CANLARIM ARTIK 3100 KİŞİLİK KOCA BİR AİLEYİZ. TAMAM BELKİ HAKLISINIZ MİLYONLARCA OKUNAN KİTAPLARDA VAR AMA 10- 20 KERE OKUNAN KİTAPLARDA VAR. AMACIM KÜÇÜMSEMEK DEĞİL HEPİMİZ 10- 20 OKUNMAYLA BAŞLADIK VE GİDEREK ARTTIRDIK. YANİ BİZ ŞUAN DİĞERLERİNDEN BİR TIK DAHA İLERDEYİZ. ARTIK DAHA FAZLA YAZARLIK PSİKOLOJİSİNE GİRMEN GEREK DİYORLAR AMA BENİ BİLEN BİLİR HERKESE KARŞI ÇOK SICAK KANLIYIMDIR. BEN KİMSEYİ ASLA KÜÇÜMSEMEM HATTA 8 KİŞİLİK OKUNMUŞ BİR HİKAYEYE BİLE DESTEK VERİP OYLAMIŞLIĞIM VARDIR. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM UMARIM HİKAYEMDENDE MEMNUNSUNUZDUR . GÖRÜŞLERİNİZİ YORUM OLARAK BEKLİYORUM .. VOTE VERİN LÜTFEN.
ARKAMDAN DUYDUĞUM ISTIK SESLERİNE ALDIRMADAN HIZLA ORADAN UZAKLAŞMAYA BAŞLADIM. TUĞÇE KÖŞEDEN BENİ HAYRETLE İZLERKEN BİR EL BENİ KOLUMDAN SIKICA YAKALADI. GÖÖZLERİMİ GÖZLERİNE DİKİP AYAZ'A BAKTIM. AYAZ KOLUMU HALA BIRAKMAMIŞ HATTA DAHA DA SIKARAK BENİ SÜRÜKLEMEYE BAŞLAMIŞTI. TUĞÇE PEŞİMDEN BAĞIRSADA HİÇBİR İŞE YARAMIYORDU. KORKTUĞUMU BELLİ ETMEMEYE ÇÇALIŞARAK AYAZ'IN KENDİMİ SÜRÜKLEMESİNE İZİN VERDİM. OKULUN BİRAZ İLERİİSNDEKİ BİR GECE KONDUNUN ÖNÜNDE DURDUK. BURASI GERÇEKTEN ÇOK ISSIZ GÖRÜNÜYORDU.
- DERDİN NE KIZIM SENİN ?
- BENİM Bİ DERDİM YOK AYAZ AMA SENİN VARSA SÖYLEDE ÇÖZELİM YA GERÇEKTEN ÇÜNKÜ BEN ARTIK HAKKETEN SIKILDIMDA.
- SEN DAHA BENİ TANIMAMIŞSIN ARKADAŞLARIMIN YANINDA YÜZÜK FALAN ATMALAR HE DERKEN KOLUMU DAHA DA SIKMAYA BAŞLADI.
- AYAZ CANIMI YAKIYOSUN. YA SENİN DENGE PROBLEMİN Mİ VAR DAHA GEÇEN AKŞAM BANA EVLENME TEKLİFİ ETTİN DERKEN SESİM TİTREMİŞTİ...
- ETMEZ OLAYDIM SANIRIM HAYATIMIN EN BÜYÜK HATASINI YAPTIM .
- AY-AZ DERKEN SESİM YİNE ÇARESİZ VE TİTREK ÇIKMIŞTI.
- SUS. YANLIŞ TANIMIŞIM SENİ OYSA SENİNDE BENİ SEVDİĞİNİ DÜŞÜNMÜŞTÜM. SAKLADIN BENDEN NEDEN SAKLADIN EĞER ONU SEVİYOSAN EVLİLİK TEKLİFİ ETMEME NEDEN İZİN VERDİN ?
- NEYİ SAKLADIM AYAZ.
- BAL GİBİDE BİLİYORSUN NEYİ SAKLADIĞINI.
- AYAZ BİLMİYORUM. KOLUMU DAHA ÇOK SIKINCA ÇIĞLIK ATTIM.
- O HERİFLE OKULUN ARKASINDA ÖPÜŞÜRKEN HİÇ UTANMADIN MI ? BARIŞLA ÖĞÜŞTÜĞÜNÜZÜ DİYORUM HANİ.
- O SIRADA AKLIMA BARIŞ'IN BENİ OKULUN ARKA TARAFINA BİRŞEY SÖYLİYCEM DİYE ÇEKİP DUDAKLARIMA BEN FARKINDA OLMADAN YAPIŞMASIYDI. (BARIŞ = OKULDAN BİR ÇOCUK) .
-BENİM HABERİM YOKTU AYAZ O BİR ANDA..
- SUS . HERKES GÖRMÜŞ SUS.
- AYAZ YEMİN EDERİM..
- SANA SUS DEMİŞTİM. AYAZ BOŞTA KALAN ELİYLE BOĞAZIMI KAVRADI VE SIKMAYA BAŞLADI. BEN NEFES ALMAKTA ZORLANIRKEN ONUN GÖZLERİNDEN ÖFKE VE KIRGINLIK AKIYORDU. BENİM GÖZLERİMDEN İSE ÇARESİZLİK. ARTIK BAYILACAK DERECEYE GELDİĞİMDE ELİNİ YAVAŞÇA ÇEKTİ BACAKLARIM BEDENİMİ TAŞIYAMAYINCA YERE ÇÖMELDİM. KESİK KESİK NEFES ALMAYA ÇALIŞIRKEN ELİME GELEN KAM DAMLASIYLA YİNE BURNUMUN KANAMAYA BAŞLADIĞINI FARKETTİM. ÇOK DARALDIĞIMDA BURNUM KANIYORDU . İLACIM ÇANTAMDAYDI FAKAT ÇANTAM YANIMDA DEĞİLDİ.
- İLACIM ÇANTAMDA. AYAZ TELEFONUNU ÇIKARIP BİRİSİNİ ARADI VE BİR ŞEYLER SÖYLEDİ. SONRA AYAAZ'LARIN GRUBUNDAN BİRİSİ ÇANTAMI GETİRİP GERİ GİTTİ. ÖNCE BURNUMDAKİ KANI TEMİZLEDİKTEN SONRA HAVAMI ÇEKTİM. TOZ HAPIMI YUTTUKTAN SONRAADA TEKRAR BURNUMU SİLDİM KANAMASI BİRAZ DURMUŞTU FAKAT TAM OLARAK DEĞİLDİ.AYAZ KÖŞEDE OTURMUŞ SİGARA İÇİYORDU. BEN ONUN UMURUNDA BİLE DEĞİLDİM ZATEN. BURNUMMUN KANAMASI TAMAMIYLA DURUNCA YAVAŞÇA KALKTIĞIM YERDEN DOĞRULDUM VE ARKAMA HİÇ BAKMADAN OKUL ÇIKIŞINA DOĞRU İLERLEDİM. BU HALDE DAHA FAZLA OKULDA KALIPTA KİMSEYE REZİL OLAMAZDIM. GÖREVLİDEN İZİN ALIP DURAĞA DOĞRU YÜÜRMEYE BAŞLADIM. BEYNİMDE SÜREKLİ OLARAK AYAZ'IN YAPTIKLARI VE DEDİKLERİ DOLANIYORDU. DURAĞA VARIP OTURDUM. 10 DK İÇİNDE GELEN OTOBÜSE BİNDİM VE AKBİLİMİ BASTIKTAN SONRA EN ARKA KOLTUĞA OTURDUM. İÇİMDE KOPAN FIRTINALARA EŞLİK ETMESİ İÇİN KULAKLIĞIMI TAKIP BİR İSYAN ŞARKISI AÇTIM. OTOBÜS EVİMİZİN ORDAKİ DURAĞA YAKLAŞTIĞINDA KULAKLIĞI ÇIKARIP ÇANTAMA ATTIM. TUĞÇE'DEN GELEN MESAJLARI OKUMADAN TELEFONU TAMAMIYLA KAPADIM. OTOBÜSTEN İNDİKTEN SONRA AYNI RUHSUZ HALİMLE BİZİM MAHALLEYE GİRDİM. ÇANTAMDA ANAHTARI ARIYOR FAKAT BİR TÜRLÜ BULAMIYORDUM. NEYSE Kİ EVİMİZİN ÖNÜNDE ANNEMİN ARABASINI GÖRÜNCE RAHATLADIM. ZİLE BASIP BEKLEMEYE BAŞLADIM. ANNEM TAM 5 DK 23 SANİYE SONRA SONUNDA KAPIYI AÇMAYI BAŞARMIŞTI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevdiğim İçin Kendimden Nefret Ediyorum:!
RomanceHerkes "Yaşayabilmek adına unutman gerekiyor" dese de ben yaşadığım için unutamıyorum. Attığım her adım, yaşadığım her an, sonbahara sarmalanmış Dolmabahçe, kasım soğuğunun nefesini içine çeken Kadıköy; onu hatırlarken ve her an onun bende bıraktıkl...