1

19K 608 60
                                    

Selam arkadaşlar bu benim ilk kitabım. Şimdi baştan her şeyi söyleyeyim. Kitabım çalıntı değildir. Kesinlikle 'şurası, şuna benziyor' diye bir şeyler demeyin. Bu benim ilk kitabım, mükemmel bir kurgu çıkamaz ortaya bunu da bilin. Bundan önce kitap başka şekilde yazıldı, sonradan değişiklik yaptım. Bazı isim hataları olabilir.

İlk kurgum askeri kurgu oldu. Askeri kurgudan başka bir şey yazar mıyım bilmiyorum.

Her neyse. Umarım kitabımı beğenirsiniz.

Lütfen vote, yorum atın bana destek olun.



1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1. BÖLÜM


Elimde silah ile kampın etrafında geziyordum. 1 yıldır gizli görevdeydim burada.

Benim sayemde çoğu girişim engellenmişti.

Ben aslına bu kampta çok değerli bir kişiydim.

Kendi hayatımda ne kadar değersiz olsamda.

Yani Çeto denen şerefsizin bana karşı beslediği duygular yüzündendi.

Ama maalesef son zamanlarda aralarında hain olduğunu anlamıştı mallar.

Birden Çeto itinin yardımcısı yanıma geldi ve

" Heval çeto seni çağırıyor. "

" tamam heval ben gidiyorum şimdi. "

Dedim ve çeto şerefsizinin çadırına gittim.

Kapıdaki sözde nöbetçiler ilk önce Çeto ya beni söylediler. Daha sonra içeri girdim.

" Beni çağırmışsın." Dedim

" Evet rojin gel bir."

" He geldim" dedim ve yanına oturdum.

"Şimdi bu askerlerin geçici sığınağı var. Oraya saldırı yapacaz sende bu saldırıda olacan."

Sanki komşuya gidecem. Adamdaki rahatlığa bak amına koyim

" He iyi fikir başkan ne zaman yapacağız baskını?" Dedim.

" Yarın öğle gibi yaparsın." Dedi.

" Tamam heval" dedim ve çadırdan çıktım.

Kamptan biraz uzaklaşıktan sonra ayağımdaki bottan sakladığım telefonu çıkardım.

" Komutanım ben hayalet "

" Dinliyorum hayalet."

Bu benim lakabımdı. Genelde itler beni böyle tanıyordu.

" komutanım bu itler ....
........ Son zamanlarda aralarında hain olduğunu anladılar komutanım. Neredeyse herkese hain gözü ile bakılıyor. "

Albay biraz duraksadı ve  konuştu.

" Hayalet, görevin bitti kızım yarın sabah bir tim gelecek. Kimliğini belli edebilirsin. Ama helikoptere binince "

DİŞİ KURT/Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin