32

1.2K 60 5
                                    


Telefon kapandığında koşarak içeri girdim.

Çıkışa yönelip ayakkabılarımı giyiyordum ki uraz abim ve Gökmen geldi.

" Lan mal! Bu halde mi çıkacaksın! Giy şunu." Deyip çıkarıp koltuğa attığım sweatshirt i bana uzattı.

Hızla üzerime giydim. O sırada Gökmen, asker kimliğimi ve silahımı uzatıyordu.

Onları da alıp ayakkabılarımı giymeye devam ettim. Sonra hızla dışarı çıktım. Uraz abim ve Gökmen de geliyordu.

" Benim arabayla gidiyoruz." Dedi Uraz abim, arabasının kilidini açarken.

Kafam ile onayladıktan sonra ön koltuğa geçtim. Onlarda binince ilerlemeye başladık.

" Ne oldu şimdi anlat bakalım." Dedi abim sakin bir şekilde.

" Barın esir alınmış."

" Tahmin etmiştim!" Dedi abim dişlerini sıkarak.

" Berat iti aradı!" Berat iti olduğu anlamıştım çünkü onun sağ kolu ihsan orkun du.

" Berat iti almış esir olarak. Barın karşılığında sağ kolu ihsan orkun u istiyor amına  soktuğumun piçi!" Diyerek küfür ettim.

" Küfür etme lan!" Dedi abim.

" Ne diyeyim? Çok saygı değer berat mı diyeyim!?"

" Öyle de diye bir şey demedim zaten!"

" Susun be!" Diyerek araya girdi Gökmen.

" Nerde olduğunu biliyor muyuz abla?" Dediğinde yüzümde sinsi bir sırıtma oluştu.

" Tabi!" Dedim.

" Neresi?" Diye sordu abim.

" Suriye'de doğu yönünde olan mağara."

" Orda olduğunu nasıl anladın anasını satayım!"

" Abi ben sizden ayrı eğitim aldım!"

" O nasıl oluyor?"

" Sonra anlatırım."

" Hangi mağara iyide abla?"

" O mağarayı biliyorum. Sorun yok." Dedim. Ne kadar rahat dursam da götüm tutuşuyordu.

" Ve mükemmel bir planım var." Dedim yüzümde histerik bir gülümseme olurken.

.
.
.
.
.
.
.

" Bozkurt timi ve şahin timi göreve hazırdır komutanım!" Diyerek bağırdım.

Hem abimin timi hemde benim timim olarak göreve gidecektik.

Ve tüm plan benden çıkmıştı. Yanımızda beratın sağ kolu ihsan boku da vardı.

Ama tüm plan değişecekti...

" Yüzbaşı Alaca!" Diye bağırdı amcam.

Bir adım öne çıkıp tekmil verdim.
" Yüzbaşı Tomris Alaca, emredin komutanım!"

" Plan senindi, asla planın dışına çıkma yüzbaşı! Sende bunu yapacak potansiyeli görüyorum."

" Emredersiniz komutanım!"

Planı ben bulduğum için emir komuta bendeydi. Abimi biraz oynatabilirim bence.

" Askerlerin kılına zarar gelirse senden bilirim!" Dedi tekrardan

" Emredersiniz komutanım."
Dedikten sonra tekrar yerime geçtim.

" Sağ salim dönün!"

" Emredersiniz komutanım!"

DİŞİ KURT/Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin