BÖLÜM-15

137 7 0
                                    

Şuanda asonsör kapısı açılmıştı başlıyorduk. İlk olarak Nihal'le bakışmıştık. Çünkü madde 1'i gerçekleştirecektik.

Kerem'e kısa bir bakış attığımda galiba gerilmişti. Neden acaba böyleydi. Açıkçası benim bir yanım gerginken diğer yanım meraklıydı.

Acaba 1. Maddeden geçecek miydi?
Gerginliğim artmaya başlamıştı çünkü kızlar olabilirdi. Bazı oruspular. Neyse.

Nihal'le kolkola asonsörden inmiştik. Eylül hanım ise sevgilisiyleydi. Haspam. Görmemişim bir sevgilisi olmuştu.

B; Evet, şuradan ilerleyelim açık havuz var.

Hemen ilerlemistik. Yani o kadar kalabalık değildi bir tane bile çocuk yoktu Allah'tan. Toplasak 25 , 30 kişi falan vardı gözüm yandaki açık saçık giyinmiş kilolu kadına takıldı.

Ne yapıyordu o ya öyle. Çubuk gibi adama yürüyordu. Deve cüce misali.

Neyse. Bir köşe bulmuştuk oraya eşyalarımızı koymuştuk.

H; Ya kızlar diyorumki girmeyin siz.

E; Neden?

H; Erkekler bakar.

Halil'e yaklaşarak yüzüne elini koymuştu ve okşamıştı.

Cilveye bak ya.

Kıskanma canım biraz büyü seninde olur.

Ben bulmuşum merak etme.

E; Benim yanımda sevgilim varken başka erkeklerden banane. Ayrıca eniştelik görevi olarak onu baldızlarına söyle.

Barış ve kerem'in bakışı zaten bizdeydi bu sefer daha delici hâle gelmişti.

H; Kızlar böyle yapmaz. Hem ben onları müminlerle başını bağlarım imana gelsinler biraz.

Z; Ayıp ama eniştecim Allah Allah. Bir bakarsın böyle has erkek gibi erkek yiğit yakışıklı karizmatik iyi huylu biri çıkar dimi nünüm?

N; Evet, evet çıkar bence.

Bu sefer Kerem ve barış'a kısa bakış atmıştık. Nünüyle bakıştığımızda ikimizde sırıtmıştık.

Çünkü Kerem ve Barış sinirlenmişti belliydi. Ellerini sıkıyorlardı. Damarları belli ediyordu. Kasları katılmıştı.

E; Hadi girelim kızlar.

Tam üstümüzdekileri çıkarıcakken barış'ın sesiyle ona döndük.

B; Bir dakika siz bunlarla girmiyecek misiniz?

N; Salak mısın Alper? Bu ceketlerle nasıl girelim?

B; İç çamaşırla mı gireceksiniz ?

N; Bendekide soru valla salaksın he. İç çamaşırla girmiyeceğiz içimizdeki mayo, bikiniyle gireceğiz.

K; Çok açık değil, değil mi?

Z; Bizce değil.

Erkekler gerilmişti belliydi.

E; Hadi kızlar çıkarın.

H; E bizde çıkaralım.

KADERİMSİN AKTÜRKOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin