BÖLÜM-32

111 5 3
                                    

2 hafta sonra

Z; Ay gelecekmiş

N; Ne zaman

Z; Bu gün galiba akşam 1 gibi

E; Off özledim.

Z; Bende Kerem'i çok.

E; Şey kızlar ben Halil'in yanına mı gitsem akşam?

N; bilmem süpriz falan mı?

E; Çok özledim. Gidiyim dimi evet evet gidecem.

Z; git git. Ya aslında ben onu buraya mı çağırsam Nihal'de barışa gitsin. He kerem'i buraya çağırayım. Olmaz mı?

N; evine gitsen daha mantıklı değil mi?

Z; buraya çağırsam bana göre daha iyi  olur çünkü burda bir şeyler hazırlarım. Yaparım şimdi onun evine gidip kıyafetlerini alayım.

E; Nasıl eve girecen?

Z; bilmiyom yapcam bir şekilde.

N; Ee Mert abileri nasıl halledecen?

Z; Şahin erenlere gitsin. Nehir' de kuzenine gider. Tuğçe Bilmiyorum Yunus burada milli aradan sonra onlar keremlere geçer çünkü Tuğçe bana demişti.

E; Yav kızım sen Kerem'e geçsen daha mantıklısı

Düşündüm evet öyleydi.

Z; Tamam o zaman ben mutfağa kaçar.

Mutfağa gidip kollarımı sıvadım ne yemrk yapacaktım. Düşünürken aklıma annemlerin buzluğa kattığı el yapımı mantı geldi.

Hemen dolaba yönelip onu çıkardım çözülmesi için posetiyle beraber sıcak suya kattım.

Onu beklerken diğer yapacaklarımı düşünüyordum.

Aklıma kabak dolması, Yaprak sarma ve ezo gelin çorbası geldi hemen bunları yapmaya koyuldum. Bir yandanda ' istemem söz sevmeni ' şarkısını dinliyordum.

Az çok seviyorum bu şarkıyı..
Ardan baya geçtikten sonra şahinle Burak gitmişti mutfağa onları takmamıştım-ki sarmalarımı alıp ağızlarına atana kadar.

O an bir çığlık basmıştım.  Onlarda irkilerek geri çekildiler.

Şahin; Ne bağırıyon be!

Z; Ya yemeyin ben bunları size mi yaptım!

Burak; kime yaptın?

Z; Sevgilime yaptımm.

Burak; Ay bir sevgilisi olmuş. Bize bu kadar yapmadın.

Z; Gidin sevgiliniz yapsın ve size.

Bir tane daha alacakları sırada ellrine vurdum.

Z; Gidin!

Burak; Lan bırak alak iki üç tane.

Z; ABİİİ

Bağırmamla ikisine bir anda kaçtılar. Şükür yani. Kaldığım yerden devam ettim.

En son hepsini bitirdiğimde saate baktım.

Saat 20.25'di o kadar olmuş muydu ya?

İçeri geçtiğimde şahinle Burak koltuklara yayılmış telona bakiyorlardı. Bende yukarı çıkıp üstümü giyindim hemen. Rahat olmak adına tayt ve bol tişört giydirmişdim.

Aşağıya tekrar indiğimde kızlar ayakkabılarını giyiyorlardı şahinlere baktığında hâlâ aynı pozisyondaydılar.

Şahin'in arkası bana dönük olduğu için hemen gidip ensesine geçirmiştim. Odada yankılanmıştı.

Bende bu kadar beklememiştim. Şahin bana bakıp kollarımdan Tutup kendine çekti. Ters şekilde koltuğa düştüğümde ayağımın ucundaki şahini tekmeliyordum.oda ayaklarımı tutmayı deniyordu.

E; Ay hadi gidelim

Eylül'de Halilin yanına gidecekti oda milli arada ailesine gitmişti bugün dönüyordu.

N; Aynen

Tuğçe; benimki buraya gelecek.

Hemen kapıya koştum ayakkabımı giyip poşetleri elime aldım.

Z; tamamdır hadi çıkalım biz

Ben nihal ve Eylül çıkmıştık binadan

Z; Hayde bays size iyi sevi-

Omuzuma yediğim yumrukla çığlık attım.

Z; yaw manyak karı

Omzumu tutarak hızlı hızlı elimdeki poşetlerle yürümeye başladım. Acıyordu bu kadar sert vurulmazdı.

Arabaya eşyaları katıp bindim hemen telefonuma bildirim geldiğinde elime alıp baktım hemen

Keren

Zeynebimm biz şimdi uçağa bineceğiz binmeden yazayım dedim.

Biraz ters yapsam fena olmazdı aslında.

Sen

İyi

Kerem

Nasılsın neredesin inince seni görsem?

Sen

Hayır

Kerem

Ne?
Neden? Sen özlemedin mi beni?
Ben seni çok özledim.

Sen

Önemli işlerim var şuan konuşamam
Görüşürüz.

Kerem

Benden önemli mi işlerin?
✔️✔️ Görüldü

Onu baya kırmıştım ama günün sonu mutlu olacatı.

Hemen arabayı onun evine doğru sürmeye başladım. Siteye vardığımda arabayı park ettim eşyaları elime alıp eve girecektim merdivenleri çıkıp onun katına ulaştım.

Yunus'tan yürüttüğüm anahtarla evin kapısını açtım. Eşyalarla birlikte eve girdim. Saate baktığımda saat 9.30'du.

Evde birkaç temizlik yaptım zaman geçirmeye çalıştım. Saat 11.00 olmuştu artık, yemekleri tek tek ıslatıp sofraya kurdum. Saat 11.30'da biraz daha zaman geçirmem gerekiyordu.

Biraz odaları karıştırsam fena olmaz aslında. Tek tek odalara yürümeye başladım yuvaları karıştırıyordum, pek bir şey yoktu eşyaları vardı. Bir odada ise aldığı madalyalar vardı, onlara bakıyordum odasına geçtiğimde aile resimleri vardı onları izlemiştim bir süre çok güzellerdi gerçekten ailesi çok iyiydi ailesine önceden de bilirdim annesiyle tanışıyordum çok iyi insanlardı hepsini çok severdim çok naziklerdi.

Artık yavaştan uykumun geldiğini anladım saate baktığımda saat 12.30'da gelmesi lazımdı.

Ama gerçekten çok özlemiştim.
Kapı sesi geldiğinde geldiğini anlamıştım hemen kapının tarafına gidip kapının arkasına geçmiştim.

Kapıdan çıkan kişiyle olduğum yerde durmuştum.

Bazı sorunlardan ötürü yazmayı bırakmıştım.

Bu sorunların yanı sıra okunmuyordu. Buda benim isteğimi düşürdüğü için yapmamıştım.

Aksaklıklar bittiğinde bir kaç bölüm daha atacağım.








KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin