Razgar'ın gözleri hemen hemen bu şekilde. Siyah kısmı kırmızı kısımla hafif karışmış normalde bu kadar keskin sınırları yok. ( fotoğrafı az önce googleda buldum👏)
İyi okumalar 💕
🧷🧷🧷🧷🧷🧷
'Biri beni izliyor '
Üzerimde yoğunlaşmış o bakışları kapalı gözlerimin ardından bile hissedebiliyordum.
Sahibinin kim olduğunu da..Gözlerimi aralayıp bu hissin failini bulmak için başımı yukarı doğru kaldırırken Razgar sırtını yatak başlığına dayamış parlayan derin gözleriyle her bir hareketimi izliyordu.
İrislerinin ortasındaki siyah noktanın kenarları ayçiçeği gibi kırmızı renkle sarmalanmıştı ve bu kırmızılık dışa doğru genişledikçe siyah bir hal alıyor, yoğunlaşıyordu.
"Günaydın hediyem." dedi bakışları hâla üzerimdeyken.
Sesi düşük tonlu olsa da pes ve derinden gelen erkeksi bir tınısı vardı.
(Ben bu adamın cariyesi de olurdum seks kölesi de. Hem de her gece...)
Ağzımın hayali sularını silip boğazımı temizledim. Onunkinin aksine uyanınca çatlayan bir sesim vardı."Günaydın Razgar, baş ağrın dindi mi?"
Yataktan doğrularak yönümü onda dönüp bağdaş kurdum.Endişe serpilmiş meraklı sözlerimi duyduğunda yüzünü öyle huzurlu bir ifade kaplamıştı ki tek yaptığım hayranlıkla çarpan kalbime elimi götürmek oldu.
" Saçlarımla oynamanın sebebi bu muydu?" diye sordu bacaklarımdan tutup kendine çekerken.
Yaptığım bağdaş pozisyonunu bozmadan ona dönük bir biçimde popomu bacaklarına koydu."yani..."
Ne söyleyeceğimi bilmeyerek duraklarken ağzımdan çıkacak kelimeler dünyanın en önemli şeyiymiş gibi kulağı bende, dikkatle dudaklarıma bakıyordu."Biraz rahatsız gibiydin. Elini başına atınca ağrıdığını düşündüm ben de."
Hala kucağında, onunla yüz yüze olmanın heyecanı üzerimdeyken zar zor toparlamıştım kelimelerimi.
Sorduğu sorunun tam bir cevabı değildi ama buram buram 'evet' kokuyordu.Kucağında olmayı seviyordum. Dün bunun fazlasıyla farkına varmışken, bugün onunla yüz yüze ve tüm ilgisi bendeyken sert ve iri bacaklarında oturmayı daha çok sevmiştim.
Çıplak bacaklarım ince kumaşın ardından onun bacaklarına temas ediyor ve sıcaklıklarını birbirleriyle takas ediyorlardı.
"Hmm." diye bir ses çıkarıp elini çeneme attı. Kalın ve pürüzlü parmakları çıkmaya başlayan sakallarımda dolanıp şakaklarıma doğru yol aldı.
Daha öncesinde kirli sakal kullanmayı ve bıyık bırakmayı severdim fakat şuan sert olduğunu bildiğim bu tüyler hiç hoşuma gitmemişti.
Onun eli tenimde dolanırken herhangi bir pürüzle karşılasın istemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERSAN B×B
Romance-Kısa hikaye - Tamamlandı - Timur Geçemediği mülakat sonrası sinirini yatıştırmak için Seks partnerini çağırır ve bolca ter atılan bir gece geçirirler. Ertesi gün, tatlı uykusundan rahat ve normalden 'oldukça' büyük bir yatakta uyanır. Hem de kocam...