> Kim Taehyung
"Barın çevresi sarıldı efendim. Sizden onay bekliyolar."
"Telsizi ver."
Telsizi aldığımda karşı taraftan gelen oflama sesiyle kaşlarım çatıldı.
"Asteğmen Kim Namjoon. Sizden onay bekliyoruz Teğmenim."
"Onay verildi. Tek bir kişi dahi kalmayana kadar temizleyin."
"Tamamdır Teğmenim."
Telsizi bırakıp iki katlı eve baktım. Eski püskü bir evdi.
"Evin çevresi ne durumda?"
"Askerler hazır durumda. Içeri girecekler."
Arabanın kapısını açıp indim. Elimdeki K1'i sıkıca kavrıyorken kapıyı kırmaları için işaret verdim. Kapı kırıldığında içeri giren askerlerin peşinden girdim.
Yarısı alt kattayken diğer yarısıyla birlikte üst kata çıktım. Burnuma gelen tanıdık kokuyla birlikte kenardaki adama baktım.
"Efendim burası kilitli."
Kapıyı tekmeleyip açtığımda elimdeku silahı korkudan titreyen adamlara doğrulttum. Sabah evime gelen adam da dahil burada saklanıyorlardı.
"Kalk!"
Ellerini havaya kaldırırken ayağa kalktı. Yüzümdeki maskeyi indirdim.
"Beni tanıdın mı?"
Adam korku dolu bakışlarıyla başını hızlı hızlı salladı. Maskeyi tekrar yüzüme taktığımda askerler onları kelepçeleyip çıkardı. Odadan çıkıp karşıdaki kapıya ilerledim.
Koku daha da yoğunlaşırken buranın kimin odası olduğunu anlamıştım. Arkamdan gelen asker tam dolaba bakacağı sırada dokunmamasını söyledim. Buraya sadece ben bakabilirdim. Bir kaşkası gözünü bile gezdiremezdi.
Dolabı açtığımda içinde saklanan kadın korku dolu gözlerle bana baktı.
"Çık!"
Kesin ve yüksek çıkan sesimle dolabın içinden çıktı. Asker onu kelepçelerken telsizde bir ses duydum.
"Alt katta gizli bir depoda daha cok kişi var."
"Hepsini alın."
Yatağın altına baktığımda bir sürü kutu görmüştüm. Bir tanesini alıp açtığımda içinde Jungkook'un fotoğrafları olduğunu görmüştüm. Göğsümün üstündeki cepten kalem çıkarıp kutuyu işaretledim.
"Bunun zarar görmediğinden emin olun."
Diğer kutulara da incelerken içlerinden birkaç kıyafet ve boş parfüm şişesi çıkıyordu.
Neredeyse tüm odayı talan etmiştim. Askerle birlikte alt kata indim. Tüm tutuklularü askeri araca bindirirlerken bir yandan da delil sayılabilecek her şeyi diğer arabaya taşıyorlardı.
"Bazı yastıkların içinden uyusturucu çıkıyor."
"Hangi oda?"
"Alt kat soldaki oda."
"Hepsini narkotiğe gönderin."
Telsizi eline alıp Asteğmene birşeyler söylemişti. Daha sonra verdi ve uzaklaştı.
"Bardaki herkesi aldık. İçerisi uyusturucu yuvası."
"Choi piçini aldınız mı?"
"Karısıyla birlikte aldık. Sorgudan sonra daha çok kişiyi tutuklamamız gerekecek gibi görünüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love impulses | tk
FanfictionKorenin en iyi teğmeni Kim Taehyung, ölen Yüzbaşı Jeon'un vasiyetini yerine getirmek için oğlunu ararken karanlık bir sokakta onu bulur.