0'3

637 77 16
                                    

> Jeon Jungkook

"Bakın bayım bahsettiğiz şeylerle alakam yok. Ben sadece masaları gezip sohbet ediyordum. Bazen şarkı söylerdim. Uyuşturucu işlerinden haberim bile yoktu."

"Bana bak Jeon!"

"Jeon değil soyadım! Choi diyorum!"

"Ses tonuna dikkat et! Karşında General var!"

Yüksek sesi yüzünden irkilmiştim.

"Taehyung sana anlatmadı değil mi?"

"Ne anlatması gerekiyordu?"

"Ailen."

Eliyle alnını sıvazlayıp konuşmaya devam etti.

"Yedi yıl önce alnından vurulup ölen Yüzbaşı Jeon Jengguk. Biliyor musun?"

"Evet."

"Sen onun oğlusun. Biliyorum sindirmesi zor. Aileni hiç tanımadan başka insanlarla yaşadın."

"Siz bana bu yüzden mi Jeon diyorsunuz?"

"Evet. Baban ölmeden önce bize bir vasiyet bıraktı. Ben öldüğümde oğlumu bulup annesiyle tanıştırın dedi."

"Yanına gittiğim kadın...annem miydi?"

"Evet. Sen doğumda öldüğünü söylediler. Baban inanmadı çünkü sağlıklı bir bebektin ve annen gayet rahat bir doğum yapmıştı. İşin aslı seni alıp başka bir aileye satmışlar. Baban sürekli seni aradı. Fakat o kadar çok zaman geçmişti ki artık umutları yok olmuştu. Daha sonra öldü. Vasiyette bu görevi Taehyung'a verdiğini yazmıştı. Taehyung tam beş yıldır senin peşinde. Fakat şimdi karşımda bir serseri duruyor."

Kapı dışarıdan zorlanırken kendimi ağlamamak için zor tutuyordum.

"Bakın...yaşadığım şeyleri ne kadar dinlediniz bilmem. Ama inanın bana bu halde olmayı isteyen ben değildim. Sizin için sorun olan dövmelerimse onlar kolumdaki kesikleri kapatmak içindi. Piercinglerim sorunsa onlar kendimde daha çok kusur yaratmak içindi. Beni dışarıdan gördüklerinizle yargılamazsınız General."

"Amacım senin yaşamını kötülemek değil. Yüzün babanın tıpkısı. Fakat karakterinden emin değilim. Onun kadar iyi bir iradeye sahip değilsin."

"Benden onunla büyümemişken ona benzememi beklemeyin General. Ben hayatım boyunca bir fahişe damgası yiyerek yaşadım. Tecavüz edildim. Sözlü ve fiziksel şiddete maruz kaldım. Sizin gibi temiz bir hayatım olmadı benim. Taehyung'a da söyledim. Güzel bir hayat yaşama dileğim vardı benim. Şimdilerde o dileklerin hepsinin yerinde ölme isteği var."

Susuyordu. Bir kez daha birisi bana acıyordu.

"Eğer Yüzbaşı gibi olmamı istiyorsanız üzgünüm. Sizi hayal kırıklığına uğratacağım çünkü bana ibne iması yapan biriyle aynı havayı solumaktansa ölmeyi yeğlerim."

"Tek bir şey bekliyorum senden."

Gözlerime öfkeyle bakıyordu.

"İste benden Jeon. Tek operasyonla hepsine hayatı zindan edeyim. Seni bu hayata mecbur bırakan tüm çeteyi temizleteyim."

"Yaşamaktan daha çok istediğim şey varsa o da bana bunu yapanların daha ağırını yaşamasıdır General. Elinden geleni ardına koymacağını anladım bile."

"Eğiteceğim seni Jeon. Bu hayata karşı en sert şekilde eğiteceğim. Değil baban, benden bile iyi olana kadar eğiteceğim."

"Annem...yani Bayan Jeon. Onunla ne zaman konuşabilirim?"

love impulses | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin