1.4

2.8K 581 330
                                    

kızlarr benim tatil bitmeden bu fic biter mi dersinizzz (tatilim 25 gün)

ayrıca seung'un kaş ortası/ burun kökü (bridge) piercingini hayal edemeyenler/bilmeyenler varmış, ben de chan'da görene kadar bilmiyordum... o yüzden hemen fotik koyuyorum, benim için bu piercing taşıyabilene çok seksi geliyo bknz ektedir 🥵

 o yüzden hemen fotik koyuyorum, benim için bu piercing taşıyabilene çok seksi geliyo bknz ektedir 🥵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

binchan ficimi mi bekliyodunuz, bu sınır hemen geçiliyor 🤭🤭🤔🤔🤔

150 yorummm

***

"Kurt arkadaş, kurt arkadaş."

Tiyatro oyununun sonlarına gelirlerken çocuklar heyecanla onları izliyordu. Yutkundu Changbin, bunca provanın aksine asıl oyunda nefretle bakan o, durgun olan Chan'dı. Elini uzattı. "Buradan çıkmama yardım eder misin?"

O, yere çökmüş elini uzatmışken Chan ayakta ve ona bakıyordu. Senaryoda olmadığı halde aynı Changbin gibi eğilip boylarını eşitlediğinde kaşlarını çattı Changbin, onun yüzüne bakan Chan ise iç çekti sadece.

Ardından elini uzattı, Changbin elini tutmuş, Chan kendisi ile beraber onu ayağa kaldırmıştı. Ani kalkış sonucu ikisi yakınlaşırken "Kurt arkadaş," dedi Changbin onun elini sıkıp parmaklarını acıtırken. "Teşekkür ederim beni buradan kurtardığın için."

Kendi repliklerini söyledi Chan, elinin acısını belli etmemeye çalışarak konuştuğunda onu kendine baktı Changbin, ikisinin duyabileceği tonda konuştu. "Elimi tutarsan, o elini kırarım demiştim sana."

Dakikalardır sıktığı elini bırakıp başka sahnesi olmadığı için arkaya geçtiğinde acıyan parmaklarını oynattı Chan. Sahnede kalıp diğer kısımları oynamış ve oyun bitince de hep beraber selam vermişlerdi.

Ona doğru ilerledi Changbin sabahtan beri beklediği anla, "Gel benimle," deyip bileğinden tuttuğu beri kullanılmayan ikinci kulise sürükledi Chan'ı. İçeri soktu ve ardından da bileğini bıraktığı gibi yumruğunu yüzüne geçirdi tok bir sesle.

"Sesini çıkarıp da başımıza toplarsan her şeyin mahvolacağını biliyorsun, değil mi?" dedi ve elini Chan'ın yakasına attı. Duvara çarpıp karnına geçirdi dizini. "Bir daha," dedi. "Canımı yakarsan canını yakarım Chan ve bunu senin anladığın dilde yaparım."

"Uzaklaş," diye öksürerek onu itti Chan. Changbin son kez ona bakıp daha da olay çıkarmamak adına kulisten çıkmış, kapıyı da çekmişti. Yalnız kaldığı yerde inleyerek elini karnına attı Chan ve kayıp yere oturdu.

"Puşt," diye mırıldanarak elini yanağına attı, acımasıyla sızlanıp parmaklarını geri çekmiş ve nefeslenmeye başlamıştı. İç çekti. "Tüm dengemi sikip attın amına koyayım."

Orada kendine gelmeye çalıştı birkaç dakika ardından da toparlanıp kalkmış ve içeri geçmişti. "Changbin nerede?" diye sormasıyla biri "Gitti," dediğinde kafa salladı.

yes, and? binchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin