*o hodinu později*
Film uběhl, jako voda a já se podívala na hodiny. Bylo něco okolo 10 hodin. S Kubou jsme se k sobě přitulili a usmáli se. "Nevim jak ty, ale já mam chuť mrdat" prohlásil. "Teď fakt ne Jakube" zamumlala sem. "Ale notaaak" řekl a udělal psí oči. "Ne" řekla jsem. On se urazil a otočil se zády ke mně. Já položila notebook na noční stolek a byla na telefonu. " Teď mi píše Pepa, ať se stavím do studia" řekla jsem a podívala se na Jakuba. "Hm" řekl. "Ty seš fakt naštvanej?" Řekla jsem dost mimo. "Jo" zamumlal. Já prokroutila očima. "Když se mnou půjdeš do studia, tak si to rozmyslím" řekla jsem. On se ke mně otočil a kývl na souhlas. Napsala jsem Pepovi, že tam do pár minut jsem a začla se chystat. Popadla jsem mobil a cíga se zapalovačem a čekala na Jakuba. Ten došel, vzal boty a my mohli jít. Dominik ten asi taky šel do studia, kdo ví. Šli jsme po ulici Pardubic a já držela Kubu za ruku. On se usmál, jako sluníčko a šel dál. "Myslíš si, že kluci budou naštvaní? Že jsme se dali dohromady po tom všem, co jsi mi řekl?" Zeptala jsem se potichu. "Podle mě ne, sám jsem jim řekl, že to chci napravit, jelikož jsem to posral a sami mi řekli, že bude dobře, když se s tebou dám dohromady, jelikož bez tebe jsem byl fakt v píči a přemýšlel sem, že se odstěhuju do Varů" řekl a podíval se na mě. "Tak ti právě oznamuji, že jsi si mě získal zpět" řekla jsem s úsměvem. On mi dal pusu na rty a usmál se. Cesta uběhla rychle a během chvíle Kuba odemykal dveře od vchodu do paneláku, kde maj studio. Já se pouze modlila, ať Pepa neudělá scénu a JS ať nedá Jakubovi přes hubu. Šli jsme po schodech nahoru a já jen držel Kubu za ruku. "Neboj, vše bude v pořádku" řekl a dal mi pusu na rty. Já se pousmála a on odemkl dveře. Jakmile jsme vešli dovnitř, tak k nám přišel Robin vedle kterého stál Martin. " Všechno nám řekněte" řekl Martin s úsměvem a Dominik se na mě v zadu na gauči usmál. "Já ho zabiju" zamumlal Jakub a šel na gauč, kde si sedl vedle Dominika. "Tak mluvte, nebo spíš Jakub" řekl JS a sedl si naproti nám. Já seděla vedle Robina a poslouchala. "Prostě jsem se jí omluvil a řekl že mě to mrzí, no a nějak se to mezi námi urovnalo" řekl Kuba a já kývla na souhlas. "A ten sex na usmířenou v tom taky hraje roli?" Zeptal se Radek zvědavě. Já se podívala na Dominika, jako jestli si ze mě dělá prdel. "Co je, já jim to musel říct" řekl s úsměvem. "Ty si takovej čůrák Dominiku" řekl Jakub. "Ale hlavně, že to je mezi vámi v pohodě" řekl Pepa, co tam došel. Já vstala a šla ho obejmout. "Taky tě rád vidim ségra" řekl s úsměvem a obejmul mě pevněji. Já se usmála a sedla si vedle Kuby. Ten mě chytl kolem pasu a přitáhl si mě k sobě. Dal mi pusu na čelo a já se opřela o jeho rameno. "Jsem rád, že si to Jakub uvědomil, že to posral a že se ti omluvil, jinak by to nepřežil" řekl Pepa a sledoval Jakuba. "Taky jsem ráda, že jsou v pohodě" řekla Nela, co tam došla a šla za Dominikem. Dominik jí dal pusu a usmál se. Já jí šla obejmout a přivítat ji. "Co ty tadyy" řekla jsem, když jsem ji objímala. "Přišla jsem za Dominikem" řekla s úsměvem a Dominik si ji k sobě zatáhl na gauč. Já se usmála a šla za Kubou. "No nic, já jdu se svojí ženou do pokoje" řekl Kuba a zvedl se. Chytl mě a vzal si mě do náruče. "Tyvole Vlček zas vede, Dominiku, máš co dohánět" řekl Radek a začal se smát. Kuba mě nesl do pokoje a já se usmívala.
ČTEŠ
Láska & Nenávist/ Yzomandias
Hayran Kurguz nenávisti, která trvala pár let se stala láska, ale i však ta někdy končí..