Když jsem zaznamenala, že zamkl auto, tak jsem to absolutně nepochopila. "Proč si zamkl" řekla jsem nechápavě. "Jen jsem ti chtěl říct, že asi zatím o našem vztahu budeme ticho, jelikož by tvůj bratr nebyl dvakrát nadšen" řekl Kuba a já kývla na souhlas. Kuba odemkl a já jsem vystoupila. On vystoupil též a šli jsme za Dominikem, který na nás čekal. Kuba chytl mou ruku a šli jsme k němu. "Co jste tam dělali proboha" řekl zvědavě. "Nic, ale hlavně, až budeme na vodě, nikomu o mně a Báře neříkej" řekl Kuba vážně a Dominik kývl na souhlas. Já odemkla hlavní dveře a šla po schodech nahoru. " Vy nemáte výtah, nebo co?" Zamumlal Dominik. "Máme, ale nechce se mi na něj čekat" řekla jsem a šla dál. On si něco pro sebe zamumlal a šli jsme dál. Když jsme vyšli asi tři patra, tak jsme byli před mým bytem. Já odemkla a s radostí vešla dovnitř. Kluci vešli též a šli si ihned sednout na gauč. Já šla do pokoje, kde jsem si vytáhla z vrchní police skříně kufr a položila ho na postel. Začla jsem vytahovat věci ze skříně a začla je skládat do kufru. Šla jsem do koupelny, kde jsem vzala hygienu a odnesla ji do kufru. Během asi 2 minut, jsem měla zabaleno. Ještě jsem tam dala nějaký ten make-up a náhrdelníky. Následně jsem šla opět do skříně a vybrala si něco na sebe. Nakonec to vyhrál černý top s krajkou kolem výstřihu a bílý carga. Do vlasů jsem si dala sluneční brýle a dala si náhrdelník od Tomáše, který mi dal, jako dárek k maturitě. Vzala jsem si ponožky, popadla kufr a mohla jít za klukama do obýváku. Jakmile mě uviděli, tak se na mě Jakub začal dívat a projížděl mě pohledem. "Co je?" Řekla jsem zmatěně a začla se na sebe dívat, jestli někde nemám nějaký flek. "Jsi krásná" řekl Dominik a usmál se. "Hele, hele Citta, takovýhle komplimenty jí můžu říkat jen já" zamumlal Kuba. "Se neposer" řekl a zvedl se. Já se začla usmívat. Vzala jsem si kabelku a dala do ní nějaké potřebné věci. Jako první samozřejmě cigára a zapalovač. Dále peněženku, klíče od bytu a taky žvejky. Když jsem se ujišťovala, tak jsem běžela do pokoje, kde jsem ze stolu vzala nabíječku jak na mobil, tak na sluchátka a prášky. Dala jsem to do kapsičky v kufru. "Máš vše zlato?" Zeptal se Kuba a já kývla na souhlas. Kuba mi vzal kufr a já si vzala boty. Vyšli jsme z bytu a já ho zamkla. Kuba šel jako první, jelikož táhl kufr. Já s Dominikem šli za nim. "Kuba si vybral dobře" řekl Domča a pohladil mě po zádech. "Já si zas vybrala toho nejlepšího přítele na světě" řekla jsem a usmála se. Zkontrolovala jsem telefon a psala mi mamka zrovna.
*V konverzaci*
Mamka❤️: Ahoj Baru, chci se omluvit, že tenhle víkend nedorazím. Musím do práce a máme toho s Petrem moc, jelikož se budeme stěhovat na Slovensko, našel si tam práci. Ale určitě někdy přijedu. Zatím se opatruj. Mám tě ráda❤️
*Přečteno*
Když jsem to dočetla, tak se mi ulevilo, jelikož jedu teď na čtyři dny pryč. Uklidila jsem telefon a vyšla z paneláku. Nadechla jsem se čerstvého vzduchu a šla k autu. Opřela jsem se o auto a zapálila si. Kuba mi dal zavazadlo do kufru, kde měl i jiný kufr, asi byl jeho. Já jsem vdechovala kouř do plic a pomalu jej vydechovala. Jakmile jsem dokouřila, nasedli jsme do auta, připoutali jsme se a mohli jsme jet dál.
Další část🫶🏼
ČTEŠ
Láska & Nenávist/ Yzomandias
Фанфикz nenávisti, která trvala pár let se stala láska, ale i však ta někdy končí..