__________________________________________________
༶Mi-am prins parul într-o coadă de cal în creștetul capului, așezându-mă apoi pe scaun ca Iris să îl împletească, privindu-mă lung în oglindă.
Blondina a insistat să mă aranjeze puțin înainte să plec, abia scăpând de masca pe care mi-a aplicat-o pe chip pentru "strălucire". A vrut să mă macheze, să mă penseze, dar Will i-a amintit că tot bărbat sunt, chiar dacă sunt așa firav. Am fost complimentat și jignit în același timp, dar ignoranța mea mi-a fost de folos să nu îi scot un ochi, fiind și așa trezit cu fundul la cearceaf, dormind singur pentru că Evan nu m-ar fi lăsat să dorm dacă eram în același pat.Ședința este peste trei ore, fiind un drum destul de lung până acolo. Vom pleca cu trei mașini - bunicul singur cu șoferul său, eu și Evan cu alt șofer și Mina cu Ryan cu altul. Facem abuz de șoferi astăzi, să ne dăm importanți în fața celorlalți gangsteri.
I-am mulțumit lui Iris imediat ce a terminat să îmi împletească părul, ridicându-mă rapid pentru a mă îmbrăca. Chiar dacă ar trebui să port o cămașă, ținând cont că nu sunt eu genul care să urmeze regulile, am îmbrăcat un maiou negru pe gât, mulat, trăgându-mi peste el o cămașă albă descheiată.
Când Iris a părăsit camera, am luat rapid pantalonii în stil cargo și i-am tras pe mine, încălțând o pereche de bocanci.Mina mi-a făcut unghiile noaptea trecută, având și noi un moment ca între fete, stând și bârfind în lipsa băieților - da, avem momente de genul, când stăm și chicotim cu câte un pahar de vin, făcându-ne codițe și toate cele.
Am luat haina subțire din cuier și am ieșit rapid din cameră, mergând glonț să văd dacă Evan e gata.
Ajungând la ușa sa, am deschis încet și l-am admirat în liniște. Îmbrăcat tot în negru, cămașa ce îi stătea parcă turnată și pantaloni ce imitau jeanșii, având și el tot bocanci. Păcat că nu avem timp să ne dezbrăcăm pentru câteva minute, căci tare l-aș vrea arătând așa.-Ești sexi. spun îndreptându-mi spatele, făcându-l pe brunet să se întoarcă spre mine, zâmbindu-mi larg.
-Iar tu... La naiba... mormăie încrucișându-și brațele la piept, privindu-mă ușor încruntat, atent.
Îmi face semn să fac o piruetă, eu rotindu-mă rapid pentru a îi face pe plac, chicotind ușor.
-La naiba, Jacey, arăți uimitor.-Mulțumesc, mulțumesc. replic pășind spre el.
-Lasă-mă să îți prind părul. continui făcându-i semn să se așeze pe scaunul de la birou.
Întotdeauna am un elastic de păr pe încheietura mâinii în caz de urgență, folosindu-l pentru a îi strânge părul într-o coadă mică, privindu-l apoi mândru. Bărbatul ăsta e căzut din Rai, atât de frumos e.Mi-am lipit scurt buzele de ale sale înainte să îi zâmbesc larg, luând-o înainte pentru a verifica dacă Mina și Ryan sunt gata.
Nu e de mirare că eu și Mina suntem cei mai buni prieteni, bară, frate și soră, că întotdeauna ne gândim la același lucruri, dar diferit. Mina poartă o rochie albă, mulată până deasupra genunchilor, având o haină de blană albă imaculată, scurtă. Părul îl avea dat pe spate, probabil folosind gel pentru a îl aranja, iar Ryan, stând drept pentru a o lăsa să îi așeze cămașa, îmbrăcat tot în alb, de parcă urma să se mărite cu Gabe de cum iese din casă.
Nu știu când au făcut rost de hainele astea, dar celor doi le stă bine în alb.-O să ieșim cu siguranță în evidență. surâd sărutându-i mâna Minei, făcând-o să pufăie ușor pe nări.
-Așa și trebuie, domnule R. replică.