BÖLÜM-28

125 6 0
                                    

Z; Seni sevmiyorum... çünkü

Gözlerine tekrar baktım. O güzel gözleri bir anda hüzünle boyanmıştı. Elaları. Koyulaşmıştı.

Ellerimi gevşetti ve yavaşça çekti. Gözleri dolmuştu. Yüzünü karşıya çevirdiğinde gözünden bir damla yaş gelmişti.

K; Beni k-

Z; Kerem..seni sevmiyorum.

K; TAMAM!

Ayağa kalkarak

K; Sus!

Dedi. Bende hemen bileğinden tutup geri oturttum. Önüne gelerek dizlerimi kırıp eğildim ve ellerini tuttum. O bana anlamaz şekilde bakıyordu.

Z; Çünkü...Ben sana çok aşık oldum..

Yüzünde bir anda şaşkınlık oluştu. ağzı açılmıştı. Bu hâli çok tatlıydı.

K; C-ciddi misin?

Z; Evet. Ben sana çok aşık oldum.

Oda hemen benim ellerimi tutmuştu.

K; B-bende. Bende sana çok aşığım. Sırılsıklam aşığım.

Kerem hemen benimle birlikte yere çöküp bana sarılmıştı. İşte bu anı çok beklemiştim. Bana çok sıkı sarılıyordu. Bende ellerimi kaldırıp boynuna doladım.

Burnunu boynuma doğru götürüp kokumu içine çekmişti. Bende elimi ensesine götürerek saçlarına çıkardım. Hâlâ yumasacıktı. Eskisi gibi.

15 dakikadır bu durumdaydık. İkimizde geri çekilmemiştik. Bir anda Kerem konuşmaya başlamıştı.

K; Seni öylesine güzel, öylesine nayif, öylesine içten seviyorum ki... Ve öylesine değil.

Geri çekilip ona baktım. Ekleriyle yüzümü avuçlayıp anlıma dudaklarını bastırdı. Bu duyguyu çok seviyordum.

Gözlerimdeki yaşlar yanağıma inmişti. Dudaklarını geri çekip anlını anlıma yasladı ve baş parmaklarıyla göz yaşlarımı sildi.

K; Ağlama Zeynebimm. Ağlama kurban olduğum.

Daha çok ağlamaya başladım. Neden ağladığımı bende bilmiyordum. Ama mutluluktandı.

Z; off Keremm

Dedim tekrar ellerimi boynuna dolayarak yavaşça kafamı kaldırıp boynuna gömdüm. Kokusunu içime çektim. Çok güzel kokuyordu.

Z; Kökünü çok seviyordum. Hâlâ seviyorum. Çok güzel kokuyorsun.

Kıkırdamıştı. Oda saçlarımı okşuyordu. Bunu her zaman çok sevmiştim.

K; Meleğim..

Z; Bebeğimmm..

Derin ve sesli nefes alıyordum. Ağlamam durmuştu. Bir anda odanın kapısını açarak biri bodozlama dalmıştı. Bir anda korkup Kerem'e doğru kaydım ve kollarımı daha sıkı sardım. Ağzımdan bir çığlık kopmuştu

N; Ayy ne bagiriyon be?

K; Nihal öyle girilir mi odaya ? Aklımız çıktı.

N; Amman görende ö- bir dakika sizin bu haliniz ney?

Kerem'le halimize baktığımızda ikimizde yerdeydik. Ben neredeyse kerem'in üstünde, boynuna sarılıyordum. Kerem'inde elleri belimi sarmıştı.

Hemen ışık hızıyla ayağa kalkıp üstümü düzelttim.

K; Ne halimiz ne vardı halimiz de?

Nihal hafif şaşırmıştı.

N; Ooo Keroş. Ne yoktu ki dip dibeydiniz.

KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin