__________________________________________________
༶-Cum se simte Crystal?
Oftez lung și mă trântesc pe canapea, strâmbând din nas. Am ridicat din umeri, fiind adevărat că, deși am stat lângă el în tot acest timp, nu știu cum se simte. Mina, pe de altă parte, pare să înțeleagă complet tot ce gândește această nouă versiune a lui - "nouă" pentru că nu țin minte să îl fi văzut așa înainte.
-Crystal se teme că acest individ ar putea prelua conducerea. spune Mina mestecând în gol, luminându-ne și pe noi într-un final.
-Rose e acum la conducere, până ce vom afla cum să îl oprim pe acest Angel, înainte să se ajungă la cel mai rău scenariu.-Care ar fi cel mai rău scenariu? întreabă Max, punându-și coatele pe genunchi, iar Mina înghite în sec înainte să inspire adânc pe gură.
-Pe scurt, Angel e acea personalitate a sa care a încercat și înainte să îl omoare pe Crystal, doar că acum are un nume propriu. Și voință proprie. Nu împarte aceleași sentimente cu Crystal al nostru. explică.
-Angel poartă doar ura. Deci dacă Crystal urăște pe cineva, Angel nu se v-a abține să îl omoare pe acel cineva.-Pe cine urăște Crystal? întreabă Jack, ridicându-se în picioare pentru a scăpa de toată agitația ce probabil o simțea la fel ca noi toți.
-Pe el, în primul rând. mormăie Will.
-Dar nu o să se sinucidă. replică Mina.
-Pentru că nu v-a mai avea un trup. Înainte nu ura pe nimeni mai mult decât pe sine, dar acum --Bones. o întrerup înălțându-mi bărbia.
-Da... Dar nu doar el. Crystal ne urăște și pe noi puțin. mormăie Max rezemându-se de pernele fotoliului.
-Imposibil, suntem prietenii l -
-Imposibil pe naiba. Eu sunt prea protectiv, Jack e prea copilăros, Will nu mai îi este cel mai bun prieten pentru că are o familie cu Iris, care era și ea una din cei mai buni prieteni ai săi. Din toată casa asta o să scape doar Gray, vă zic eu.
-De ce Gray? întreb încruntându-mă confuz.
Gray. Nu are un nume de familie, cel puțin nu îl știu eu - tipul ăla nu a mai ieșit din camera lui de câteva zile, încă de când Jacey a fost înlocuit de Rose.
Nu îmi place de el... Pentru că lui Jacey îi place atât de mult de el încât, recunosc că e o gelozie prostească, dar totuși...-Gray e ca un copil pentru Crystal. ridică Mina din umeri, dând ușor din mână cum că nu e un subiect important.
Chiar nu este, îngânând ceva indescifrabil cum că înțeleg înainte să oftez lung.-Hai să o luăm de la capăt. mormăie Gabe frecându-și tâmplele.
-Trebuie să îl ajutăm pe Jace să scape de ceva ce noi nu vedem și nu auzim?-O fantomă, practic. îl completează Ryan.
-Putem face asta dacă îl înveselim sau ceva, nu? mormăie.-Dacă Evan nu poate să îl înveselească, nu cred că -
-Evan! sare Max, întrerupându-l pe Will.
-Tu trebuie să rezolvi asta! De la tine a început tot!
Mă încrunt spre el, asemeni celorlalți. Max pare gata să ia foc - stând drept, impunător în fața tuturor.
Probabil mi se citea confuzia pe chip, căci sprâncenele sale mai aveau puțin și se atingeau între ele, atât de încruntat era.
-Tu cu piciorul tău nesuferit. mârâie.
-Crystal și-a riscat sănătatea pentru tine, iar tu l-ai dat peste cap spunând că vrei să devii olog! Du-te dra --Ce dracu' e cu gălăgia asta?
Părul ciufulit, cearcăne și ochii roșii, plâns, purtând un simplu tricou lălâi, negru. Pe treptele scării cobora alene Jacey, fiind privit de ochii noștri curioși și surprinși de apariția sa.