1'7

312 42 29
                                    

> Jeon Jungkook

Bacaklarımda öylesine bir yorgunluk vardı ki yürüyecek hâlde değildim. Taehyung beni kendi evinde kalmam için davet etmişti. Annemden izini kopardıktan sonra soluğu onun evinde almıştık.

Taehyung şuan dosya inceliyordu. Bense dizine uzanmış telefonumla uğraşıyordum. Elleri boş kaldığında saçlarımda geziniyordu.

"Uykun geldi mi?"

"Biraz."

"Çok az işim kaldı. Onları da halledeyim uyuyalım."

Elindeki dosyalara geri döndüğünde benim yapacağım birşey olmadığı için sıkılmaya başlamıştım. Her ne kadar instagram hesabıma post atmak istesem de ona yakalatmak istemiyordum. Onun fotoğrafları da vardı ve görünce kesinlikle benimle dalga geçecekti.

Şuan instagramda geziniyordum ve o bunu fark etmeyecek kadar işine dalmıştı.

🍾

jj.kook

kook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jj.kook bu adam benim kocamm 😻😻😻

🍾

"O hesabı bilmediğimi mi sanıyorsun?"

"Sen...nasıl ya?"

"Şifreni doğum günün yapmamalısın."

"Ha bir de telefonumu kontrol ettin!"

"Aaa hayır. Sadece gözüm görmek istemiş. Ellerimde halledivermiş."

"Özelim de olmayacak galiba."

"Bir şey görmedim ki. Ne Teğmenişkosu ben bilmiyorum öyle birşey."

"Ya of! Konuşmayacağım seninle."

Dizinden kalkmaya çalışırken koltuk altlarımdan çekip kucağına aldı. Başımı diğee tarafa çevirdiğim için yüzünü göremiyordum. Tek eliye yüzümü ona çevirip burnumun ucuna öpücük kondurdu.

"Utanmana gerek yok. Beni paylaşman hoşuma gidiyor."

"Kimse görmesin diye istekleri de kabul etmiyorum."

"Kaç istek var?"

"Yüz altmış yedi."

"Yuh!"

love impulses | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin