_______________________________
___________________
Gâtul începu să mă usture, răgușind din cauza gemetelor ce nu le puteam ține în frâu, strângând cearceaful în pumni în timp ce îmi mușc cu putere buza inferioară, deja umflată, cu un gust vag de sânge imprimant pe ea.
Mi-am întors capul pe o parte, cerșind aer în timp ce Evan îmi prinde încheieturile mâinilor, ridicându-mă brusc în genunchi, împingându-și bazinul cu putere în mine, simțindu-l pulsând în interiorul meu.
Gâtul îmi este atacat din nou de sărutări umede și mușcături usturătoare, ținându-mi respirația când se retrage și se împinge din nou înăuntrul meu, scăpând un geamăt gutural peste pielea mea.-Jacey...
Vocea sa îmi răsună în timpane, făcându-mi pielea de găină, cutremurându-mă când respirația sa fierbinte îmi lovește pielea.
-Spune-mi numele. mârâie slab urlându-și gura spre urechea mea, scoțând din partea mea un alt geamăt înfundat.
-Cine sunt, Jacey?-Evan! îi răspund fără suflare, însă asta îl face doar să se împingă din nou în mine, trecându-și limba peste urechea mea.
-Din nou.
-Eva-ah... Evan!
Orice aș spune, orice aș face, nu îl pot mulțumi, știu asta. Atingerile sale sunt fierbinți, însă nu calde. Vocea sa dulce, acum este aspră. E vina mea că i-am trădat încrederea, e vina mea că --Spune-mi numele, Jacey. mârâie din nou direct în urechea mea, făcându-mă să îmi mușc buza cu putere, simțindu-mi corpul tremurând cu putere în brațele sale.
Am continuat să îi gem numele, să îl strig și să il șoptesc, fiind lovit de plăceri neimaginabile, simțindu-mi coapsele acoperite în propriu-mi lichid dulce, ajungând să stau pe cearceafuri ude de plăcere.Am continuat să îi gem numele, să îl strig și să îl șoptesc, simțindu-mă moale, amorțit și obosit, ridicându-mi brațele pentru a mă prinde de corpul său în momentul în care corpul voia să îmi cedeze. Am fost așezat pe pat, întors cu fața la el înainte să fiu ridicat pe genunchii săi, prinzându-mă de gâtul său în timp ce i-am căutat flămând gura, sărutându-l fără să mă opresc din a îi geme numele în extaz.
-Spune-mi, Jacey. Spune-mi cine sunt.
Vocea îi tremură, ținându-mă în brațe în timp ce mă mișcă deasupra sa. Pielea îi era acoperită de transpirație dulce, în timp ce ochii îi sclipeau a o dorință nesfârșită.
Mi-am trecut degetele prin părul său, dându-l pe spate înainte să îi sărut apăsat buzele, oprindu-mă pentru a inspira adânc.-Ești al meu...
_________________________
Când am crezut că Evan e un înger inocent și dulce, a fost a doua cea mai mare greșeală a mea.
Am tras din țigare și am expirat rapid fumul ce îmi umplură plămânii, privind în gol pe fereastră, spre stelele ce străluceau și spre luna ce lumina cerul întunecat. Am strâns mai bine pătura pe mine și am oftat lung înainte să trag un alt fum, revenind la realitate, auzind din nou vântul ce șuieră, auzind păsările nopții și zăpada ce cădea din când în când de prin copacii sau de pe acoperiș.
Mi-am sprijinit tâmpla de tocul ferestrei și am plescăit în gol, expirând din nou fumul ce se împrăștie rapid în aerul rece.
Evan e încă în duș, ora e undeva aproape de 4 dimineața, eu sunt încă dezbrăcat, fiindu-mi prea lene să mă îmbrac după ce am făcut primul duș - evitând să îmi mai ud părul, că și așa aveam să mă spăl din nou dimineață.
Evan a fost cel ce a schimbat cearceafurile cât eu eram în baie, a aerisit camera și mi-a lăsat pe pervaz un pachet de țigări și o brichetă, Dumnezeu să îi dea putere să o țină tot așa.Nu știu cât timp a trecut, nu știu de câte ori am făcut-o, însă abia îmi pot mișca spatele, abia pot sta jos, iar gâtul mă ustură în continuare. Mi-e jenă să recunosc, dar am uitat și cum mă cheamă din cauza lui. Mi-e groază să nu îi gem numele din reflex dacă mă lovesc de acum înainte.