AYAZ’DA SONUNDA SESİ FARKETTİKİ HEMEN DUDAKLARIMIZI AYIRDI. BİTMESİNİ İSTEMİYORDUM AMA BİTİYORDU İŞTE BİTMEK ZORUNDAYDI.
- - AYAZ OTUR ANNEMLER SORARSA SADECE ARKADAŞIZ TAMAM MI ?
- - ELİFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
- - İŞTE ŞİMDİ SIÇTIK AYAZ. AYAZ GÜLÜMSÜYORDU NEDE OLSA MUTLUYDU İSTEDİĞİ OLMUŞTU ÖPÜŞMÜŞTÜK.
- - BAK AYAZ BUNDAN KİMSEYE SÖZ ETMEK YOK.
- - HII FACEMDE DURUM OLARAK PAYLAŞTIM. 2 DAKİKA ÖNCE ELİF ULUSOY İLE ÖPÜŞÜYORDU DİYE HATTA SENİDE ETİKETLEDİM.
- - NE NE YAPTIN SENNN? ANNEM ÇIĞLIĞIMLA KAPIDAN GİRDİ.
- - ELİF KIZIM NE OLUYOR KİM BU ÇOCUK AYY YOKSA SEN SİZ.
- - ANNE BU AYAZ OKULDAN ARKADAŞIM AYNI SINIFTAYIZ. ANNEM DERİN BİR OHHHHHHHHHHHHHH ÇEKTİ.ANNEM AYAZ’I ÖYLE BİR SÜZDÜKİ VALLA ÜSTÜNE ATLAYACAKTIM.ÇOCUĞA YİYECEKMİŞ GİBİ BAKIYORDU. ANNEM OLMASA KAFA GÖZ DALARDIMDA HER NEYSE.
- - MEMNUN OLDUM AYAZ’CIM BENDE HANDAN.
- - BEN DAHA ÇOK MEMNUN OLDUM HANIM. WAŞŞŞŞŞŞŞ VALLA EVE TAŞ YAĞACAK AYAZ İŞİNE GELDİĞİ ZAMAN KİBAR MI OLUYORDU BİDE ANNEMİN ELİNİ ÖPMÜŞTÜ. OĞLUM NİYE HER GÖRDÜĞÜNÜN ELİNİ ÖPÜYOSUN BELKİ TUVALETE GİRDİ KAKASINI YAPTI ELİNİ YIKAMADAN ACELEYLE ÇIKTI ŞAHSEN BEN BAZEN YAPIYORUMDA (VALLA ŞAKA(ÖFFFFFFFF KUSTUM)..)
- - ANNE BİZ YUKARIYA BENİM ODAMA ÇIKALIMDA ŞEY YAPCAZ YANİ ÖDEV.
- - TAMAM KIZIM ÇIKIN SİZ. AYAZ’I KOLUNDAN ÇEKİŞTİREREK YUKARI ODAMA ÇIKARTTIM MERDİVENLERDEN ÇIKARKEN - AYNEN ŞEY YAPCAZ ELİF DEDİ. HİÇBİR ŞEY DEMEDEN SADECE GÖZLERİMİ DEVİRDİM. oHa OĞLUM BEN BU ÇOCUĞU ANNEMDEN BİLE KISKANIYORDUM.
- - BEBEK MİSİN SEN PEMBE YATAK ÖRTÜSÜMÜ OLUR?
- - NE YAPAYIM YENİSİNİ AÇMAYA KIYAMIYORUM ÇEYİZİME SAKLIYORUM. O DA ZATEN KIRMIZI
- - YATAK ÖRTÜMÜZÜ KIRMIZI MI SEÇTİN İYİ FİKİR ÇOK ATEŞLİ.
- - AYAZ BAK ÇOCUĞUM SEN BU YAŞTA BÖYLEYSEN İLERDE NE OLURSUN BİLEMEM BAK BİR BÜYÜĞÜN OLARAK SENİ UYARIYORUM.
- - HII BÜYÜĞÜMDE PEMBE BARBİELİ YATAK ÖRTÜSÜNDE YATIYO.
- -ÖFFFFFF. TELEFONUM ÇALDIĞINDA KOŞARAK KOMİDİNİN ÜSTÜNDEN TELEFONU ALDIM.
- - AAHHAA ŞİMDİ SIÇTIM.
- - KİM LAN O?
- - YAKUŞUKLU SEVGİLİM AYAZ. AYAZ’IN HEMEN ÇENE KASLARI GERİLDİ VE KOŞARAK YANIMA GELDİ. ÜZERİNDE TUĞÇE YAZISINI GÖRÜNCE BİR OHH ÇEKTİ.
- - EFENDİM TUĞÇE’CİM. YA BİRAZ HASTAYDIMDA O YÜZDEN GELMEDİM BU HAFTA OKULA.
(HATIRLATMAAA:TUĞÇE ELİF’İN OKULDAN ARKADAŞI HANİ ŞU OKULUN TUVALETİNDE TANIŞTIKLARI ELİF’İ AYAZ’IN AĞLATTIĞI ZAMAN İLK OKUL GÜNÜ YANİ.)
- - YARIN GELİCEM TAMAM CANIM GÖRÜŞÜRÜZ. KIZIN KONTÖRÜ GİTMESİN DİYE HEMEN KAPATTIM MALUM FAKİRİZ OĞLUM FAKİR AMA GURURLU.
- - AYAZ ÇOK KISKANÇSIN.
- - BEN Mİ BİRAZ ÖNCE NEREDEYSE ANNENİ PARÇALIYACAKTIN BE KISKANÇLIKTAN. ASLINDA AYAZ HAKLIYDI. O YÜZDEN SUSTUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!
RomanceHerkes "Yaşayabilmek adına unutman gerekiyor" dese de ben yaşadığım için unutamıyorum. Attığım her adım, yaşadığım her an, sonbahara sarmalanmış Dolmabahçe, kasım soğuğunun nefesini içine çeken Kadıköy; onu hatırlarken ve her an onun bende bıraktıkl...