30 bölüm olduuu. Bu arada güzel yorumlarınız için teşekkürler. Vote atmayı unutmayın güzellerimm.
"Abla niye bağırıyorsun, ne oldu?" Diyerek geldi Gökmen.
" Barın..." Dedim sadece.
Oda hızla yanıma geldi.
" Ne oldu abla? Bir şey mi olmuş?"" Biz konuşuyorduk. Sonra birden silah sesleri geldi. Cevap vermedi bana. "
Sonra bakışlarım ona döndü.
" Ya ona bir şey olmuşsa?"Hızla bana sarıldı. Beni sıkıca kendine bastırıyordu. Daha sonra saçıma bir öpücük kondurdu.
" Hiç bir şey olmaz ablam. O abimlerden bile kurtuldu. İki itten mi kurtulmayacak?!"
Sonra benden ayrılıp ayağa kalktı. Ardından benide kaldırdı.
Ellerini yanaklarıma koyup sildi. Ve alnımı öptü.
" Hadi gel aşağı inelim."
Kafam ile onayladıktan sonra aşağı indik.
Herkes yemek masasına geçmiş, bizi bekliyordu.
" Hadi geçin hemen." Dedi annem yemek servisine başlarken.
Bizde geçip yerlerimizde oturduk.
" Tomris, sen ağladın mı?" Dedi bartu abim birden.
Herkes durmuş bana bakıyordu.
" Yoksa barın malı mı bir şey yaptı?!" Dedi Uraz abim.
" Sensin mal!" Dedim sadece.
Gökmen anlatmak istemediğimi anlamış olacak ki o anlattı.
" Barın abimle konuşurken birden silah sesleri gelmiş. Barın abim de bir daha cevap vermemiş."
Masada gene derin bir sessizlik oluştu.
" Bir şey olmaz inşallah kızım, meraklanma. " Dedi annem.
" Aynen ya, o abimlerin radarından bile geçti. " Dedi umay.
Sonra sessizce herkes tabağına döndü. Ben ise sadece yemekler ile uğraşıyordum. Daha fazla beklemeyip ayağa kalktım.
" Size afiyet olsun." Dedim ve salona yöneldim.
" E kızım hiç bir şey yemedin ki?" Diyen annemin sesini duysam bile cevap vermedim.
Salona geçip koltuğun birine oturdum. Telefonumu cebimden çıkarıp ekranı açtım.
Acaba arasam açar mı? Bence denemeliyim.
Barın ın numarasına tıklayıp bekledim. Cevap yok...
Bi kaç kez daha denemiştim. Şimdi bir kez daha deneyecektim ki içeri bartu abim girdi.
Gelip yanıma oturdu. Bense bakışlarımı yere sabitlemiş bekliyordum.
" Güzelim neden yemek yemiyorsun?" Diye sordu bana doğru dönerken.
" Canım istemiyor."
" Bak sen daha 2-3 saat önce yaralandın. Yemek yemezsen zayıf düşersin. Hem barın gelince seni bu halde görmek istemez."
" Bencede. Güçlü olmalısın." Dedi Uraz abim gelip diğer tarafıma oturuken.
" Sen koskoca yüzbaşı hayaletsin kızım! Hemen kendini salacak mısın?" Dedi daha sonra.
" Aynen. Hem barın abi zaten iyidir abla." Dedi Gökmen gelip önüme çömelirken.
" Bencede. O koskoca bordo bereli yüzbaşı. Hemen salmaz kendini. Hem zaten alışkın olmuyor musunuz siz?! Oda alışkındır bu duruma. Bir şey olmaz ona." Dedi umay gelip Gökmenin hemen yanına çömelirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİŞİ KURT/Gerçek Ailem
RandomHayalet lakaplı bir bordo bereli asker... Tomris bordo bereli, hayalet lakabı ile bilinen bir askerdir. Bir gün görevden geldiğinde ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenir. TOMRİS AKGÜN (ALACA) & BARIN TÜRKEŞ