Yani arkadaşlar kaç kez yazdım. Bir vote atmak çok mu zor? Ben bu kitabı emek verip yazıyorum. Çoğu kişiye kolay geliyordur kitap yazmak. Ama asla öyle değil. Tahmin ettiğinizden zor yani.
O kadar emek verip yazıyorum ama siz bana bir vote yi yorumu çok görüyorsunuz. İlla bir şey yazmanıza gerek yok. Rastgele bir emoji bile atsanız ben neden böyle bir şey atmış demem. Lütfen bana biraz destek olun.
Keyifli okumalar....
Ve masada oluşan ölüm sessizliği....
Sanki hamileyim dedi anasını satayım. Zaten günün birinde illaki böyle bir şey olacaktı. Sonuçta artık 30 yaşına geldim.
İlk tepki gösteren meryem teyze oldu.
" E bu çok güzel bir haber! Ben zaten hep sizin birlikte olmanızı istedim. Maşallah çokta yakışıyorsunuz."
Ardından annemden tepki geldi.
" Bencede kızım, bu çok güzel bir haber. Oda deli sende deli uyumlu bir şekilde takılırsınız!"Sondaki dediği şeye kaşlarım çatılırken konuştum;
" Anne ya!"" Tamam tamam demedim bir şey." Dedi gülerek.
" Bende gayet sevindim. İnşallah hep beraber olursunuz." Dedi serkan amca.
" İnşallah."
Sıra diğerlerine gelmişti.
" Zaten belliydi!" Dedi Gökmen küçük çocuklar gibi." Çocukluk yapma Gökmen. Böyle bir şey olacağını hepimiz biliyorduk. Hayırlı olsun kızım. İnşallah hep beraber olursunuz." Dedi babam ardından devam etti.
" Ama" dedi uzatarak.
" Kızıma bir yanlış yaparsan kendini öldü bil barın efendi!"" Zaten ben ona zarar verirsem kendimi size kalmadan öldürürüm efendim." Diye cevap verdi barın.
" E ben zaten biliyordum." Dedi batu abim.
" Bende." Dedi Uraz abim.
" Bende." Dedi gökçe.
Ardından hepimiz ayağa kalkıp oturma odasına geçtik.
Yorgunluktan bayılacaktım şimdi.
" Tomris, sen çok yorgunsun. İstersen odana çık." Dedi barın.
" Bencede. Bıraksak orada uyuyacak gibisin." Dedi uraz abim.
Bende kafamı olumlu anlamda sallayıp ayağa kalktım.
" Kusura bakmayın." Dedim sadece.
" Ne kusuru kızım? Hadi git dinlen." Dedi Meryem teyze.
Tebessüm edip odama çıktım. Zaten üzerim uyumak için uygundu. Uygun değilse bile artık uygun.
Çünkü asla bir şey yapacak halim yok. Yorgunluktan bayılacam şimdi yoksa.
Daha fazla dayanamayarak kendimi uykuya bıraktım.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Sabah kalktığımda saat 11 di. Dün baya yorulmuş olduğum için uygun bir zaman dilimiydi. Yani bence....
Yatakta fazla oyalanmadan kalktım ve ebeveyn banyosuna girip elimi yüzümü yıkadım. Vücudum sızlıyordu.
Yüzüm yandığı için hemen yüzümü kuruladım. Normalde suyun iyi gelmesi gerekirken tam tersi olarak yüzüm yanıyordu.
İşe bak be! Herkese normal olan şeyler bana anormal oluyordu.
Buda benim şansım...
Sonra tekrar odama geçip üzerime siyah eşofman ve gri bir tişört giydim. Saçlarımı yukardan at kuyruğu yapıp yüzüme bir krem sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİŞİ KURT/Gerçek Ailem
RandomHayalet lakaplı bir bordo bereli asker... Tomris bordo bereli, hayalet lakabı ile bilinen bir askerdir. Bir gün görevden geldiğinde ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenir. TOMRİS AKGÜN (ALACA) & BARIN TÜRKEŞ