BÖLÜM-19

131 7 4
                                    

Elleri belimde yaklaşık 10 dakikadır böyleydik. İkimizde geri çekilmiyor aksine daha iyi sarılıyorduk.

Gerçekten yıllar sonra ilk defa böyle rahat hissetmiştim, böyle huzurlu, böyle güzel,iyi hissetmiştim.

Yıllar sonra...

O yıllar şuanda film şeridi gibi gözümün önünden geçiyordu.

Onu çok özlemiştim ve bir kez daha anladım onu ne kadar çok sevdiğimi hatta ve hatta eskisinden bile çok sevdiğimi...

Ona aşık olduğumu...

Şuanda kokusunu doya doya çekiyordum ve sesiz sessiz ağlıyordum. Burnum tıkanacaktı belliydi bu.

Ve ben bunu istemiyordum bir ömür boyu böyle olabilirdim.

Hafif kıpırdanınca belimi daha sıkı sardı. Kafası boynuna gitmişti, burnunu boynuma sürtüyordu ve kolumu içine çekiyordu. İşte bu hareketti çok seviyorum. Şuan en sevdiğim hareket olabilirdi. Ama sadece o yapınca.

Bende koala gibi boynuna yapışmıştım. Burnum boynunda yakasında geziyordu.

Artık ne kadar süre böyle olduğumuzu bilmiyordum. Kapının bodozlama açılmasıyla bir anda irkilip daha sıkı sarıldım.

Göz yaşlarım omzunu ıslanmıştı ama oda ağlıyordu benimde omzumda ıslaklık vardı. Bir anda sesler duyunca oraya baktım.

B; Ooooowwww canikoşlarım şimdi siz oldunuz mu?

H; Oldular, Oldular da niye bana haber vermesiniz. Bana bana kankitoşunuza.( Herkesin aklına gelen o sahne🤣)

N; Ya ya ya aldatmam dedin aldattın.

B; Bana güvene bilirsin ben sevdiklerimi aldatmam.

N; Ben de sevdiklerimi herkesten önce düşünürüm. Onu her zaman ön planda tutarım. Ona bir şey olmasınada izin veremem.

Barış utanıp başını eğmisti. Nihal'de büyük ihtimal sinir krizine girmişti. Ama belli etmemiştir.

H; Abi ne oluyor ya?

E; Zeynep kuzum?

Kerem'den ayrılacaktım ama o istemiyordu galiba. Ben ayrılmıştım.

Ceketimi iyice yukarı çekmiştim. Hâlâ mayoylaydım. Kerem kulağıma yaklaşıp " akşam yemeğinden sonra konuşalım mı?" Sesi masum ve ağlamaklıydı.

Başımı olumlu anlamda salladım.

E; Aşkım siz çıkın üstünü değiştirsin kızlar.

H; Tamam yavrum
Hadi biz çıkalım.

Erkekler odadan çıktığında üzerimdeki ceketi çıkarıp hemen attım. Dolaptan bir şeyler çıkarıp yatağın üstüne koydum kısa bir duş alıp çıktım ve yatağın üstündeki kıyafetleri üstüme geçirdim.

O sırada Nihal'de duş alıp hemen değiştirmişti. Eylül zaten kendi odasında değişmişti.

Odayı eylül toparlanmıştı. Hemen yüzüme bir kaç krem ve serum sürdüm. Saçımı da ıslak bıraktım kafam ağrıdığı için iyi geliyordu soğuk soğuk.

Telefonuma gelen mesajla hemen elime aldım.

İmkânsızım 🖤

Zeynep aşağıdayım otelin arkasındaki parkta.

Gelecek misin?

Tamam geliyorum

Sohpetten çıkıp hemen kızlara döndüm.

KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin