40.

112 1 0
                                    

Seděli jsme na lavičce uvnitř letiště a byli na telefonu. Já jsem byla na instagramu a nenápadně se opřela o Kubu. On se usmál a dal mi pusu do vlasů, já se nad tím pouze usmála a dala to na stories.

*Uživatel @x.andreas.x.bara přidal/a příběh*

@yzomandias 🇮🇹🫣❤️

*Uživatel @yzomandias vás zmínil/a v příběhu*

🫣🫣

*V realitě*
Já se nad tím pouze usmála a Kuba taky. Asi za 5 minut nám začli chodit zprávy v dms, jak od kluků tak i od Kubových fans. Já se nad tim usmála a Kuba mi dal pusu. Asi o pár minut, jsem se začla dívat na tabuli letů, jestli tam už není náš let. "Chceš si zajít pro něco k pití?" Zeptal se Kuba a ukázal na menší obchod, co právě otevřel, jelikož bylo okolo 6:00. Já kývla na souhlas a popadla kufr. Kuba šel vedle mě a usmíval se celou cestu. Došli jsme dovnitř a já si vzala vodu, jelikož jsem celkem potřebovala pití. Kuba si taky vzal vodu a šel to zaplatit. Já na něho čekala před dveřmi a po chvilce vyšel od kasy ke mně. Podal mi vodu a šli jsme opět na lavičku. "No vidim to tak, že se teď půjdem odbavit, a asi čekat na náš terminál" řekl Kuba a já se vydala směrem na odbavení.

*Po odbavení*
Jakmile jsme byli odbavení, tak jsme si vzali jen pasy společně s letenkami a šli na kontrolu, abychom mohli do letadla. Kuba i já jsme bez problému prošli a šli rovnou do letadla. Hledali jsme naše sedadla a asi po 3 minutách hledání jsme je našli. Já se jen podívala na Kubu, jestli jsme tu správně, jelikož to bylo v první třídě a byla to dvoulůžková sedačka, u které byla ve zdi televize. "Děláš si prdel-" řekla jsem překvapeně a on se usmál. " Ne nedělám" řekl a lehl si tam. Já si taky lehla a usmála se. "A víš, co je nejlepší?" Zeptal se a já se na něho podívala. " Že tady máme soukromí a nikdo nikde" zašeptal mi do ucha a skousl mi ho. "Hmmm, no nevim, nevim" řekla jsem s úsměvem. "Ale já jo" řekl potichu s úsměvem a začal mě líbat. Já začla spolupracovat a on se usmál, vysadil si mě na sebe a líbal mě dál. Já se usmála a dala mu dolů mikinu, on se nad tim pouze usmál a dal mi též dolů mikinu. Já ho začla jemně kousat do rtu a on mi to začal vracet. "Kdybych mohl, tak tady řveš moje jméno a prosíš, abych přestal" zašeptal mi do ucha a já se uculila. Vykoukla jsem ze sedačky, jestli někdo nikde není a jestli někdo nejde. "No, nikdo nikde a máme před sebou asi 17 hodinový let" řekla jsem a podívala se na Kubu, co si kouše ret. Já jsem se usmála a začla mu sundavat tričko. "Hlavně ticho" řekla jsem a mrkla na něho. On kývl na souhlas a sundal mi tepláky, já se nad tim jen usmála a dala mu dolů tepláky. On si vytáhl z peněženky gumu a já se jen na něho podívala. "No co, nikdy nevíš" řekl s úsměvem a já se nad tim jen usmála. Otevřel gumu zubama a vytáhl ji. Já se jen usmála a dala si vlasy stranou. On si gumu nasadil a vysadil si mě na klín.  Sundal mi opatrně tanga a položil je stranou. Vnikl do mě a já začla pomalu přidávat na tempu. On tiše vzdychl a já se usmála. Chytl moje boky a začal určovat tempo. Já si jen skousla ret a on se usmál. Já jsem si skousla ret víc a on též. Přidal ještě víc a já se snažila nevzdychnout. Po chvilce zpomalil a následně přestal. Já z něho slezla a rychle dýchala. On gumu vyhodil do koše, co tam byl a oblékl si boxerky společně s tepláky. Já se též oblékla, až na tričko. "Miluju tě Baru" řekl potichu a podíval se na mě. "Já tebe taky" řekla jsem a dala mu pusu. "Jdem se trochu prospat aspoň" řekl a přikryl nás. Já kývla na souhlas a přitulila se k němu. On si mě přitáhl do objetí a společně jsme usnuli.

*O 6 hodin později*
Už letíme asi 6 hodin a já se probudila. Kuba stále spal a já si vzala triko. Zrovna došla letuška a donesla nám jídlo. Já poděkovala a převzala jídla. Kuba se chvilku na to probudil a promnul oči. "Máme tu jídlo" řekla jsem s úsměvem a podala mu to. "Děkuju zlato" řekl s úsměvem a začal jíst. Já jsem též začala jíst a pustila jsem nějaký film. Pustila jsem pokračování 50 odstínů šedi, jelikož jsem neměla čas na to koukat upřímně. "Zas budem koukat na to, jak tam někdo mrdá?" Zeptal se otráveně Jakub. "Tak na to nekoukej no" zamumlala sem a začla se soustředit na film. On jedl a taky na to koukal. Já se jen usmála a jedla dál. "Kubo, jdu na záchod" řekla jsem potichu a šla na záchod. Kuba mě ignoroval a díval se n film. Já jsem došla na záchod a začla jsem zvracet. Nevěděla jsem, z čeho, ale nějak jsem to ignorovala. Vrátila jsem se ke Kubovi a už jsem nejedla. "Už nebudeš jíst?" Zeptal se Kuba a podíval se na mě. "Ne, je mi nějak blbě" řekla jsem potichu a podívala se na něho. "Zkus si lehnout" řekl a připravil mi deku. Já si lehla a zkusila usnout. Snad to bylo jen z jídla...

Další část🫶🏼

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat