13.

156 4 0
                                    

Když jsme projížděli ulicemi Pardubic, tak jsme si pouštěli písničky. Já jsem byla momentálně hlavní DJ, takže jsem pouštěla svůj playlist. Když jsem vybírala písničku, tak jsem pustila Dominikovu písničku 13 Komnata. Dala jsem to nahlas a začla si zpívat. Dominik se přidal a Jakub se věnoval řízení. "Hej malá biš, líbíš se mi moc, ale nepustim tě blíž" zařvali jsme s Dominikem a Jakub se jen držel za hlavu. Já se s Dominikem usmála a zpívali dál. Cesta utekla jako voda a byli jsme u Dominikova bytu, kde měl většinu věcí, protože u Kuby bydlí krátce a zastavili. "Dominiku, běž si zabalit věci, ať sem nemusíme jak debilové ráno jezdit" řekl Kuba a Dominik během chvíle byl venku. Šel dovnitř a Kuba zaparkoval někde mezi autama. Podíval se na mě a skousl si ret. "Hele, na co jako myslíš?" Zeptala jsem se. "Na tebe a na tvoje rty" řekl a díval se mi do očí. "Hmm, ale za chvíli dojde Dominik" řekla jsem a vyhlížela ho. "Ne, tak rychle tady nebude" řekl a ukázal mi zprávu, že nemůže najít svoje cíga. Já se usmála a Kuba je vytáhl z kapsy. "Já myslim na vše baby" řekl s úsměvem. Já se odpoutala a šla k němu blíž. On si mě na sebe vysadil a dal ruce na moje boky. Já jsem trochu vzdychla a políbila ho. On mě bez váhaní začal líbat a já spolupracovala. Za boky mě chytl víc a stiskl mi je. Aniž bychom něco slyšeli, tak do auta nastoupil nasranej Dominik. Já se bleskově odtáhla a sedla si zpět. "Můžeš mi kurva říct, kde mam svý zlatý máčka?" Řekl nasraně a podíval se na Jakuba. "Máš je celou dobu u mě kreténe" řekl Kuba a podal mu je. On si je vzal a dal do kapsy. Já se připoutala a vyjeli jsme směr, ani nevím kam. "Kam jedem teď?" Zeptala jsem se Kuby. "Kam chceš ty" řekl Kuba. "Noo, já bych potřebovala do obchoďáku, si koupit nový plavky, u těch mých mi je malej vršek" řekla jsem a Kuba to na kruháči otočil směr centrum. "Nezlobíš se na mě?" Zeptala jsem se potichu. "Proč bych měl Baru?" Řekl a dal ruku na moje stehno. "Vlček, že se stavíme někde na jídlo, mam hlad" řekl Dominik a opřel se o sedačky. "No tak, ty si můžeš zajít v centru na jídlo a já pujdu s Bárou pro to oblečení" řekl Kuba a Dominik kývl na souhlas. Během chvíle jsme vjížděli na parkoviště a hledali nějaký vhodný místo. Po pár minutách jsme ho našli a vystoupili. Kuby vypl motor a vydali se do obchoďáku.  Já s Kubou jsme šli vepředu a drželi se za ruce. "Tak já jdu někam na jídlo, když tak se někde sejdem" řekl Dominik a odešel. My kývli na souhlas a vydali se směr obchod. "Takže, kam chceš první kotě?" Zeptal se Kuba. "Nooo já bych šla sem" řekla jsem a ukázala na první obchod, kde jsem viděla plavky. Kuba mě tam zavedl a já se začla rozhlížet po plavkách. Vybrala jsem si asi troje. Jedny byly bílé, druhé byly černo-červené a třetí čistě černé. Šla jsem do kabinky a šla si je postupně zkusit. Když jsem měla ty bílé, tak jsem se do nich zamilovala. Byly krásné. Vykoukla jsem z kabinky a zavolala Jakuba. Ten během pár sekund byl u mě. Otevřela jsem kabinku a otočila se. "Co myslíš?" Zeptala jsem se. On měl oči přilepené na výstřihu. "Jakube" řekla jsem vážně, abych ho vrátila do reality. On se rozhlédl a šel ke mně do kabinky. Zavřel ji a pro jistotu zamkl. "Seš v nich hot, sere mě, že tady jsou kamery, jinak by už byly dole" řekl a skousl si ret. Já se usmála. "Tak já asi beru tyhle no" řekla jsem a začla se oblékat. Když jsem byla oblečená, tak jsem nás vyfotila, jak mě objímá zezadu a dává pusu na krk. Dala jsem to na tapetu a vyšla z kabinky. Kuba si též vzal plavky a šli jsme platit. U kasy jsme se hádali, kdo bude platit. " Jakube já si je zaplatim" řekla jsem. " Ne" řekl. Já si je zaplatila a on se urazil. Zaplatil si ty svoje a šli jsme dál.

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat