52.

86 1 0
                                    

Když jsme tak procházeli ulice Karlových Varů, dívali jsme se po okolních budovách. "V kolik máme být v klubu?" Zeptala jsem se Kuby a ten se na mě podíval. "No asi kolem 20:00" řekl Kuba a já se jen usmála. Kuba se taky usmál a šli jsme dál po Varech.a

*O 2 a půl hodiny později*
Čas uběhl, jako voda a my už stáli společně s Kubou a spol u klubu. Momentálně budou mít zkoušku a asi kolem 21:00 budou pouštět do klubu. Stála jsem vedle Kuby, co si povídal s Radkem a jen se dívala, zda někde není Ella s Dominikem. Ty dva jsem však neviděla, takže mi došlo, že ti dva spolu někde lítaj. "Kubo, nepůjdem dovnitř? Je mi zima" řekla jsem s lehkým úsměvem a Kuba kývl na souhlas. Šli jsme dovnitř zadním vchodem a ocitli se v backstage, kde byl gauč společně i s mini barem. "Radek teď půjde zkoušet zvuk a ostatní jdou ještě ven, takže teď máme čas pro sebe"řekl s úsměvem Kuba a sedl si na gauč. Já si sedla vedle něho a během sekundy jsem na něm seděla a jeho ruce byly na mých bocích, které pevně držely. Já se jen na něho usmála a on zas na mě. Naše pohledy se střetly a já se nad tím pouze usmála. "Takže, jaký je plán?" Zeptal se a pomalu mi sundal mikinu. Já se jen zamyslela a během chvíle jsem neměla ani triko. On se jen usmál a začal mě líbat. Já začla spolupracovat a přitáhla se k němu blíž. On se nad tím usmál a sundal si kalhoty společně s páskem. Já se jen usmála a opět si mě na sebe vysadil. Měla jsem na sobě sukni, takže měl o dost lehčí přístup. Já se jen na něho podívala a on zas na mě. Z peněženky vytáhl gumu, kterou následně otevřel a pouze si ji nasadil. Opět jsem si na něho sedla a ucítila jsem, jak mi pomalým pohybem stahuje tanga. Já se mu jen dívala do očí a on zas do těch mých. "Kdyby ti to bylo nepříjemný, tak mi to hlavně řekni" řekl potichu a během chvilky jsem ho v sobě ucítila. Já jsem pouze tiše vzdychla a on dal ruce na moje boky. Dívali jsme si navzájem do očí a já jsem začla boky pohybovat. Během chvíle začal tempo určovat on. Já jsem pouze poslouchala jeho tiché vzdychy a následně i moje jméno. Nad tím jsem se jen usmála a on pokračoval. Přitáhl si mě blíž a to mě donutilo nechtěně vzdychnout. On se usmál a začal mi boky mačkat. Já jsem pouze potichu vzdychala a on se jen usmíval. Během chvíle jsem zase tempo určovala já, takže jsem dala ruce kolem jeho krku a pouze jsem pokračovala. Zanedlouho jsem přestala a slezla z něho. Oblékla jsem se a pouze si upravila vlasy. On jen zadýchaně vyhodil gumu do koše a oblékl si boxerky společně s kalhotami. Já si sedla na gauč a on si sedl vedle mě a políbil mě. Když jsme tam tak seděli, tak začli chodit kluci a zjevili se tam i Citta s Ellou, kteří se drželi za ruce a jen se usmívali. My se na ně taky usmáli a došli k nám. "Sluší vám to" řekla jsem trochu zadýchaně a pouze si odkašlala. Oni se usmáli a sedli si k nám, já si jen sedla na Kubu a usmála se. On mi úsměvem vrátil a políbil mě. "Tyvole proč je Bára tak zadýchaná? Vedlejší účinek těhotenství?" Zeptal se Dominik se smíchem. Já se jen usmála a zakroutila hlavou. "Nemrdali jste tady náhodou na tomhle gauči?" Zeptal se Dominik zaraženě. Kuba kývl na souhlas a Dominik okamžitě vyletěl z toho gauče a šel metr od něho. "Tyvole klid, neleželi jsme na něm" řekl Kuba, aby ho uklidnil. "Jen aby" řekl Dominik výhružně a já se jen usmála. "Co mezi váma je?" Zeptala jsem se Elly a ta se jen usmála. "No jakoby něco mezi náma bylo, ale vztah asi ještě ne" řekl s úsměvem a Domča se na ni usmál. "Tak povídej, jaký to bylo" řekla Ella zvědavě a dala ruce na ty moje. "Co jako?" Zeptala jsem se úplně mimo. "Tyvole, co asi"řekla a všimla si obalu od kondomu, co ležel u gauče. "Jo tohle, no bylo to zajímavý" řekla jsem narovinu. "Ve chvíli jsem se bála, že se něco posere" řekla jsem a Ella se usmála. "A co ty a tady pan Nik Tendo" řekla jsem s úsměvem. "To bylo pro mě, jako sedmý nebe" řekla Ella a usmála se, jako malá. "To jsem ráda" řekla jsem s úsměvem a pouze sledovala Kubu, co probírá s klukama nějaký věci ke koncertu. Já s Ellou jsme si povídali a pomlouvali snad celý Pardubice, cítila jsem se s ní nejlíp. "Tyvole pamatuješ, jak ses vyspala s Tobiášem?" Zeptala jsem se Elly a ta se jen začla smát. "Na to se snad nedá ani zapomenout" řekla Ella a naběhla jí husina. Já se jen smála a ona též."Kotě, jdu pro pití, chceš něco vzít?" Zeptal se Dominik Elly a ta kývla na souhlas. "Domča se k tobě chová fakt hezky" řekla jsem s úsměvem a Ella se též usmála. "A jak ses vlastně setkala s Jakubem a přeskočila mezi váma jiskra?" Zeptala se a já se nad tim usmála. "Bylo to v klubu, kde se mě zastal a pak jsme se líbali na hajzlech" řekla jsem a s úsměvem si na tu chvíli vzpomněla. "Ale vy dva jste fakt úžasný pár" řekla Ella a během chvíle došel Dominik s pitím pro Ellu. "Tady to máš baby" řekl a podal jí to. "Děkuji" řekla s úsměvem a napila se. Já jsem se opřela o gauč a na chvíli usnula.

Další část(15+)❤️

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat