" Utanmazlara bak ya, beraber uyumuşlar birde!" Diyen Uraz abimin sesini duydum." Uraz, kız zaten görevden geldi yorgundu. Barın zaten yaralıydı. Rahat bırakta güzel güzel dinlensinler!" Diyen Filiz yengemi duydum.
" Banane?!"
" Sen kardeşini düşünmüyor musun ya?!" Diyerek yerimden dikkatlice doğruldum.
" Tabii ki düşünüyorum! Sadece beraber uyumanızı istemiyorum."
" Ay sanki çok kötü bir şey yapmışlar abi!" Diyerek araya girdi Umay.
Odaya göz gezdirdiğimde tüm ailem buradaydı. Barın ın ailesi de buradaydı.
" Hepiniz hoşgeldiniz ve görüşürüz." Diyerek odanın kapısına vardım. Yan tarafta duran maskemi alıp boynuma geçirdim. Ardından yüzüme kadar çektim.
" Nereye kızım?!" Dedi annem.
" Lavaboya annem." Deyip odadan çıktım.
Bir lavabo bulunca kapıyı tıklattıktan sonra içeri girdim.
İşlerimi hallettikten sonra elimi yüzümü yıkadım. Saçımı da tekrar bağlandıktan sonra kapıyı açıp çıktım.
Tekrar odaya girdiğimde bakışlar bana döndü.
" Kızım sen eve geç. Üzerini değiştirip geri gel istersen?" Dedi babam.
" Olur. Ben hemen gidip gelirim. Bartu abi arabanın anahtarını versene?"
" Al bakalım güzelim." Deyip anahtarı uzattı.
Ona tebessüm edip anahtarı elinden aldım.
" Ben yarım saat içinde gelirim."
" Tamam kızım." Dedi annem.
Bende son kez barın a bakıp odadan çıktım.
Hastane koridorlarında hızla ilerledikten sonra dışarı çıktım.
Abimin arabasını görünce oraya ilerledim.
Anahtar ile arabayı uzaktan açtım. Yanına gelince şoför koltuğunu açıp içeri girdim.
Kapıyı kapatıp arabayı sürmeye başladım.
Müzik açmaya karar verip rast gele bir şey açtım.
" Gündoğdu hep uyandık, siperlere dayandık!
Gündoğdu hep uyandık, siperlere dayandık
İstiklâlin uğruna da al kanlara boyadık."Duyduğum marş ile yüzümde gülümseme oluştu.
" Sandılar Türk uyudu ata cenge buyurdu.
Sandılar Türk uyudu ata cenge buyurdu.
Türk'ün asker olduğunu dünyalara duyurdu.
Türk'ün asker olduğunu dünyalara duyurdu. "Sonuna bende eşlik etmeye başladım.
" Ülkemiz Türk ülkesi, aşık eder herkesi.
Ülkemiz Türk ülkesi, aşık eder herkesi.
Üstümüzden eksilmesin al bayrağın gölgesi. "Arabayı park ederken son cümleyi de söyledim.
" Üstümüzden eksilmesin al bayrağın gölgesi..."
Arabayı park ettikten sonra şarkıyı da kapattım ve arabadan indim.
Evin önünde olan korumalara selam verip içeri geçtim.
Direk odama gidip üzerimdeki üniformayı çıkardım. Tamamen soyununca banyoya geçtim.
10 dakikalık bir duş sonrası
bornozumu giyip odama geçtim. Dolabımdan bol paça pantolon ve bol bir tişört alıp giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİŞİ KURT/Gerçek Ailem
RandomHayalet lakaplı bir bordo bereli asker... Tomris bordo bereli, hayalet lakabı ile bilinen bir askerdir. Bir gün görevden geldiğinde ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenir. TOMRİS AKGÜN (ALACA) & BARIN TÜRKEŞ