Jakmile jsme došli k autu, odemklo se a my do něho mohli nasednout. Zavřeli jsme dveře a následně jsme se připoutali. Nastartoval se motor a my se mohli vydat ulicemi Pardubic. "Takže, kam by jsi teď chtěla?" Zeptal se Kuba a jel po hlavní silnici. "Nevim, tak můžem zajet do obchodu a koupit něco k tomu netflixu" řekla jsem a Kuba to otočil směrem k obchodu. Já jsem se jen dívala z okna a sledovala lidi, jdoucí po ulici. Zastavili jsme u nejbližšího obchodu a vystoupili. Vzala jsem nákupní košík a šla dovnitř obchodu. Kuba šel hned za mnou a rozhlížel se po regálech. Já jsem šla směrem k sladkému, protože jsem měla strašnou chuť na sladké. Jakmile jsem tam došla, tak jsem tam začla dávat vše, co jsem viděla. Nesměla chybět čokoláda, kterou přímo miluju. Když jsem se koukala po sladkém, tak jsem šla ke zmrzlinám. Popadla jsem asi dvě balení zmrzliny a také nějaké ty nanuky. Když jsem to dala do košíku, tak jsem se vydala hledat Kubu, kterého jsem našla v nedaleké sekci alkoholu. Usmála jsem se nad tím a šla k němu. Ten když viděl košík, tak se pouze chytl za hlavu. Já se na něho jen usmála a on si dal do košíku flašku becherovky. Já jsem jen nadzvedla obočí a nechápavě jsem ho sledovala. "No co, zítra má dojít Dominik" řekl s úsměvem a šel dál. "Chceš dneska objednat pizzu? Nebo sushi?" Zeptal se, když jsme šli pomalu k pokladně. "Mmm, asi pizzu" zamyslela jsem se a on kývl na souhlas. Když jsme došli k pokladně, začli jsme dávat nákup na pás, kam jsme dali asi tři papírový tašky a šli dopředu. Prodavačka začla nákup markovat a my ho dávali postupně do košíku. Jakmile byl celý nákup v košíku, zaplatili jsme a mohli se vydat k autu. Došli jsme k benzu a já otevřela kufr. Vzala jsem tašku a začla tam dávat postupně nákup. Když byla taška plná, položila jsem ji do kufru a to samé i se dvěma ostatními. Položila jsem do kufru poslední tašku a Kuba šel vrátit košík. Já si mezitím sedla do auta a čekala, než dojde. Jaknile jsem uslyšela otevření dveří, uklidila jsem telefon a podívala se na Kubu, co se chystá nastartovat motor. Připoutala jsem se a uslyšela jsem ten dokonalý zvuk motoru. Vyjeli jsme směr domov a já jen celou cestu sledovala ulice města. Já jsem se jen podívala na Kubu, co se věnoval řízení. Dala jsem ruku na jeho stehno a on se nad tím jen usmál. Já jsem dala ruku trochu výš a on se nad tím jen usmál. "Neprovokuj Andreasová" řekl s úsměvem a já se usmála víc. "Jinak co Vlček?" Zeptala jsem se zvědavě a skousla si ret. "Jinak tě omrdám tak moc, že si tejden nesedneš" řekl s úsměvem a zastavil na semaforu. "Hm, ale co když se mi nechce" řekla jsem a podívala se na něho. "Ale to nebyla otázka baby" řekl s úsměvem a mrkl na mě. Já pouze zrudla a on se usmál víc. Rozjel se víc a jel přímo k našemu bytu. Já jsem nad tou jeho větou pouze přemýšlela a usmívala se nad tím. "Tak a jsme tu slečno" řekl Kuba a zastavil. Já se jen usmála a chystala se vystoupit. Otevřela jsem dveře a vystoupila ven, Kuba ihned za mnou a vydal se ke kufru. Já za ním došla a vzala aspoň jednu tašku. Zamkla jsem auto a společně s Kubou jsem šla dovnitř paneláku. Šli jsme nahoru po schodech, jelikož se nám nechtělo opět čekat na výtah. Když jsme konečně odemykali dveře bytu, nasála jsem vůni domova a spokojeně vešla dovnitř. Sundala jsem si boty a šla do kuchyně vyndavat nákup. Kuba také tak učinil a šel mi pomoc s tím ostatním. "Zítra jdu natáčet klip s Dominikem, takže pojedeš se mnou" řekl Kuba, když dával věci do ledničky. Já kývla na souhlas a uklidila to ostatní. Jakmile jsem měla hotovo, sedla jsem si na gauč a zapla si televizi. "Teď to vidim tak, že počkáš tady jen něco musim nachystat a hned budu zpět u vás slečno Vlčková" řekl s úsměvem Kuba a někam šel. Já jsem to pouze ignorovala a dál sledovala televizi.
*Z pohledu Jakuba*
Jakmile jsem zmizel někde v bytě, letěl jsem do pokoje pro svíčky a květy růží. A ano i já, jakožto naprostý antiromantik umím tu romantiku trochu nabudit. Popadl jsem tyto věci a šel do koupelny, kde jsem zavřel a začal napouštět vanu, na kterou jsem položil svíčky a pohodil kolem ní květy. Dále jsem do vany dal i pěnu do koupele a bězěl do pokoje na balkón pro víno, které jsem tam nechal vychladit společně se sklenicemi. Donesl jsem je do koupelny a dal je na jakýsi tác, který se dal uchytit na vanu. Když jsem byl s výsledkem spokojen, odešel jsem zpět za Barunkou, která seděla na sedačce a sledovala televizi.*Z pohledu Báry*
Jakmile jsem zaznamenala příchod Kuby, podívala jsem se na něho a on se na mě usmál. "Co se tak usmíváš?" Zeptala jsem se zvědavě a on se jen uculil. "Já jen, že mám takový menší překvapení" řekl s úsměvem a já se jen zhrozila. Podal mi ruku a tím mi naznačil, abych šla s ním. Já tak učinila a nechala se vést do neznáma.Další část je tuu🩶
ČTEŠ
Láska & Nenávist/ Yzomandias
Фанфикz nenávisti, která trvala pár let se stala láska, ale i však ta někdy končí..