Okuduğum şeyle göz yaşlarındaki ıslaklığı aynı anda hissediyordum.
Akif dayım konuşunca ona döndüm.Akif; kızım biliyorum senin içinde zor ama babanın son isteğidir bu yapmak zorundasın.
Dayım gelip bana sarılmıştı.
Keremlerde bahçeden içeriye girmişti.
Bense dönük bir şekilde elimdeki mektup ile karşıdaki boşluğa dönük bir şekilde bakıyordum. Şimdi ben evlenecek miydim?
Eylül ve Nihal hemen yanıma gelmişti. Galiba Kerem'de gelmeye çalışıyordu. Çünkü halil'ler ona dakka bir dur dayısı var diyordu. Annem yanıma gelmişti.
G; Kızım noldu sana?
Amcam galiba annem ve Nihal'in annesine kaş göz yapmıştı.
Akif; Biz çıkalım yukarı çocuklar konuşsun.
Eylül'e ve Nihal'e dönerek.
Akif; Kızlarım.
Diyerek kaş göz yapıyordu galiba annemler yukarı çıkmıştı ben hâlâ ağlıyordum dönük şekilde.
E; Kuşum ne oldu?
N; Kızım söyle ne oldu
Dediler. Elimdeki mektubu çekerek okumaya başladılar.
E; NEE
N; OHA
Kerem hemen yanlarına giderek mektubu almaya çalışmıştı kızlarda şok olmuştu. Kerem okuduktan sonra bana dönmüştü.
K; E-ev-le-necek misin?
Ona döndüğümde gözleri dolu ve kızarıktı. Cevap verememiştim çünkü bu babamın vasiyetiydi mecburdum.
Kerem'de bir koltuğa oturmuştu sadece bana bakıyordu. Bende ağlıyordum. Aradan 1 saat geçmişti kim bilir aglmaktan gözlerim ne hâle gelmiştir. Halil'lerde ortamı yatıştırmaya çalışıyordu ama pek başarılı değillerdi. Akif dayım aşağıya inmişti. Dayım inince ben ve kerem hariç herkes kendini toparlanmıştı.
Akif; kızım biliyorum zor ama babanın vasiyeti bu biliyorsun ki sen küçükkende hep seni kapının eşiğinden kolkola geçirme hayali kurmuştu. Hem eskiden bir çocuk vardı onu anlatıyordun o zamanlar küçüktün ama o çocukta ciddiyse evlenin yavrum. Biz şimdi gideceğiz işlerimiz çıktı 2 hafta sonra tekrra geleceğiz. O zamana kadar kızlarla beraber biraz tatile çıkın kafanızı toplayın tamam mı güzel kızım.
Diyerek bana sarıldı.
E; Biz biraz kafasını dağıtırız babam.
Tamam anlamında sallamıştı. Erkeklere dönerek.
'Kızlarım size emanet' dedi. Resmen sevdiğim aşık olduğum adama beni evlenmeden önce emanet ediyordu.
Akif; Bu arada galiba Mert'in maçları bitmiş oralarda tatildeymiş 2 haftalığına.
N; Tamam Akif amca
Dayım yukarıya çıkmıştı. Annemlerle gitmişlerdi.
N; Ee sizede uygunsa o zaman bir şeyler yapalım kafamız dağılsın.
B; Evet hem Zeynep'e de iyi gelir.
E; Tamam o zaman ben bir otek ayarlıyorum yarın gideriz ne dersiniz?
B; Olur yarın gider bavul hazırlarız.
N; Zeynoşum bugün istersen benle sen yatalım ne dersin?
Nihal'e dönmüştüm onu çok seviyordum aklıma eski günler gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU
Random" Kızım bu çocuk senin kaderin işte aradan kaç sene geçti " !!ARA VERİLDİ!!