BÖLÜM-26

104 6 0
                                    

Şuanda iki demir arasındayık kızlarla bizim sol yanimizda keremler sağ yanımızda Fırat denen o çocuk ve ailesi vardı.

O çocuk bana bakıyordu. Diğerleride kızlara bakıyordu.

B; Lan dönün önünüze

1. Kuzeni Nihat; Sanane istediğim yere bakarım sanane kızdan.

Barış demir parmaklıklara bir tane geçirmişti.

B; Sinir etme lan beni yarım kalan işimi bitiririm.

1. Kuzeni Nihat; gel lan bitirelim.

Barış sinirlenmişti baya. Nihal kalkıp yanına gitmişti elleriyle yüzünü tutmuştu.

N; Sakin ol bebeğim.

1. Kuzeni Nihat; güzel kız sen bunda fazla uğraşma derim. Daha iyileri var.

Barış bu sefer tekrar küfür edecekken nihal araya girip

N; Banane diğerlerinden ben bulmuşum en iyisin.

Barış ona gülümseyerek bakıyordu.

Oda dayıma bakış atıp hızla barışın dudağına bir buse kondurmuştu.

Barış bu sefer mutluydu. Yerine geçip oturmuştu.

Fırat; Merak etme evleneceğiz

Bir anda Kerem ayağa kalkmıştı.

K; Lan ben varken onu yapabilirmisin sen?

Fırat; Gelemeseydiniz her şey güzel olacaktı. Haftayada evlenecektik.
Karım olacaktı.

K; LAN KARIM DEME SİNİR EGME BENİ ŞEREFSİZ.! SİKERİM LAN BELANI.

öyle bir bağırmıştı ki yerimden sıçramıştım. Fırsat ta korkmuş olacak ki susmuştu hemen. Kerem'd3 bana bakmıştı. Daha sonra iç çekip oturmuştu hemen.

1 saat sonra...

Sonunda oradan çıkmıştık. Arabadayık 3 araba ile gidiyorduk.

Eve vardığınızda

Onların hala ayakta olduğunu gördük.

Herkes bizim evde kalacaktı.

Akif dayım, annem, Selma teyzem, abim, Seda abla, şahin,Burak, nehir, Halil, eylül, barış, nihal, yunus, Tuğçe, ben ve Kerem 15 kişi...15

Herkes otururken abim seda ablayı bırakmak için kalkmıştı. Kendiside orada kalacakmış.

E; Babacım hadi sen kalk geç misafir odasına yat. Hadi Gönül'üm, Selma kuşum sizde kalkın.

Annemler kalkıp misafir odasına gitmişti.

Y; Ne gündü ya..

B; Yoruldum valla.

Nihal ayağa kalkmıştı.

N; Aşkım bunun dedikodusunu başka sefere yaparız. Yoruldum zaten uyuyalım. Hadi barış kalk.

Barış kalkmıştı.

B; Beraber yapacağız değil mi?

N: Hı hı Hadi gidelim. Size iyi geceler

Hepimiz iyi geceler demiştik.

N; kim nerede yatacak?

E; Yani bizim evde toplam 7 oda vardı. 1'inde babamlar digeinde nihal ve barış uyuyor.

Ş; Aynen, benim odam, Eylül'ün odası, Mert abinin odası, Zeynep'in odası ve bir misafir odası kaldı.

Z; Eylül ve Halil Eylül'ün odasında kalacak. Abimin odasında burak'la nehir kalır.

Ş; Ben tek yatacam. Size iyi geceler

Diyip gitti.

Z; Tuğçeyle biz aynı odada kalırız.

Tuğçe; Ay ev-

Yunus- Kerem; HAYIR!

Yunus; Yani aşkım ben seni özledim..

Yavru kedi bakışı atıyordu Tuğçeye. Biliyordu Tuğçe'nin zayıf yanını işte bu ne şeytan ya. Sırf benle Kerem aynı odada kalalım diye yapıyordu bunu.

Gözlerimi kısarak on baktım. Oda bana göz kırpmıştı. Sen bekle Yunus efendi. Gün gelir devran döner.

Tuğçe; Tamam aşkımm

Diyip boynuna sarıldı.

Z; Satıcı!

Yunus; Bana dil çıkardığında bende ona çıkarmıştım.

E; Ay hadi herkes odasına

Hepimiz odalarımıza gitmiştik. Ben hemen kendime kıyafet alıp banyoya geçmiştim. Kerem odada giyinsin diye. Banyoda bir kaç rutin işini yapmıştım.

Banyodan çıktığımda kerem üstünü giyinmiş kıyafetleri katılıyordu. Aynanın karşısına geçerek tarağımı alıp saçımı taradım. Serum sıkıp işimi bitirdim.

Arkamı döndüğümde Kerem yatağa oturmuş beni izliyordu. Beklemiyordum. Yavaşça gidip yanına oturdum. Oda bana döndü.

Z; Neden bugün öyle bir şey yaptın?

Kerem derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

K; Bak ben ne kadar süredir hep barışlar sayesinde sabrettim. Ama nereye kadar. Ben senin evlenmene bu ihtimalle bile asla göz yumamam. İzin veremem

Z; Neden Kerem... Neden?

K; Seni kimseye yanyana görmek istemiyorum hele başkasıyla evlenme ihtimalin. Düşünürken bile zorlanıyorum.

Offf çocuğum söyle sende kurtul bende kurtulim. Offf!

Z; Ama evlenmek zorundayım. Fırat olamasa başkasıyla. Dayım beni evlendirecek illahim ki

K; Zeynep benile evlenir misin?

Ah be aşk acısını çeken anlar derlerde inanmazdım basit bir şey sanardım. Ama hiçte öyle değilmiş...

KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin