ARABADAN GİDİP BATTANİYE GETİRMİŞTİ. SONRA BAŞIMI GÖĞSÜNE YASLAYIP ONUN KALBİNİN SESİ EŞLİĞİNDE UYUYA KALMIŞTIM. SAÇLARIMI OKŞAYIP ÖPMÜŞTÜ. YÜZÜMÜ YALAYAN SICAK NEFES UYANDIĞINI BELLİ ETMEYE BAŞLAMIŞTI. KAFAMI KALDIRIP YÜZÜNE ÇEVİRDİM. YENİ AÇILAN MASMAVİ GÖZLER 19 YAŞINDAKİ BİRİNE GÖRE DAHA YETİŞKİN BİR ADAMI BARINDIRIYORDU. GÜLÜMSEDİM. AYAĞA KALKTI VE ESNEYEREK YÜZÜNE TATLI BİR GÜLÜMSEME YERLEŞTİRDİ.





- GÜNAYDIN.

- GÜNAYDIN DİYE MIRILDANDIM.

- GİDELİM Mİ ARTIK GÜZEL BİR YERDE KAHVALTI YAPARIZ.

- OLUR. UZATTIĞI ELİ TUTARAK KALKARKEN YERDE İNCE KARTONLARIN ÜZERİNDE YATTIĞIMIZDAN DOLAYI BOYNUMUN VE BELİMİN UYUŞTUĞUNU FARKETTİM. AMA UMURSAMADIM ÇÜNKÜ SIMSICAK BAKAN GÖZLER İYİ GELMİŞTİ ACIYA . BENİM AKSİME İRİ OLAN ELLERİ KÜÇÜK ELİMİ KAVRADI VE GÖZLERİ GÖZLERİMİ BULDU. KAŞLARI BİR AN ÇATILDI VE SANKİ DÜŞÜNCELERİMİ OKUMUŞ GİBİ BİR HAL ALDI.





- NE OLDU DİYE SORDU.

- HİÇ DİYE MIRILDANDIM . AMA SURATIM HALA ASIKTI.

- BERBAT Bİ YALANCISIN.

- SADECE NASIL BU KADAR KISA ZAMANDA SANA BU KADAR ÇOK BAĞLANMAMI ANLAYAMIYORUM. SANA BAĞIMLI OLAN RUH HASTASININ TEKİYİM. GÜLÜMSEDİ VE SAÇLARIMI KARIŞTIRDI. DUDAĞIMI BÜZÜP SOMURTTUM.

- RUH HASTASI FALAN DEĞİLSİN. EĞER ÖYLE BİŞEY OLSAYDI BENDE AYNI DURUMDA OLURDUM. BİZ BİRBİRİMİZE AŞIĞIZ VE SENİ ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR BIRAKMAYACAĞIMI BİLİYORSUN DE Mİ ? SENİ NE KADAR ÇOK SEVDİĞİMİDE. SEN BENİM KARIM OLACAKSIN. BENİM İÇİN SENDEN BAŞKASI YOK BEN SENİ YANIMDAYKEN BİLE ÖZLÜYORUM. SENSİZLİĞE DAYANAMIYORUM. TAMAM VARSIN RUH HASTASI OLUYUM. BEN SENDEN YİNEDE VAZGEÇMİYCEM ELİF BUNU SAKIN UNUTMA.

- BENDE SENDEN ASLA VAZGEÇMİYCEM. İRİ ELLER SAHİPLENİRCESİNE MİNİK ELLERİMİ DAHA SIKI KAVRADI VE KAPIYI AÇTI. YÜZÜME VURAN HAFİF RÜZGARIN AKSİNE DIŞARISI OLDUKÇA SICAKTI. MUHTEMELEN DAHA AŞAĞILARDA RÜZGARDA YOKTU ÇÜNKÜ ŞUAN TEK TÜK EVLERİN OLDUĞU YÜKSEK BİR YERDEYDİK. ARABANIN KAPISINI AÇIP BİNDİM. AYAZ'DA SÜRÜCÜ KOLTUĞUNDAKİ YERİNİ ALIRKEN BANA BİR BAKIŞ ATIP ARABAYI ÇALIŞTIRDI. ARABA DÜZ YOLA ÇIKARKEN KONTROLÜNÜ ÇOKTAN SAĞLAMIŞ DİKKATİNİ ARABAYA VERMİŞTİ. TELEFONUMU ELİME ALDIM VE BİNGO. 53 CEVAPSIZ ARAMA. KAHRETSİN ANNEME AYAZ'LA KALDIĞIMI HABER VERMEYİ UNUTMUŞTUM VE O DA MUHTEMELEN ORTALIĞA ALEVE VERMİŞTİ. HEMEN ARA TUŞUNU BASIP BİRAZDA ÇEKİNEREK TELEFONU KULAĞIMA GÖTÜRDÜM.

Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin