BÖLÜM-23

114 6 0
                                    

Nokuyordu ya?

Gelen kişiyle yerimde diklestim. Hemen gidip sarılmıştım.

K; Kardeşim özlemişim.

Yunus; Bende özlemişim.

Yunusla gülerek oturmuştuk.

Yunusla gülerek konuşurken Halil ve barışa döndüğümde ikiside endişeli bir şekilde bakıyordu.

K; Noldu olm ne bu hâl?

B; Kardeşim. Yunus gelince sana kocacım dediya sesini kız gibi çıkarmıştı?

K; ee?

B; İşte o sırada bende Nihal'le konuşuyordum. Zeynep yanındaydı o da sesi duydu. Bir anda ne diye bağırdı. Sonra bana sordu barış kim var orda diye falan. Sonra nihal kapattı sonra konuşacağız Akif amca geldi dedi.

K; Ne?

Yunus; Hangi Zeynep lan bu zaten bir kız anlatıyordun.

K; eski Zeynep

Yunus; Yuhh! Sen hala seviyon onu biliyom anlattıklarına göre oda s3viyo o zaman. Olm hala bir birinizi seviyorsunuz.

Halil; Kerem...

Bir anda bakışlarım Halil'e kaydı. Halil elime telefonunu verdi anlamadım ama telefonu elinden aldım.

Eylül'e konuşması vardı.

K; Olm Eylül'e konuşmanı niye bana gosteriyon?

H; Oku.

Aşkımm💗

Halil babam geldi.

Zeynep'in konusunu konuşuyorlar. Mert abide burada ama o bir şey diyemiyor.

Babam birini bulmuş yarın tanışmaya gelecekmiş.

Kerem'e söyle bir şey yapsın

Bir şey yapın kız şuanda çok kötü

Onu bunu geçtim Nihal'le barış konuşurken arkadan biri ona kocacım demiş ona ağlıyor salak kız.

Zeynep'in yanına gidiyorum sonra konuşalım.

Okurken gözlerim yanıyordu. Bulaniyordu, kararıyordu. Halil hemen yanıma oturup telefonu elimden aldı. Bana bakıp bir şeyler diyordu. Anlamıyordum. En son gözlerim kararmıştı. Gerisi karanlık...

Sabah

Sabah gözlerimi açmıştım. Beynim zonkluyordu. Etrafa baktığımda odamdaydım.

Tam kalkacakken kalkamadım. Bir yanımda Halil bir kolumu koala gibi sarmış yatıyor, diğer tarafında barış kolumu sarmış yatıyordu. Yunusda bacaklarıma sarılmış, kafasını koymuş uyuyordu.

Aklıma dün geldi. Evlnecekti. Bir anda gözümden yaşlar gelmeye başladı. Hemen bağırmaya başladım.

K; KALKIN LANN!

H; tövbe Bismillahirrahmanirrahim noluyo yavv?

K; YA KALKSANIZA GİDECEM LAN!

B; bağırma lan

Y; Kardeşim bir dur Allah için.

K; Nasıl durayım. NASIL?

bir anda beni tuttular ben ne kadar cirpinsamda olmadı en son ağzıma bağladılar ellerimizde barışla Halil tutuyordu.

Y; Şimdi dinle beni?

K; himn ihjj igg ( lan yunus açın ağzımı)

H; Ne diyo bu ?

Y; açın ağzımı diyo

B; Sen nereden biliyon

Y; anlarım ben

Gözlerim sinirden dolayı dolmuştu. Yaşlar süzülmeye başlıyordu.

B; Ana ağlıyor la bu

H; Valla ağlıyo

Yunus yanıma yaklaşıp çökmüştü.

Y; Kardeşim sen Zeynoyu eskisinden daha çok seviyon dimi?

Ona acıyla bakıp kafamı sallamıştım.

Y; Kerem... Sen aşık mı oldun?

Aşık olmuşmuydum? Kesinlikle evet. Hatta aşık olmayı da geçiyor bu.

Başımı salladım.

Biraz sessiz kalmışlardı. Bense onu düşünüyordum hâlâ ağlıyordum.

B; Kardeşim ben sana ne dedim. Ben halledecem dedim dimi?

Bakışlarım barışa kaydı ' nasıl ' dercesine kafamı salladım.

H; Tahmin ettiğim şey mi?

Y; Evet! Bugün tanisiyorlardı değil mi?

B; Evet

Y; O zaman orayı basacağız.

K; hjgj hjsfhk yu ( Lan açın artık şunu)

Y; Pardon kardeşim.

Hemen ağzımı açmışlardı .

K; Nasıl?

B; Söyle ki yavrum, şimdi biz kızlarla iletişime geçeceğiz. Yunus zaten Tuğçe de geldi onunkada iş birliği. Neyse, kızlara soracağız saatini falan Zeynep'e söylemesinler diye de uyanacağız.

H; Evet, sonrada o aile tanışmaya geldiğinde de biz diceğiz orayı basacağız. Sonrası sende

K; Bende derken?

Y; Off aşkım çok mu safsın. İşte gidip diyeceksin ki ben bu kızla evleneceğim. Falan diyeceksin.

Şimdi bende jetin düşmüştü. Hızla ayağa kalkıp üçününde üstüne atlayıp   sarıldım.

K; OLUM SİZ VAR YA BİR TANESİNİZ!

H; Tamam lan benim sevgilim var kalk üstümden.

Hemen hızla kalktım. Saate baktım.

K; Saat 9.44 kızlar uyanık tır herhalde arayın hadi ne zaman geliyorlar.

H; Ben bir eylül'l3 konuşayım

Diyip odadan çıkmıştı. Bende eskisine göre daha iyiydim. Ama içimde işe yaramazsa korkusu vardı.

K; Yunus.. ya işe yaramazsa

Y; Yaramazsa kaçırırız.

K; Başkasıyla evlenmesinde.

B; Ben gideyim kahvaltı hazırlamaya.

Barış'da odadan çıkmıştı.

Y; Ee kardeşim ben Yokken olanları anlat bazı yerleri telefondan anlayamamıştın

Ona olanları anlatmıştım.

Y; Vayy be neler olmuş. Keşke bende burada olsaydım ya neyse.

H; Kardeşim iftara geleceklermiş

Y; Tamam bizde bir yerde yemek yiyip hemen geçeriz.

Kafamı sallayıp yerimden kalktım onlarda odadan çıkmıştı hemen üstümü giyip aşağıya indim..

                                 

Yani.





KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin