Dnes to je týden od příletu z Říma. Bylo to tam fajn, až na to, že jsem to proležela v posteli s nevolnostmi a zvracením každou chvílí. Seděla jsem u Kuby na gauči a hladila ho ve vlasech. Tvrdil mi, že půjde pryč, ale zatím se nikam nehnul. Já dnes měla jít na gynekologii, abych zjistila co a jak. "Zlato, už musím jít, přijdu nějak k večeru, za chvíli dojde Dominik a bude tu s tebou" řekl Kuba a dal mi pusu. Já kývla na souhlas a šla si pro vodu. Sedla jsem si na gauč a napila se. Každou chvílí jsem uslyšela zvonek a Kubu, který otevíral a následně vítal Dominika. "Tak se tu mějte" řekl Kuba a odešel. Domča šel ke mně a obejmul mě. "Dneska jdeš k doktorce, že?" Zeptal se Domča a já kývla na souhlas. "Půjdu tam radši s tebou, aby se ti něco nestalo" řekl a objal mě. "Děkuju" řekla jsem potichu a šla se oblékat. Jelikož venku bylo příjemně, zvolila jsem černé carga a na to Pattern triko. Šla jsem zpět k Domčovi, co byl nachystaný na odchod. Vzali jsme si boty a já vzala klíč, neboli náhradní klíč, co mi dal Kuba, abych u něho mohla být. Zamkla jsem byt a mohli jsme vyjít směrem do nemocnice. "Pojedem autem, ať tam jsme dřív" řekl Domča a šli jsme k jeho autu. Nasedli jsme a oba se připoutali. Vyjeli jsme do nemocnice a já měla dosti velký strach. Cestou Domča pouštěl písničky, takže jsme si zpívali a měli pohodu. Asi po 15 minutách dlouhé cesty, jsme dojeli k nemocnici. Zaparkovali jsme někde na parkovišti a vystoupili. Zamklo se auto a šli jsme dovnitř. Já jsem vedla Dominika, jelikož se tam absolutně nevyznal. Museli jsme do druhého patra po schodech, výtah nefungoval. Jakmile jsme byli v patře, došla jsem ke dveřím a zaklepala. "Dále" ozval se hlas sestřičky a já vešla dovnitř. "Dobrý den" pozdravila jsem a Dominik počkal radši na chodbě. "Dobrý den, jdete na vyšetření?" Zeptala se sestřička a já kývla na souhlas. Během vteřiny došla doktorka a já šla do ordinace. "Tak, co vás trápí?" Zeptala se doktorka a otočila se ke mně. Já jsem jí to vše řekla a ona kývla na souhlas. "Takže to je přesně týden od vašeho příletu a tudíž týden po tom, co se to stalo" řekla doktorka a já kývla na souhlas. " A antikoncepci normálně berete?" Zeptala se. " Ano, beru" odpověděla jsem a ona něco zadala do počítače. "Každopádně, teď vám udělám ultrazvuk, abych zjistila, zda jste těhotná, nebo nejste" řekla a já kývla na souhlas. "Lehněte si zde prosím a nehýbejte se" řekla a vyhrnula mi triko. Na břicho mi dala jakýsi gel a začla přístrojem jezdit po břiše. Já jsem sledovala monitor, ale radši jsem ho přestala sledovat. Doktorka mi gel utřela a podívala se na mě. "Slečno Andreasová, gratuluji, budete maminkou" řekla s úsměvem, ale mně do smíchu nebylo. "Vážně?" Zeptala jsem a a ona kývla na souhlas. "Chcete snímek z ultrazvuku?" Zeptala se a já kývla na souhlas. Doktorka mi to vyvolala a já si ho vzala. "Každopádně, tady je termín další kontroly, momentálně jste v prvním týdnu těhotenství, neboli první měsíc" řekla a já si vzala věci. "Děkuji, nashle" řekla jsem a odešla z ordinace. "Nashle" řekla jsem sestřičce a odešla. Jakmile jsem vyšla z ordinace, tak jsem se rozbrečela. Dominik vstal a okamžitě mě objal. "Nic neříkej" řekl potichu a já dál brečela. "J-já nevím, co mam dělat" řekla jsem s brekem a on mě objímal. Já si utřela slzy a ukázala mu ultrazvuk. "Klidně ti s výchovou pomůžu, jestli tě Jakub nechá" řekl Domča a objal mě. "Asi půjdem do studia" řekla jsem a on kývl na souhlas. Já se celou cestu dívala na snímek a nemohla tomu uvěřit. Nasedli jsme do auta a vyjeli jsme do studia.
*Po cestě do studia*
Cesta uběhla, jako voda a my už parkovali u studia. "Řekneš to teď klukům?" Zeptal se Domča a já kývla na souhlas. "Jo řeknu" řekla jsem a jen se nadechla. Vyšli jsme z auta a Domča ho zamkl. Otevřeli jsme dveře a šli jsme po schodech nahoru. Jakmile jsme stáli před dveřma, tak jsme otevřeli a vešli dovnitř. Sundala jsem si boty a šla za klukama. "Ahooj" řekl Tomášek a objal mě. Já ho taky objala a přivítala jsem se i s ostatníma. "Je tady Jakub?" Zeptala jsem se a hledala ho po studiu. "Mmm každou chvílí dojde" řekl Rej a já kývla na souhlas. Dominik si sedl na sedačku a já vedle něho. "Až dojde, tak to řeknu" řekla jsem potichu. Domča kývl na souhlas a my čekali, než dojde Kuba. Ten během chvilky došel a já šla k němu. "Co ty tady?" Zeptal se s úsměvem a dal mi pusu. "Přišla jsem tobě a tady klukům něco říct" řekla jsem a všichni zmkli. Já se jen zhluboka nadechla a všichni mě poslouchali..
ČTEŠ
Láska & Nenávist/ Yzomandias
Fanfictionz nenávisti, která trvala pár let se stala láska, ale i však ta někdy končí..