> Kim Taehyung
"Anladım Bayan Jeon. Birazdan çıkıp geleceğim."
"Tamam. Bekliyoruz."
Bayan Jeon dün gece beni arayıp Jungkook'un kör kütük sarhoş eve geldiğini söylemişti. Yanında fazla kalamamıştım çünkü ben gelene kadar çoktan uyumuştu. Onu uyurken biraz seyretme fırsatım olmuştu. Mırıldanarak özür dileyip durmuştu.
Bugün izin günüm olduğu için onun yanında olmak istemiştim. Dün olanları sormam gerekiyordu. Bir şeyler olmuştu ve bunun farkındaydım. Ensesinde büyük bir ateş dövmesi vardı. Altında burn it all yazıyordu. Onun her dövmesinin bir anlamı vardı. Fakat bunun anlamı neydi? Yeni bir şeyler mi olmuştu?
Uzun bir süre trafiğe maruz kaldıktan sonra nihayet istediğim yere varmıştım. Aklımda binbir türlü sorular dönerken bahçede çiçekleri sulayan Jungkook gülümseyerek yanıma geldi.
"Hoşgeldin. Annem seni bekliyor. Beraber yemek hazırladık senin için."
Anne diyebiliyordu. Alışmış mıydı? Yoksa içindeki boşluğu mu dolduracaktı?
"Özel bir şey konuşmamız gerekiyor. Odana gidelim mi?"
"Biraz beklemen gerekiyor. Çiçekleri sulayacağım."
Garip bir şekilde dün gece olanları bilmiyormuş gibiydi. Sanki hiçbir şey olmamıştı onun için.
O çiçekleri sulamaya devam ederken kapının yanındaki sandalyelerden birine oturdum. Bayan Jeon yanıma geldiğinde onu izleyerek konuştu.
"Dün gece dizime uzandı. Her şeyi yaktığından bahsetti. Yanında eski bir DNA testi kağıdı vardı. Babasıyla alakalı."
"Nasıl yani? Dün gece sadece içmeye gitmemiş mi?"
"Hayır Taehyung. Başka şeyler de yapmış. Her şeyi yaktığından bahsetti. Birisi ona bunların hiçbirini hak etmediğini çünkü kötü bir insan olduğunu söylemiş."
"Kimin söylediğini biliyor musunuz?"
"Hayır. Ama o biliyor. Fakat bunu söyleyen kişi onu fazlaca rahatsız etmiş olmalı."
"Dün gece sizede Jungkook'tan ufak bir yanık kokusu geldi mi?"
"Evet. Özellikle ellerinden. Sanki küllerle uğraşmış gibiydi."
"Gerçekten bir şeyler yakmış olmasın?"
"Yaktığı şey umarım kağıtlar falandır."
"Bunu konuşacaktım onunla. Her dövmesinde bir anlam var. Şimdi de ensesinde ateş dövmesi var. Bu da bir şey yaktığını kesinleştiriyor."
"Bu konuyu kapatalım."
Jungkook gülümseyerek yanımıza gelirken ikimiz de sustuk. Bana konuşacağımızı hatırlatıp odasına gitmemiz gerektiğini söyledi. Beraber odasına giderken gözlerimi ensesinden ayırmadım.
"Eee ne konuşacağız Teğmen?" dedi odasının kapısını kapatırken. Yatağına oturmuş onu seyrediyordum. Yanıma oturup bağdaş kurdu.
"Dün gece ensende yeni bir dövme vardı Jungkook. Anlamını öğrenebilir miyim?"
"Ha o mu? Gereksiz o boşver."
"Jungkook! Yanık kokuyordun."
"Ne? Ben mi? İmkanı yok ben hep parfüm kokarım." dedi gergince.
"Beni kandıramazsın bebeğim bunu biliyor olman gerekiyor."
"İyi de yalan söylemiyorum ki. Ben parfüm dışında bir şey kokmam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love impulses | tk
FanfictionKorenin en iyi teğmeni Kim Taehyung, ölen Yüzbaşı Jeon'un vasiyetini yerine getirmek için oğlunu ararken karanlık bir sokakta onu bulur.