BÖLÜM-18

125 7 1
                                    

Asansörün kapısı açılıyordu yavaş yavaş. Bende şükür duası okuyordum.
Kerem'e döndüğümde kasılmıştı. Elleriii sıkıyordu asonsöre baktığımda   üç tane genç adam vardı. 23,24 yaşında falan.

Anlamayarak Kerem'e bakmıştım kerem'in bileğinden tutup hızlıca asonsöre basıp 10. kata bastım. Çocuklar benim bacaklarıma ve göğüsüme bakıyordu. Beni süzerek.

Kerem elini eblime yerlestirip beni kendine çekmişti. Belim ful yanıyordu. Temasında çok yakınlaşmıştık. Beni öldürücek şeyler yapma be adam.

Titriyordum. Büyük ihtimal kalbimin sesi asonsörde yankılanıyordur. Koşuyormuşum gibi atıyordu.  Ona bakıyordum. O ise erkeklere bakıyordu. Bana bakamıyorken yüzünü incelemye başladım.

Benleri hâlâ o yerindeydi. Çok yakışıyordu ona dudakları... Söz bile edemem. Gözleri, o elaları onun çok güzel bir detayıydı. Bana bakınca parlıyordu.

Bunu çok seviyordum. O bana döndüğünde yakınlaşmıştık. Öldüm kesin cennete düştüm. Eskisinden 1000 kat daha heyecanlı, daha aşık, daha fazla duygular besliyorum ona karşı.

Hemen gözlerimi kaçırıp geri çekildim. Tuşa bir kez daha bastım iki saat oldu gel artık yani.

Erkeklere döndüğümde. Biri ban yaklaşıp elini uzattı.

X; Mereba ben Caner tanışabilir miyiz?

Sempatik birine benziyordu.  Ben tam elini tutacakken Kerem tutmuştu.

K; Kerem kardeşim.

Demişti korkutucu olan o sert ve soğuk sesiyle. Ben bile titremistim. Eli yavaşça belime değmişti. O parmaklarının soğukluğunu hissedebiliyordum.

Çocuk bana baktığında

Z; Zeynep

Caner; Memnun oldum.

Bende başımla memnun olduğumu belli ettim.

Caner; Akşam burada bir parti var. Ona gelir misiniz?

Z; ııı bilmem ki.

Kerem'e baktığımda adamı yiyecekmiş gibi bakıyordu.

Caner; Peki gelirseniz görürüm sizi zaten.

Asansör durduğunda.

Caner; Görüşürüz

Diyerek arkadaşlarıyla indi.

Bende başımı yine görüşürüz demek için salladım.

Gittiklerinde Kerem'e baktım. Oda ofluyordu.

K; Uf uf uf.

Z; Ne oldu?

K; Anlamıyorum

Z; Neyi Kerem?

K; Sen niye bu kadar güzelsin? Bu güzelliğini herkes görmek zorunda mı?

Oha oha ne diyo bu çocuk

Güzelsin dedi. Yani seni güzel buluyor. Ayrıca seni kıskanıyor.

Ayyy ölüyorum kalbimmm. Allah'ım yardım et.

Sıkıntı. Yani ama haklı şimdi güzelsin. Kıskanılır.

Acaba sana bugün bir şey mi oldu hayır yani ters ters cevaplar vermedinde hayret ediyorum.

Uff tamam sus

Kes

Ne diyeceğimi.bilemedim ruhum titredi adeta. Ne yani şimdi beni kıskanıyordu.

KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin