6. GEÇMİŞ BİR ÇUKURDUR

83 29 9
                                    

Geçmişiniz bir çukurdur. Siz çırpındıkça sizi içine bir kara delik gibi çeker durur.

İstediğiniz kadar çabalayın, istediğiniz kadar kaçmak isteyin. Karşınızdaki geçmişiniz olduğu sürece hiçbir kurtuluşunuz yoktur.

Hayatım boyunca hep her insanın sevilmeye değer olduğuna inandım. Herkesin kendine ait bir canı vardı ve her can saygıyı hak ederdi.

Fakat bunun dışında her şeyden nefret eden biride olmuştum aynı zamanda. Fakat nefretim insanlara değil, insanların yaptıklarınaydı.

Örneğin insanların hayvanları katletmesinden nefret ederdim. Kimseye güvenemeyecek hale geldiğimiz için dünyadan nefret ederdim. Kalabalıktan ve yüksek sesten nefret ederdim.

Evet bütün bunların sebebi tamamen insanlardı ancak ben yine de insanlardan nefret edemiyordum. Belki de bu kendimi sevmemden kaynaklanıyordu.

Benim derslerim öğlen bitmişti fakat diğerlerinin dersi öğleden sonra başlıyordu. Ben dersteyken o üçü özgürdü. Şimdi ise hepsi eziyet dolu sayısal derslere girecek, ben özgür olacaktım.

Telefonumu cebimden çıkardım ve onlara mesaj atmak üzere gruba girdim.

GÖTÜ TUTUŞANLAR

Jungkook
Hey ezikler
Şimdi siz hepiniz derse
gireceksiniz değil mi
Yazık PUAHAHAHAHAH

Jimin
Aslına bakarsan bugün
okulu ekmeyi planlamıştık

Namjoon
Evet
Hep beraber bir şeyler yaparız
diye düşündük

Jungkook
Ne yapacağız?

Yoongi
Bence hep beraber karaokeye
gidebiliriz

Namjoon
Mantıklı

Jimin
EVETTTT
GİDELİM GİDELİMMMM

Jungkook
Sırf karaokeye gitmek
için okulu mu ekeceksiniz?

Namjoon
Ya öyle demeyelim de
sosyal aktiviteye zaman ayırıyoruz
diyelim

Jimin
Evet evet aynen öylee

Yoongi
Sen her boka karışma

Jungkook
İyi bakalım
Ben şimdi dersten çıktım

Jimin
Hemen gel benim eve
Hepimiz buradayız

Jungkook
Tamam geliyorum

Yoongi: görüldü

Namjoon: görüldü

Jimin: görüldü

Oflayarak telefonu tekrar cebime koydum. Her seferinde neden görüldü yediğimi anlamıyordum. Sanırım birlik olup beni sinir etmek için ellerinden gelen her şeyi yapıyorlardı.

Bakışlarımı yola çevirip bir taksinin gelmesini bekledim. Bir taksi gelene kadar da şarkı dinlerim diye düşünerek kulağıma kulaklıklarımı taktım.

Şarkıyla beraber ayağımı oynatarak ritim tutuyordum. Etrafımdaki insanları pek umursayan biri değildim. Bu yüzden utanmak ya da rezil olmak gibi dertlerim yoktu.

KILLER SEA | taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin