"Takže, jaký máte teď plán Vlček?" Zeptala jsem se. "Noo, já bych řekl, že mám dostatek času na to, abych váš dotáhl na támhletu postel a držel vám ruce křížem nad hlavou" řekl a já se usmála. "Slyšel si Dominika, řekl, ať neriskujeme" řekla jsem a opřela se o zeď. "Ale co když zařídím, aby jsi neřvala moje jméno?" Řekl a usmál se. "Tak to chci vidět jak" řekla jsem. On se usmál a odnesl mě na postel. Upřímně, jsem mu nevěřila. Ale zase, proč ne, riskovat se musí, to by pak život nebyl zajímavý. Ležela jsem na posteli a Jakub byl nade mou. Dívali jsem se tomu druhému do očí. Já si vytáhla z kabelky prášky a jeden do sebe kopla. On se na mě podíval. "No co je" řekla jsem. On mě začal líbat a do toho mi opět rozepínal šaty. Já jsem začla spolupracovat a sundavat mu košili. On se usmál a vysadil si mě na sebe. Já jsem na něm seděla a on dal ruce na moje boky. Já měla ruce kolem jeho krku a on mě začal kousat do rtu. Já jsem tiše vzdychla, jakmile jsem ucítila jeho prsty na zádech, když mi rozepínal podprsenku. On se usmál a opět jsem byla pod ním. On mi přitlačil ruce k posteli křížem a usmál se. Já jsem ho sledovala a během pár sekund jsem v sobě něco ucítila. Já jsem se jen podívala na Jakuba, který se na mě podíval a začal tím něčím kroužit a pohybovat. Já jsem se snažila nevzdychnout. Skousla jsem si silně ret. On pokračoval a začal tím zajíždět trochu hloub. Já jsem to nezvládla a vzdychla. On se usmál a pokračoval. "Jakube prosím" řekla jsem s lehkým vzdychem. On se na mě podíval a prsty si olízl. Já jen dýchala, jako o závod. On mě políbil. Já jen dýchala, jak po maratonu. Pustil moje ruce, na kterých jsem měla otisk jeho rukou. Já jsem se přikryla pod deku a usnula jsem. Měli jsme asi jěště asi dvě a půl hodiny, takže na menší spánek ideál. Kuba se ke mně přitulil a taky usnul. Já se zabořila do jeho hrudi a on mi dal pusu do vlasů. Společně jsme upadli do říše snů.
Další část je tuu(15+ opět)
ČTEŠ
Láska & Nenávist/ Yzomandias
Fanfikcez nenávisti, která trvala pár let se stala láska, ale i však ta někdy končí..