Mekana giriş yapmıştık.
Eli belkmdeydi. İster istemez çok katılmıştım. Soğuk soğuk terliyordum.Hep birlikte masaya geçmiştik. En sonki maçı konuşuyorduk Nihal'in sorusu ile herkes ona döndü.
N; Vay be Kerem demek sevdiğin biri var.
Kerem bir anda afallamış bir şekilde bana bakıyordu. Bende ona baktığımda gözlerimin dolması için çabalıyordum ama galiba pek başarılı olamamıştım.
H; Var var olmaz olur mu ? Ama bende hayret ediyorum Kerem en son yıllar önce birini bu kadar sevmişti. Ondan sonrada hiç olmadı ama tekrar aynı duyguları hissediyor.
Kerem'e baktığımda Halil'e sus işareti yaparak beni gösteriyordu. Bana döndüğünde ben gözlerimi kaçırmıştım. Dayanamıyordum. Kafamı dağıtmam lazımdı.
Ş; Hadi bir şeyler söyleyelim.
N; Evet.
H; Fazla icmesin kimse sonra toplamak zor oluyor.
Ben hariç herkes onaylamıştı.
Barış eliyle çalışanı çağırdı.
H; Kardeşim bana kokteyl getir ama alkolsüz.
E; Banada
K; Banada
B; Kardeşim bizede hafif alkolü getir.
N; Banada
Ş; Bana viski getir.
Z; Bana en agır hangisiyse onu getir.
Herkes bana şok gözlerle bakıyordu.
Z; Noldu?
K; Sen normalde böyle şeyler içermiydin ?
N; Aa yok keremişko o normalde alkol hiç birşey içmez iman power takılır ama galiba acı çekiyor.
Nihal'e gözlerimi belerterek bakıyordum.
K; Noldu birşey mi oldu, olmuş. Kalk hastaneye gidiyoruz
Diyerek ayaklandı.
B; O anlamda demiyor broşkim.
H; Duygu anlamında diyor.
Kerem yanıma gelip
K; iyi misin?
Diye sordu. Gerçekten farklı bir durumdaydım onun yüzünden bu haldeyken o bunu bilmiyordu ve bana bir şeyin varmı diye soruyordu.
Z; iyiyim
Dedim yüzüne bile bakmadan.
Ama onun yüzünün düştüğünü hissedebiliyordum.
X; Efendim siparişleriniz
O yöne döndüğümüzde siparişler gelmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU
Random" Kızım bu çocuk senin kaderin işte aradan kaç sene geçti " !!ARA VERİLDİ!!