*po dvou hodinách*
Probudila jsem se v objetí Kuby a podívala se na Kubu. Bylo kolem 11. Promnula sem si oči a snažila se nahmatat Kubu, ale nikde nebyl. Vstala jsem a uviděla jsem ho, jak se obléká do černé košile. "Dobré poledne princezno" řekl a dal mi pusu. "Jak dlouho jsem spala?" Zeptala jsem se. "Mmm asi dvě hodiny?" Řekl a usmál se. "Za jak dlouho jdeme na ten oběd?"řekla jsem a šla do kufru si vybrat něco na sebe. "Mmm asi za 45 min?" Řekl a podíval se na hodinky. Já kývla na souhlas a začla si vybírat věci. Vybrala jsem si černé společenské kalhoty a k tomu bílou košili. Vzala jsem si ještě podprsenku společně se spodním prádlem a začla si oblékat košili. Tu jsem zastrčila do kalhot a ty jsem zapla. Učesala jsem si vlasy a šla se namalovat. Udělala jsem si lehký makeup a šla si vzít šperky. Vzala jsem si naušnice a náhrdelník. Jako boty jsem si vzala nové Jordany, jelikož nehodlám jít v lodičkách. Došla jsem za Kubou, který též byl oblečen v košili a kalhotech a usmála se. "Sluší nám to" řekl a podíval se na nás v zrcadle. Já si vzala mobil, peněženku a šla čekat na Kubu. Jěště jsem na sebe dala voňavku, sluneční brýle a mohla jsem jít. Kuba mě chytl za ruku a společně jsme se vydali dolů do haly, kde máme sraz. Jakmile jsme tam došli, tak jsme tam byli jediní. Asi o pět minut později přišel Dominik v kraťasech, tričku Balenciaga a ve slunečních brýlích. "Vy jste vymódění, bože" řekl Dominik. "My víme" řekl Kuba a usmál se. Postupně začli chodit ostatní. Ti na nás koukali, jelikož jsme se drželi za ruce. "Hele jako, není mezi váma něco?" Zeptal se Tomáš. "No jo je" řekla jsem. "Tak to vám přeju" řekl Pepa s úsměvem, co tam stál. "Děkuju" řekla jsem s objala ho. " My vám to taky přejeme" řekli kluci. Já se podívala na Kubu a on mi dal pusu. "Já to věděl, že si jednou Vlček najdu svojí Vlčkovou" řekl Domi a usmál se. "No nic, já bych se vydala asi na ten oběd spolecně s tou procházkou" řekla jsem. "Jo taky bych šel, mám hlad" řekl Dominik a všichni jsme se proto vydali na průzkum tohohle městečka společně s hledáním restaurací.
ČTEŠ
Láska & Nenávist/ Yzomandias
Fanfictionz nenávisti, která trvala pár let se stala láska, ale i však ta někdy končí..