10.

181 2 0
                                    

Jakmile jsme došli do jeho bytu, začla jsem se rozhlížet po okolí a všimla jsem si všech platinových desek, co měl na zdi. Došla jsem k nim a začla si je prohlížet z blízka. Jakub za mnou došel a stoupl si za mě. Já jsem ucítila jeho ruce na mém pasu a ignorovala to. On tam za mnou jen stál a já je dál sledovala. "Za tyhle desky jsem strašně rád, byla to dřina, ale vyplatila se" řekl s úsměvem. Já se k němu otočila a dívala se mu do očí. On se mi též začal dívat do očí a já se mu zadívala do jeho očí, připomínající oříšky. On se mi stále díval do očí a já jsem dala ruce kolem jeho krku. On mě přitlačil ke zdi a díval se mi dál do očí. "Jsi tak krásná, bože" řekl a stále se mi díval do očí. Já se začervenala a on se na mě sladce usmál. "Co se červenáš" řekl a usmál se víc. Já byla rudá a on se stále usmíval. " A ty jsi zase ten nejkrásnější rapper v Česku" řekla jsem a sledovala, jak rudne v obličeji. Já se usmála jako malá a on odvrátil pohled. "Nečervenej se"zašeptala jsem mu do ucha a usmála se víc. On se mi podíval do očí a já ho začla jemně kousat do rtu. Dal ruce na moje boky a přitáhl si mě k sobě blíž. Já jen dala ruce kolem jeho krku a stále ho kousala do rtu. "Neměli bychom asi blbnout" řekl potichu a začal se dívat kolem sebe, jelikož co jsem tak zjistila od Pepy, tak sdílí byt společně s Dominikem. "Ale notak, Dominik tu není a jsem jen celá tvoje" řekla jsem a usmála se. On mě začal líbat a já začala spolupracovat. Já si stoupla na špičky a ucítila jeho ruce na mojí ass, jak mě někam nese. Naše rty byly stále spojené a uslyšela jsem zamknutí dveří. Já se na něho podívala a on zas na mě. Když jsme si hleděli navzájem do očí, ucítila jsem jeho ruku na mém boku. On se usmál a položil mě zpět na zem. Já ho sledovala stále a on zas mě. Položil mě na postel a opřel si ruce vedle mě. Já jsem ho převalila pod sebe a sedla si na něho. On si skousl ret a sundal mi tričko. Já protočila očima, sundala mu triko a začla mu kousat jemně krk. Jeho ruce byly na mých bocích a jen jsem cítila, jak nimi pohybuje. Já jsem mu kousala krk dále a on nepřestal pohybovat mými boky. Já jsem se přesunula na jeho hruď a začla jsem kousat jeho hruď obklopenou spousty kérkami. On tiše vzdychal a začal mi boky silou mačkat. Já jsem jen tiše vzdychala a nepřestala. Moje kalhoty během sekundy skončily na podlaze vedle postele a jeho ruce na mojí ass. Já jsem se přesunula na jeho břicho a pokračovala. On mi začal ass mačkat, ale to mě nezastavilo. Já jsem i tak pokračovala. "Báro" vzdychl mé jméno a já se odtáhla. Dala jsem si vlasy stranou a usmála se.  "Copak Jakube" řekla jsem a dívala se na něho. On si sedl a svalil mě pod sebe. Během sekundy byl nademnou a ruce mi držel silou křížem nad hlavou. Já jsem jen potichu vzdychla a uslyšela jsem otevření nočního stolku. Já jsem jen Jakuba sledovala, jak drží mezi zubama gumu. On se usmál a otevřel ji zubama. Vršek obalu odhodil z pusy někam na zem a díval se mi do očí a já zas do těch jeho. Během chvilky, jsem ho v sobě ucítila. Já jen vzdychla. On se na mě jen podíval. "Seš si jistá, že to chceš?" Zeptal se. Já kývla na souhlas. On začal pomalu přidávat a já jen tiše vzdychala. Jen se usmál a začal mě líbat. Já jsem začla spolupracovat a on přidal trochu na tempu."Jsi jen moje baby" řekl do polibku a já se usmála. Když byly naše rty spojené, tak jsme slyšeli otvírání dveří. Ignorovali jsme to. Jakub začal přidávat víc a já vzdychla před celý pokoj. Dal mi prst před rty. Já ale i tak vzdychala. "Jakube prosim" vzdychla jsem jeho jméno. On se usmál a pokračoval. Během pár minut přestal a lehl si vedle mě. Dal mi pusu na rty a dal mi pramen vlasů za ucho. On se oblékl a já též.

Další část je tuu (15+)

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat