BÖLÜM-27

106 6 0
                                    

Ne demişti o algılayamıyordum.

Bana evlenme teklifi etmişti. Yanlış duymadım.

Z; Kerem olmaz

Bir anda güler yüzü düşmüştü. Bana hayal kırıklığı ile bakıyordu.

Z; Ben bunu sana yapamam. Kariyerini etkiler.

K; Hayır, hayır hiç bir şey olmaz.

Kerem elimi tutmuştu. Bir şey söylemek istiyordu.

K; Zeynep ben...ben seni hâlâ seviyorum. Hemde çok seviyorum her şeyden herkesden çok seviyorum. Ve eskisinden de daha çok seviyorum...ben sana aşık oldum. Hem sırılsıklam. Her şeyini özledim seni çok özledim. Sana olan hareketlerimin nedenleri işte. Seni çok sevdiğim için evlenmene göz yumamazdım. Ben sana çok aşığım. Her şeyine her şeyinle ve şimdi tekrar soruyorum benimle evlenir misin?

Şok geçirdim. Sonra bende. Bir cevap beklediği için konuşmaya başladım.

Z; Kerem bende seni çok seviyorum. Ben seni bıraktığım için, bırakmak zorunda kaldığım için gerçekten çok acı çektim. İstemedim hiç istemedim. Ama karşı çıkamadım. Senden gittikden sonra kimsede olmadı. Olamazdı. Ben o zamanlarda seni seviyordum. Ben seni gel sevdim. O gün tekrar karşıma çıkmıştın. Kalbim ister istemez hızlı atıyordu o an işte konuşamamıştım. Kekelemiştim. Sonradan sen olduğunu bilmeden seni tekrar sevmiştim. O günde öğrenmiştim. Sen olduğunu. Şaşırmıştım. Komiktide sevdiğim adamı o olduğunu bilmeden tekrar sevmiştim. Dayımların geldiği zaman evlenecektim çok ağladım o zaman seni severken başkasıyla evlenmek çok acıydı. Hemde çok. Ama artık bir şeyde emin oldum.

Ağlıyordum. Yanaklarım ıslanmıştı. Kerem'inde gözleri doluydu

K; Neyde emin oldun?

Z; Seni sevmiyorum... çünkü-


                                           

Bugün de bölümsüz olmasın diye attım. Çok kısa EVET.

Sınavlarım başlıyor çalışmam lazım!


KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin