Jisung kendi fakültesinin kafesinde oturmuş, önünde defteri, gözünde gözlükleri ciddi bir şekilde işlem yaparken oflayıp sayamadığı kez yırttığı kağıtlara bir tane daha ekledi ve kağıdı yırtıp top yaparak kenardaki çöp kovasına basket attı.
Ama maalesef ki bu attığı basket olmamış, havada Seungmin tarafından yakalanan top Jisung'un şaşkın bakışları eşliğinde kendisine geri iade edilmişti.
"Arkasını kullanmadan nereye?" dedi Seungmin, işlem dolu kağıdı açıp arkasındaki düz yüzü çevirdi ve Jisung'un önüne bırakıp bir sır veriyormuşçasına kulağına eğildi. "Çevreciler tam arkanda oturuyor, hedef olma."
Kulağının dibinden gelen ses kendisini güldürdüğünde ona bakmıştı Jisung, Seungmin de elini çekerek doğruldu ve göz kırptı. "Ne oldu?"
Aslında geçiştirecekti ki bir anda yaşadığı aydınlanma ile "Bir dakika," dedi Jisung. "Sen matematik yapabiliyorsun."
Seungmin güldü. "Evet, bir sonraki dersimiz de ortak hani. Oturabilir miyim?"
"Lütfen." deyip hızla kağıt dolu sandalyeyi boşaltıp top yaptığı kağıtları masaya koydu Jisung ve sandalyeyi çekti. Seungmin çantasını dikkatlice yere bırakıp konuyu anlayarak masanın üstündeki kalemi aldı ve elinde çevirdi.
"Göster bakalım, hangi soruyu çözeceğiz?"
"Hemen."
Adeta kurtarıcısı olan çocukla Jisung kocaman gülümseyip asıl sorunun yazılı olduğu kağıdı göstermiş, defterini Seungmin'in önüne itmişti. "Bu diferansiyeller beni aşırı zorluyor, bak, cevabı biliyorum Joon Hoca söyledi ama o cevaba bir türlü ulaşamıyorum." Derin bir nefes verdi. "Ve bu derse götürmem lazım çünkü inat ettim, yok, çözmem lazım bu soruyu. Bir haftadır çözemiyorum."
"Haa..." dedi Seungmin hatırlarcasına. "Bu geçen hafta tahtanın orada tartıştığınız soru mu?"
"Evet!" Jisung hızla kafa salladı. "Ama yok yani, bulamıyorum."
"Tamam, bakalım neymiş."
Soruya baktı Seungmin, Jisung matematik üzerine okuduğu için haliyle ortak dersleri vardı onu da zaten arkadaş gruplarından sonra bu ders sayesinde tanıyordu.
Birkaç saniyesini soruyu anlamakla geçirmiş, işleme başlamıştı. Jisung büyük bir merakla yaptığı işlemleri takip ederken bir satır işlem sonrası duraksadı Seungmin. Saniyelik duraksamadan sonra tekrar devam etti.
O da en sonunda tıkandığında ikisi de bir Seungmin'in kağıdına bir de Jisung'un kağıdına bakmıştı. "İşte," dedi Jisung. "Yok, tıkanıyor. Ben bu on dört virgül sıfır dokuzu nasıl bulacağım?"
Seungmin kağıdı temizledi ve tekrardan odaklandı, illaki kaçırdığı bir yer olmalıydı hatta daha da odaklanmak için o da saçlarının üstünde olan gözlüklerini indirdiğinde Jisung'un bakışları istemsizce yüzüne kaymıştı.
Fazla daldığını anlayınca boğazını temizleyip önüne döndü, bu sırada duvarın ardından başını uzatmış gözlerini kısarak onu izleyen Minho'dan habersizdi. Minho da izlendiğinden habersizdi aslında, Hyunjin onun ensesine vurdu.