Capitolul Cinci

12 1 0
                                    

__________________________________________________

     Am ieșit din bucătărie scuturându-mi mâna, plescăind plictisit în timp ce am trecut pe lângă cei rămași să asculte spectacolul.
Ținând cont că cei doi s-au luat la trântă de la o prostie, palmele primite au fost bune meritate.

-Mă duc să dorm. mormăi începând să pășesc pe trepte, întrebându-mă unde, oare, se află Evan.
Ceilalți sunt aici, doar Will lipsind. Oare sunt împreună? Dacă se antrenează din nou, o să încep să îi duc lipsa pe bune.

Din nou în camera mea, găsindu-i pe cei doi băieți urmându-mă tăcuți, lăsându-i să îmi țină companie. Îmi desfac părul din cocul strâns ce îl aveam și îl las să îmi cadă până peste fese, scuturându-mi ușor capul pentru a îl aranja. Îmi trec degetele prin păr înainte să iau peria de pe birou și să încep să o trec prin păr, văzând cu coada ochiului cum Grey și-a mutat locul în mijlocul camerei, privindu-mă cu cu ochi mari, frământându-și degetele mâinilor.

Când a venit pentru prima dată în conac, Grey stătea mereu în urma mea, fiind ca o umbră. Îi plăcea să mă ajute și să mă asculte, fiind o companie plăcută, zâmbind mereu când eu îi zâmbeam.

Chicotesc slab și întind peria spre el, iar el se ridică rapid și o ia, așezându-se in spatele meu pentru a mă ajuta să îmi pieptăn părul, rămânând amândoi în picioare. Îl pot observa pe Killan în oglindă, privindu-ne atent, de parcă ceea ce se întâmplă era complet nou pentru el.

     Killan avea arcada spartă, buza însângerată și obrazul vânat - Grey având nasul spart și un ochi ușor vânat. Nu s-au mototolit rău, dar tot nu pot permite să se ia la trântă din orice.

-V-ați împăcat? întreb simplu, continuând să privesc în oglindă cu coada ochiului.

-Mm... răspund cei doi cu câte un mormăit slab, făcându-mă să chicotesc.

-Nimeni nu are preferați aici. Avem iubiți sau iubite, suntem frați sau prieteni, dar nu avem preferați. îi anunț după câteva secunde, spărgând liniștea din cameră.

-Tu... Și băiatul acela... începe Killan înclinându-și capul pe o parte.

-Mm. Eu și Evan suntem împreună. La fel și Gabe și Ryan, și Will cu Iris.

-Cel din subsol... Cine era? întreabă apoi, privindu-mă la rândul său în oglindă.

-Bones. El a fost... Primul meu iubit. replic.

-De ce l-ai omorât? șoptește întrebarea, făcându-mă să zâmbesc trist.
Până la urmă tot un copil e, nu poate înțelege totul din aer ca ceilalți.

-Știi cum era Evan înainte, nu? Încă are probleme cu un picior. spun, iar el afirmă cu o mișcare rapidă a capului.
-Bones i-a făcut asta. L-a lăsat să moară.

-E-Evan e-e... De treabă. se bâlbâie Grey oprindu-se din a îmi pieptăna părul, lăsând peria pe birou înainte să înceapă să îl împletească.

-Așa e. Înainte era la fel de tăcut și cuminte ca voi. Acum a început să se antreneze pentru mine. replic ușor amuzat.

-Pentru tine? repetă Killan curios, eu îngânând un răspuns.
-De ce?

Say My Name Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum