24

1.8K 101 9
                                    

İlahi bakış açısı

Ne olduğunu bilmeden öylece yatıyordu Tomris. Sadece o değil tüm bozkurt timi öylece yatıyordu.

Bombanın etkisi ile hepsi büyük bir darbe almıştı.

Bora yavaşça kıpırdadı yattığı yerden. İlk gözlerini açmaya çalıştı. Ama gözüne gelen toz yüzünden bir türlü açamıyordu.

En sonunda gözlerini araladı. Etrafa bakıp ne olduğunu anlamaya çalıştı. O sırada yanından bir inleme sesi geldi.

Kafasını yavaşça oraya çevirip baktı. Bu sesi çıkaran Murat tı.

Patlamanın etkisi ile kolu bir kayanın altında kalmıştı. Ve kaya oldukça büyüktü.

" Noluyo lan?!" Diye bir ses geldi o sırada.

Batur kalkmıştı. Onun ise tek sorunu kulaklarıydı. Patlama etkisi ile fazlası ile çınlıyordu ve başı dönüyordu.

Mert te kıpırdamaya başladı. Yavaşça gözlerini araladı. Tam yerinden doğruluyordu ki silah sesleri yükseldi.

" Tomris komutan ve emre ?!" Diye bağırdı Bora.

" Ben bakarım!" Dedi mert.

Bu sırada jandarma ve komando ekipleri patlamanın olduğu yere gelmişti.

Ama teröristler sayıca biraz daha fazlaydı.

Mert hızla etrafa bakındı. Kurşunlar yüzünden ayağa kalkamıyordu. Sadece etrafa bakınmak ile yetiniyordu, daha doğrusu yetinmek zorundaydı.

Yalçın ve sarp ise endişeli idi. Kuzenlerini ilk günden yargılamışlardı. Saçma salak düşüncelerde bulunmuşlardı.

Ama onlar bugün Tomrisin asaletini görmüştü. Açıkçası ikiside ona hayran olmuştu.

Ama şimdi hissettikleri tek şey vardı; endişe.

Karargaha da haber verilmişti. Erdem albay, uraz, barın ve Gökmen hareket merkezine toplanmıştı.

Hepsi endişeliydi. Akıllarda tek soru; Tomris ve askerler iyi mi?

Erdem albay zaten böyle bir şeye ihtimal vermişti. Ama bomba olacağı konusunu hiç tahmin etmemişti. Sadece taciz atışı olabilir diye düşünüyordu.

Barın ise Tomris in belayı çektiğini düşünüyordu. Kıza her hafta bir şey oluyor diye düşünüyordu. Ama onun yanında olmaktan asla ama asla pişman değildi.

Şimdi tek sorun bozkurt timi iyi mi değil mi?

Tomris ten

Gözlerimi açar açmaz kulaklarım kurşun sesi ile doldu. Sahi ne olmuştu en son. Bir kaç saniye durduktan sonra aklıma her şey geldi.

Bomba ile tuzak kurmuştu itler!

Lan time ne oldu acaba?!

" Beyler!"

" Komutanım iyiyiz ama murat kötü bir şekilde yaralı!" Dedi batur

" Lan Allah'ın malı iyiysek murat nasıl yaralı oluyor?" Dedi mert.

Bu kargaşa içinde bile atışıyor gerizekalılar.

" Susun lan!" Diye bağırdım.

Etrafa bakıp silahımı bulduktan sonra bende itlere sıkmaya başladım.

Jandarma ve komando timleri gelmişti zaten. Ama itlerin sayıları fazlaydı.

Ama galiba ekipler yeni gelmişti. Çünkü bu şerefsizler baya yakınımızdaydı.

DİŞİ KURT/Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin