Procházeli jsme po obchoďáku a celou dobu si mě Kuba držel u sebe. Já se usmála a rozhlížela se po obchodech. "Baru, jdeme do jednoho obchodu" řekl a táhl mě do neznáma. Když jsme se blížili k cíli, tak jsem uviděla nápis Louis Vuitton. Já se jen zarazila a šla dovnitř. Kuba se tam rozhlížel a já šla za ním bez jediného slova. Takovýhle obchody jsem nenavštěvovala, jelikož jsou drahý a málokdo sem chodí. Já se dívala na kabelky a Kuba za mnou došel. "Ta je krásná, že?" Řekl s úsměvem. "Jo, je" řekla jsem a zarazila se nad cenou. Kuba odešel k slunečním brýlím a já došla za nim. On si jedny vybral a šel k pokladně. Zaplatil je a šli jsme dál. "Nepůjdeme hledat Dominika?" Navrhla jsem. "Jo to je dobrej nápad, bůh ví, kde je" řekl Kuba. Procházeli jsme centrem, když v tu naproti nám vycházel z Balenciaga obchodu Dominik s taškou a slunečními brýlemi, očividně značky Balenciaga. "Čau vy hrdličky" řekl a dal si brýle na hlavu. "To kolik si tam utratil" řekl Jakub se smíchem. On jen pokrčil rameny. Já se usmála a zahlédla obchod Sephora. "Já jdu do Sephory" řekla jsem a kluci šli za mnou. Vešla jsem dovnitř a ihned jsem se šla rozhlížet. Vzala jsem do košíku věci, které se mi budou hodit na ty čtyři dny. "Tyvole, ta ty prachy neřeší" řekl Dominik, když viděl, kolik toho tam mam. "No jo no, holky" řekl Kuba. Dominik se usmál. Já jsem šla platit. Jakmile jsem zaplatila, vzala jsem tašku a šla ke klukům. "Já bych řekla, že tady mam nakoupeno" řekla jsem. Kluci vyšli a já za nima. " Kam teď?" Řekl Dominik. " Baru, nechceš jít třeba ještě nevim, do Victoria's Secret, nebo někam?" Zeptal se Kuba. "Já se půjdu podívat do Nike obchodu" řekla jsem a vydala se tam. Kluci čekali před obchodem už. Já se tam rozhlížela a potkala tam Terku. "Čauuuu" řekla Terka a objala mě. "No čauu" řekla jsem s úsměvem. "Co ty tady?" Zeptala se. "Aaale, nákupy" řekla jsem. "Tak to joo" řekla. "Co ty a práce?" Zeptala se. "No včera jsem mluvila se šéfem a řekla jsem, že končím" řekla jsem. " Aha, to mě mrzí" odpověděla. "Ale v pohodě, teď budu pracovat asi u Pepy, jakožto fotograf" řekla jsem s úsměvem. "Tak to je super" řekla s úsměvem. "Tak se měj, pa"řekla a odešla. Já se začla rozhlížet po botách. Do očí mi padly Jordany. Vzala jsem si bílo-šedé. Popadla jsem svou velikost a šla platit. Vzala sem tašku a šla za klukama. "Jdeme?" Zeptala jsem se a začla zívat. Oni kývli na souhlas a vydali sme se směr auto. Dali sme věci do kufru a jeli domů. Nebo spíš ke Kubovi. Cestou domů, jsem koukala z okna. Pouštěli jsme písničky a cestou jsme se zastavili v mekáči. Vzali jsme si každý nějaký to jídlo a cestou jsme jedli. Během pěti minut jsme dojeli domů. Vypl se motor, vstoupili jsme. Vytáhli veškerý věci z kufru auta a zamkli auto. Kuba odemkl a šli jsme nahoru. Položili jsme věci do obýváku a já si šla lehnout ke Kubovi do postele. Kluci byli ještě v obýváku a já šla spát. Vzala sem si jeho triko a upadla do říše snů.
Další část🫶🏼
ČTEŠ
Láska & Nenávist/ Yzomandias
Fiksi Penggemarz nenávisti, která trvala pár let se stala láska, ale i však ta někdy končí..