22.

129 2 0
                                    

*o čtyři dny později*
Čtyři dny uběhly jako voda, ani mi nepřipadá, že to čtyři dny byly. Za ty čtyři dny se toho moc nestalo. Kluci byli  na raftech a Dominik se s Tomášem ztratili, ale pak je našli asi 10 minut od místa, kam měli doplout, škoda, že jsem tam nebyla. Bazén byl taky fajn. Pak šli na celodenní výlet někam do přírody. S Jakubem jsme se tam stihli pohádat, jelikož se mu nelíbilo to, že jsem se šla projít s Dominikem někam ven a vrátila se v jeho mikině, takže se mnou Jakub momentálně nemluví a já jela den po tom na Slovensko, takže jsem tam byla asi dva dny a ten druhý  den sem se pohádala s Jakubem. Nějak mě to netrápí, stejně teď nejsem ani v Pardubicích, sem u mamky. S Petrem jsme tak nějak v pohodě.
Seděla jsem na gauči a nad tím vším přemýšlela. Mamka se na mě ustaraně dívala. "Baru, stalo se něco?" Zeptala se a sedla si ke mně. "Já jsem teď byla 4 dny na vodě s klukama, Pepou a mým přítelem" začla jsem mluvit. "Byla jsem se projít s Dominikem a když jsme došli zpět, tak jsem měla jeho mikinu, poněvadž mi byla zima, no a prostě se to Jakubovi nelíbilo a začli jsme se hádat, tak jsem spala u Pepy v pokoji a jela jsem pak s nim v autě" domluvila jsem a začly mi téct slzy. Mamka mě objala a začla mě uklidňovat. "Já Jakuba znám, párkrát se potkam s jeho mamkou, takže jsem ho už viděla" řekla a já se na ni podívala. "Jenomže, teď se mi Jakub vůbec neozívá a já nevim, jestli se něco stalo" řekla jsem a začla brečet.

*Z pohledu Jakuba*
Jsou to asi 3 dny od hádky.
Seděl jsem ve studiu  a měl hlavu opřenou o stůl. Posral sem to a já to vim. Teď je někde na Slovensku. Několikrát mi volala, ale já jí nic nedokážu říct. Dominik je taky na mě nasranej a má plný důvod bejt. Sem prostě čůrák. Jediný, co mě tady drží, je hudba. Píšu text za textem. Dneska mám nahrávat nový track, ale nemám na to náladu, jsem jak tělo bez duše. Přemýšlel jsem, že za ní dojedu s pugetem růží s otevřenou náručí a omluvím se jí. Ale pochybuji, že mi odpustí, zachoval jsem se k ní fakt hnusně.

*Flashback hádky*
Seděli jsme venku na terase hotelu a povídali si. "Domi? Nepůjdeme se projít?" Navrhla jsem a on kývl na souhlas. "Kam jdeš?" Zeptal se Jakub a uviděl Dominika. "Jdeme se projít" řekla jsem. "Hm" odpověděl. Já to ignorovala a šla. Vyšli jsme z terasy a šli. "Myslíš, že je Jakub naštvanej?" Zeptala jsem se, když jsme šli po ulici. "No asi jo" řekl. Mně to začlo vrtat hlavou a nevěděla jsem, co dělat. "Já nevím, ale mám pocit, že Jakubovi vadí, že se s tebou a ostatníma bavím"řekla jsem a podívala se na něho. "On se jen bojí, že ho necháš a že tě ztratí" řekl Dominik a zapálil si. Já jsem mlčela a šla. Vzali jsme to kolem kašny a šli směr lesní cesta. Já jsem celou dobu přemýšlela nad tim, že se něco posere. Asi po 15 minutách, jsme se rozhodli jít zpět na hotel. Já se začla klepat zimou, byla tma, takže jsem celkem začla mrznout. "Chceš půjčit mikinu?" Zeptal se a já kývla na souhlas. On si sundal mikinu a dal mi ji. Já si ji na sebe oblékla. "Sluší ti" řekl Domča a usmál se. Já se též usmála a objala ho. Už jsme se blíželi k hotelu. Já se jen nadechla a modlila se, ať se něco neposere.

Další část je tuu

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat