BÖLÜM-29

101 4 1
                                    

Yüzüme konulan öpücüklerle gözlerimi araladım. Bana bakıp gülümseyen o yüz.

Sabah sabah ilk uyanınca onu bu şekilde görmek ayrı bir güzeldi.

Elleri belimdeydi hâlâ. Bende ona gülümseyerek ellerimi boynuna sarıp onu kendime çekerek sarıldım.

O ise başını boynuma koyup kokumu içine çekiyordu.

K; Günaydın...

Z; Günaydın...

İkimizde öylece durmuştuk. Kokusu beni mest ediyordu. Konusunu içime çekiyordum. Oda benim kokumu içine çekiyordu.

Bir anda boynuma bıraktığı sulu öpücükle irkildim. O ise kıkırdamıştı.
Bir daha öpücük bıraktığında kalbim daha hızlı atmaya başlamıştı. göğüs kafesin inip kalkıyordu.

Sesli nefeslenmeye başlamıştım. Vücudum kasılmıştı. Yanıyordum.
Yüzünü boynundan çektiğinde yüzüme bakıp bir kahkaha atarak yanıma uzanmıştı.

Z; Gülme...

Daha çok kahkaha atmaya başlamıştı.
Ellerimi önümde bağlayıp dudağımı bükmüştüm. Başımı hafif aşağıya eğmistim.

Gülmedi durmuştu. Ben hala başım eğik duruyordum. Kafamı kaldırıp ona baktığımda gülümseyerek beni izlediğini gördüm

K; Çok, çok, çok fazla tatlısın.

Gulumsemiştim. Bana doğru yaklaşıp yanağımı bastırarak öpmüştü. Geri çekilip hafif bir öpücük daha bırakmıştı. Yataktan kalkarken

K; Hadi kalk üstümüzü giyinelim.

Z; Saat kaç?

K; Oww 12 olmuş.

Hemen yerimden hızlıca kalkıp giyinme odasına koşarken söyledim.

Z; Randevuma geç kalacam

Hemen bir kaç kıyafet çıkarıp üstüme geçirdim.

Hemen üstümü giyip güneş kremi sürdüm. Maskara ve renkli nemlendirici sürüp saça geçtim. Saçımı tarayıp düzleştirdim.

Saatimide takıp saate baktım 12.07 idi. Hızlıyım. Odadan çıktığımda Kerem üstünü giymişti ve yatağın üzerine oturmuş bir yere bakıyordu, dalmıştı.

Hemen yanına gidip yanağına dudaklarımı bastırdım. Geri çekilip arkamı dönerken söyledim.

Z; Hadi inelim.

Bileğime sarılan narin uzun parmaklarla durdum. Arkamı döndüğümde keremle aramızda 7cm falan vardı.

Kalbim yine tekledi. Bu çocuk beni bitoriyordu.

K; Ne randevusu?

Sesi öyle bir soğuk çıkmıştı ki üretmiştim resmen. Hemen yutkunmuştum.

Z; T-tırnak ran-devusu

Gözleri bir anda tekrar patlamıştı.

K; Tırnak randevusu muydu?

Bir kez daha yutkunup cevap verdim.

Z; Evet sen ne sandın ki?

Bu kadar yakın olması beni kötü etkiliyordu. Kalbim duracakmiş gibi atıyordu.

K; Yok ya bir şey sanmadım merak ettim sevgilimin ne randevusu olduğunu.

Sevgilim kelimesini bastırarak söylemişti. Ona sinirce gülmüştüm.
Ve ellerini tutmuştum.

KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin