Özel Bölüm

5.1K 258 12
                                    

İyi okumalar 💕

🧷🧷🧷🧷🧷

ON GÜN ÖNCE
(Timur'un Fersan'da uyanmasından bir gün önce)

Siktiğimin herifleri tezgahtarlık için akademisyen arıyorlardı heralde.
İspanyolca bilsem sizinle mi çalışırdım ulan!

Boynumdaki kravat her geçen saniye nefes almamı zorlaştırırken elimi boğazıma atıp yakamı gevşetmeye çalıştım..

Bu boktan yerden doğru düzgün dolmuş bile geçmiyordu anasını satayım..

İki saattir dolmuş beklediğim durakta ayakta durmaktan sıkılıp kendimi paslı, demirden oturağa bıraktığımda üzerimin kirlenmesini bile boşvermiştim artık.

Göğsüme öyle bir ağırlık çökmüştü ki, oturup ağlamak istiyordum.
Güçlü olmaya çalıştıkça bir yerlerden sıkıntı çıkıyor, çıktığı yetmiyormuş gibi elimi kolumu bağlıyordu.

Artık pes etmiştim.
Kurumsal yerlerde çalışmak nasip değildi belli ki. Part time adı altında full time garsonluk ve türevi rastgele işler yaparak geçinmek kaderimdi benim..

Belki son kez, pişman olmamak için bir kaç yere daha başvururdum ama o da olmazsa, bayılana kadar çalışıp üç kuruş maaşla yaşamaya devam edecektim..

Başımı eğip tırnağımın kenarındaki etleri soyan elime baktım.
'Ağlama Timur eve gidince ağlarsın tut kendini..'

Boynum bükük halde güçlü kalmak için kendimi telkin ettiğim sırada, yanıma oturan bedeni hissederek başımı kaldırdım.

Küçük bir oğlan çocuğu gözlerini bana dikmiş, oturakların pisliğine aldırmadan benim gibi kurulmuştu paslı yere.

Etrafıma baktığımda annesine veya babasına dair kimseyi göremedim.
Hatta hiç kimse yoktu çevrede..

"Anan baban nerde senin oğlum." dedim depresif ruh halimden çıkarak.

Soruma aldırmadan yüzüme öylece bakmaya devam etti.

Garip bir çocuktu ama çok tatlıydı şerefsiz.

"Neden üzgünsün abi."

Birbirimizi izlediğimiz bir kaç dakikanın ardından konuşmaya karar vermiş olacak ki sonunda ağzını açıp bir kaç kelam etmişti.
Gerçi bu soruya ne cevap vereceğimi bilemiyordum.

"Yoruldum." dedim, üzerime tekrar ağırlık çökerken.

"Neden yoruldun?"

Neden yoruldum? Bunu anlatsam küçücük aklıyla anlar mıydı ki...

" Paramın olmamasından yoruldum, ailem olmamasından yoruldum, sürekli düşünmekten yoruldum, pis bir mahallede döküntü bir evde oturmaktan, beton yığınlarının arasında çürümekten yoruldum, benim sevdiğim, beni seven bir tane bile insan olmamasından yoruldum.. Yorulacak çok şey var çocuk.. "

Küçücük bir çocuğa içimi döktüğüme inanamasam da rahatlamıştım.
Şimdiye kadar bir Allahı'ın kuluna derdimi anlatmadığım için ' Neden yoruldun? ' sorusunu duymak çok garip gelmişti kulağıma.

Sahi kimse bana derdimi sormuş muydu bu zamana kadar?

" Bunun için üzülme abi" dedi çocuk.

" Bence bundan sonra çok mutlu olacaksın, elimi tut, sana süper kahraman güçlerimle sihir yapacağım. Artık hiç üzülmeyeceksin de yorulmayacaksın da."

Minik elini uzatıp kenarını soymaktan kanattığım elime elini koydu.
Gözlerini kapatıp yumuşak avuç içleriyle elimin sırtını okşarken gülümseyerek onu izledim.

Boncuk boncuk parlayan gözlerini açıp eksik dişleriyle gülerek elini elimden çekip heyecanlı bir şekilde ayağa kalktı.

" Nasıl hissediyorsun işe yaradı mı?" diye sordu meraklı gözlerini büyüterek.

"Evet şimdi çok iyi hissediyorum, teşekkür ederim Süper kahraman.."

Söylediklerimden memnun olmuş bir şekilde kıkırdayıp arkama bakarak kafasını salladı.

Neyin dikkatini dağıttığını anlamak için geriye dönerek baktığımda, durağın şeffaf camının saklayamadığı güvenlik kulübesini ve çocuğa el eden güvenlikçi adamı gördüm (bu az önce mülakatından çıktığım fabrika - şirketti..)

"Babam çağırıyor abi görüşürüz." deyip beklemediğim anda yanağıma öpücük koyarak koşa koşa babasının yanına vardığında, arkasından sadece gülümseyebilmiştim.

Çocuk gittikten bir kaç dakika sonra dolmuş sonunda gelmeye karar vermiş olacak ki düdük çala çala önümde durdu.
Beni almadan gidecekmiş gibi aceleyle binip bulduğum ilk boş yere kuruluverdim.

Az önceki oğlan çocuğu boktan giden günümü biraz da olsa düzeltmişti.
Bugünü daha güzel kapatmak için Kenan'ı çağırabilirdim belki.
Biraz sikişmek bana iyi gelecekti..

Bu hikayede :

Küçük çocuğun gerçekten süper gücü var mıydı?

Fersan'da uyanmasına sebep olan neydi?

Timur'un bundan sonraki hayatı nasıl geçecekti?

Biz bunları bilmesek de Timur artık evindeydi...

🧷🧷🧷🧷

Evet iki bölümün ardından gelen diğer bütün bölümler Fersan'da geçiyordu bu yüzden başa dönük bir özel bölüm yazdım.

Hata varsa affola.
Buraya kadar Okuduğunuz için Canı gönülden teşekkürler 💕

FERSAN B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin